Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Gabe Newell sfrustrowany tworzeniem gier konsolowych i mobilnych

9 postów w tym temacie

Niech on się lepiej do roboty weźmie, bo szkoda takich wypowiedzi czytać. Valve już od dawna jest imo w stagnacji. Portal Left4Dead i Half-Life to płaczący w oddali cień przeszłości.

Edytowano przez MisioKGB

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czemu Sony i microsoftowi proponuje by firmy nie szły w F2P to proste. Grając w ten typ gier nie trzeba kupować Ps Plusa by grać w sieci z innymi. Na Xbox one pewnie jest tak samo dlatego próbują firmy od tego odwodzić. Zarobek z tego na pewno jest. Już jest ponad 20 gier tego typu i ciągle przybywa. Przykładowo niech będzie takich 5tyś osób co grają za darmo to już strata jakichś 130-140tyś zł miesięcznie dla Sony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja jestem ciekaw ile trzeba czekać z aktualizacją na steamie. A do ios to się wcale nie dziwię że trzeba czekać skoro jest 100 mln aplikacji i chociaż połowa dosaje aktualizacje, a chińczyków chyba nie zatrudniają do roboty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
chudyda napisał:

ja jestem ciekaw ile trzeba czekać z aktualizacją na steamie. A do ios to się wcale nie dziwię że trzeba czekać skoro jest 100 mln aplikacji i chociaż połowa dosaje aktualizacje, a chińczyków chyba nie zatrudniają do roboty

Może jestem nieświadomy, ale czy aktualizacje nie powinny być dodawane automatycznie? Jeśli platforma zezwala na udostępnianie mojego materiału, czy nie powinno być przyjęte, że poprawki mają za zadanie poprawę danego materiału, więc dodatkowej kontroli nie wymagają, a to odpowiedzialność producenta by spełniły oczekiwania? Rozumiem w przypadku gier, które nie zawsze mogą zostać wypuszczone na "platformie", żeby nie zaśmiecać jej, ale aktualizacja to inna sprawa.

Jak bardzo się mylę? Pewnie chodzi tu o kwestie informatyczne, nie marketingowe. Aczkolwiek ciężko mi uwierzyć by tak ciężko było zorganizować system ułatwiający udostępnianie aktualizacji w każdym czasie przez twórców.

 

Btw. Co i kiedy ostatnio wydało coś Valve?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

to głównie PC generuje zyski dla Valve poprzez steama, więc dlaczego mieliby tego nie kochać ;) jakby była aplikacja steam dla konsol i dystrybuowanie gdzie w taki sposób to Valve zarabiałby jeszcze więcej, a że tak nie jest to narzeka pazerny taki owaki ;) bo przecież znacznie lepiej w ten sposób zarabiać niż popracować nad nową grą za którą jeszcze by im się dostało że to nie to czego gracze oczekiwali...  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, jasnygwint napisał:

to głównie PC generuje zyski dla Valve poprzez steama, więc dlaczego mieliby tego nie kochać ;) jakby była aplikacja steam dla konsol i dystrybuowanie gdzie w taki sposób to Valve zarabiałby jeszcze więcej, a że tak nie jest to narzeka pazerny taki owaki ;) bo przecież znacznie lepiej w ten sposób zarabiać niż popracować nad nową grą za którą jeszcze by im się dostało że to nie to czego gracze oczekiwali...  

Była jakaś mocno okrojona wersja Steama na PS3, chyba przy okazji Portala 2 się pojawiła. Oczywiście niemalże nic tam nie było, bo każda konsola ma swoją jedyną słuszną platformę dystrybucji cyfrowej i ani MS ani Sony nikogo z zewnątrz nie wpuszcza, bo po co mają się zyskami dzielić.

Edytowano przez Bambusek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
chudyda napisał:

ja jestem ciekaw ile trzeba czekać z aktualizacją na steamie. A do ios to się wcale nie dziwię że trzeba czekać skoro jest 100 mln aplikacji i chociaż połowa dosaje aktualizacje, a chińczyków chyba nie zatrudniają do roboty

Jeśli mówisz o czasie oczekiwania na aktualizację gry to jest to proces niemal natychmiastowy. Byłem jednym z alpha-testerów gry wychodzącej na Steam Greenlight. Od czasu wrzucenia aktualizacji gry na serwer Steam przez autora gry, mijało jakieś 2-3 minuty i poprawka pobierała się u mnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować