Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Mass Effect Andromeda - animator Mass Effect 1 i 2 tłumaczy powody marnych aminacji twarzy

10 postów w tym temacie

Marne tłumaczenie wpadki, która ich sporo kosztowała pod względem immersji. 5 lat w produkcji i wyszedł niedopracowany bubel, który wymaga połatania, żeby dotarł do punktu w którym stanie się faktycznie grywalny. Jeśli spojrzeć obiektywnie, to gracze zostali potraktowani jako testerzy, których krytyka wpłynie na wydanie finalnego produktu - od tego jest Alpha i Beta, nie pełna wersja gry, która kosztuje 190-240 złotych.
Kpina.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GileadsRoland napisał:

Marne tłumaczenie wpadki, która ich sporo kosztowała pod względem immersji. 5 lat w produkcji i wyszedł niedopracowany bubel, który wymaga połatania, żeby dotarł do punktu w którym stanie się faktycznie grywalny. Jeśli spojrzeć obiektywnie, to gracze zostali potraktowani jako testerzy, których krytyka wpłynie na wydanie finalnego produktu - od tego jest Alpha i Beta, nie pełna wersja gry, która kosztuje 190-240 złotych.
Kpina.

Do bubla daleko a ja się bawię świetnię (zresztą nie tylko ja) bo oprócz złych animacji (co nie u wszystkich występuje, szczególnie jak się stworzyło swoje postacie), to gra jest przednia i wciąga.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie tłumaczenia tego typa to totalna głupota. Że Andromeda nie jest liniowa? Wszystkie cut-scenki z rozmowami z NPC'ami mogą się różnić, ale przeważnie będzie to jeden i ten sam schemat. Wszystko inne, czyli wątek główny, bo odbieranie i oddawanie questów pobocznych podciągam pod to samo kopyto co rozmowy z NPC'ami, powinni mieć zrobione na cacy. Jak to jednak wygląda już od samego początku, wszyscy wiedzą. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przede wszystkim śmiech na sali, bo tłumaczą się, że nie mieli czasu. A więc premiera była ważniejsza, niż fakt, że wydadzą bubla?  Mogli jeszcze dodać, że jeśli więcej egzemplarzy kupimy, to oni szybciej grę załatają :))).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na swoim twitterowym koncie Cooper napisał, że porównywanie animacji w Mass Effect Andromeda i Uncharted jest niesprawiedliwe, ponieważ Uncharted to gra liniowa, w której łatwiej zapanować nad pewnymi elementami i dużo prościej je dopracować.

Pierwsze słyszę żeby porównywano to do Uncharted 4, wszyscy porównują to do Wieśka 3 jak już.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karczort napisał:

oprócz złych animacji, to gra jest przednia i wciąga.

Chciałbyś.

Poza animacjami, krytykowana jest:
- sztampowa fabuła
- rozrysowanie towarzyszy
- miernawy scenariusz
- czasami brak logiki w samej grze/w wypowiedziach
- kulejąca inteligencja
- masa zadań pobocznych typu "podaj, zeskanuj, pozamiataj"
- sknocony interfejs

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, Sanders-sama napisał:

Pierwsze słyszę żeby porównywano to do Uncharted 4, wszyscy porównują to do Wieśka 3 jak już.

Widziałem, ze na zagraniczym forum stawiali np. to smile gif

A rownie dobrze mogl wspomniec o tej grze bo ten czlowiek "Zajmował się animacjami w Deus Ex: Bunt Ludzkości, Assassin's Creed 3 czy Uncharted 4: Kres Złodzieja." jesli wierzyc innemu serwisowi, a jak wejdziesz na twittera to zobaczysz jeszcze wiecej wpisow o tym temacie , ze ma to wiecej sensu niz czytanie samych 2 wpisow https://twitter.com/i/moments/845012187231895552 

Edytowano przez Sarinew

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować