Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Recenzja gry Vikings: Wolves of Midgard. Czy to gratka dla fanów Path of Exile, Grim Dawn i Diablo?

14 postów w tym temacie

Mała literówka: "i otworzyć wroga prowadzące do dalszej części lokacji"

Co do ceny: ta na Steam to kompletne przegięcie - grę można już nabyć za niecałe 80 zeta - co wydaje się być całkiem niezłą ofertą, ale niestety: recka mnie raczej nie przekonała - wolałbym chyba znów zainstalować PoE lub wrócić do Grim Dawn, w celu zdobycia ostatnich achików. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem Vikings w dniu premiery w wersji pudełkowej za 129 zł i nie żałuję. System walki daje ogromną satysfakcję a nordycki klimat, na który składają się bardzo dobra grafika, różnorodne lokacje i swietna muzyka jest charakterystyczny i niepowtarzalny. Aktualnie przechodzę grę po raz drugi na najwyższym poziomie trudnosci i wciąż bawię się doskonale. Oczywiscie potrzebuje ona kilku szlifów i usprawnień a przedewszystkim dodatkowej tresci w postaci rozbudowanego endgameu i solidnych, fabularnych dlc. W przeciwnym razie tytuł ten szybko umrze. A byłaby to wielka szkoda bo posiada on naprawdę wielki potencjał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja zagrałem w demo na Steamie i gra jest toporna oraz brzydka - "Diablo III" z 2012 r. nadal jest o wiele ładniejsze niż to coś. Fajnym patentem jest tylko mróz i konieczność korzystania z ognisk.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, lis_23 napisał:

Ja zagrałem w demo na Steamie i gra jest toporna oraz brzydka - "Diablo III" z 2012 r. nadal jest o wiele ładniejsze niż to coś. Fajnym patentem jest tylko mróz i konieczność korzystania z ognisk.

Chyba graliśmy w inne DIII. Ostatnie Diablo ma żenującej jakości tekstury i fatalny AA. Dopiero po podbiciu rozdzielczości do 4k jakoś to wygląda.

Vikings to w tej chwili najlepiej wyglądający H&S.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
54 minuty temu, fenr1r napisał:

Chyba graliśmy w inne DIII. Ostatnie Diablo ma żenującej jakości tekstury i fatalny AA. Dopiero po podbiciu rozdzielczości do 4k jakoś to wygląda.

Vikings to w tej chwili najlepiej wyglądający H&S.

Grałem dosyć dawno w DIII ale na premierę gra wyglądała lepiej niż Vikings. Niestety, ale Vikings ma wszystkie elementy gry budżetowej - coś a la "Loki", itp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
11 godzin temu, lis_23 napisał:

Grałem dosyć dawno w DIII ale na premierę gra wyglądała lepiej niż Vikings. Niestety, ale Vikings ma wszystkie elementy gry budżetowej - coś a la "Loki", itp.

A ja grałem w DIII w zeszłym roku i mówię Ci, że graficznie nie jest dobrze. Środowisko wygląda jeszcze ok, ale postacie to totalne dno. Nie mam aktualnie zainstalowanej gry, ale wygląda to mniej więcej tak:A2d0G5F.png

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 3.04.2017 o 00:30, fenr1r napisał:

A ja grałem w DIII w zeszłym roku i mówię Ci, że graficznie nie jest dobrze. Środowisko wygląda jeszcze ok, ale postacie to totalne dno. Nie mam aktualnie zainstalowanej gry, ale wygląda to mniej więcej tak:

No juz bez przesady, osobiscie tez teraz nie mam zainstalowanego diablo, ale czasami zdarza mi sie obczaic u znajmoych jak graja i naprawde nie wyglada to az tak zle. Jesli ktos gra na ziemniaku to sie niech nie dziwi, ze to wyglada jak wyglada. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
5 godzin temu, TigerXP napisał:

No juz bez przesady, osobiscie tez teraz nie mam zainstalowanego diablo, ale czasami zdarza mi sie obczaic u znajmoych jak graja i naprawde nie wyglada to az tak zle. Jesli ktos gra na ziemniaku to sie niech nie dziwi, ze to wyglada jak wyglada. 

Nie wiem na jakim ziemniaku Ty grasz, ale jak jeszcze miałem R9 280x to Diablo wyglądało dobrze dopiero po podbiciu rozdziałki do 4k przez VSR, a postacie i tak wyglądały równie beznadziejnie jak na załączonym wyżej obrazku. Ciekawe kto wpadł na genialny pomysł żeby pikseloze jak z najtańszych indyków prezentować w głównym menu. Grim Dawn zrobiony na antycznym silniku wygląda wcale nie gorzej (a przynajmniej ma ponuro-mroczny klimat).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
30 minut temu, fenr1r napisał:

Nie wiem na jakim ziemniaku Ty grasz, ale jak jeszcze miałem R9 280x to Diablo wyglądało dobrze dopiero po podbiciu rozdziałki do 4k przez VSR, a postacie i tak wyglądały równie beznadziejnie jak na załączonym wyżej obrazku. Ciekawe kto wpadł na genialny pomysł żeby pikseloze jak z najtańszych indyków prezentować w głównym menu. Grim Dawn zrobiony na antycznym silniku wygląda wcale nie gorzej (a przynajmniej ma ponuro-mroczny klimat).

No nie ma to jak porównac dwie gry, jedna z 2012 druga z 2016. Do tego wrzucic randomowo wybrany obrazek z google i krzyczec ze wyglada zle. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, TigerXP napisał:

No nie ma to jak porównac dwie gry, jedna z 2012 druga z 2016. Do tego wrzucic randomowo wybrany obrazek z google i krzyczec ze wyglada zle. 

Haha, randomowy obrazek. Dobrze wiesz, że tesktury zbroi tak wyglądają.

Zgodza się, nie ma co porównywać Grim Dawn od małego, niezależnego studia, które ufundowało projekt przez kicksatrtera i wydało grę w Early Access w 2013. GD zrobionego na silniku pamiętającym Titan Quest. Ludzie narzekali na grafikę w DIII już podczas jego premiery, zresztą całkiem słusznie, bo to była gra za dwie stówy od branżowego molocha.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
44 minuty temu, fenr1r napisał:

Haha, randomowy obrazek. Dobrze wiesz, że tesktury zbroi tak wyglądają.

Swietna rozmowa sie zapowiada, naprawde bardzo mnie cieszy ze jestes tak mocno swiadom tego co ja wiem, a czego nie.

 

45 minut temu, fenr1r napisał:

Zgodza się, nie ma co porównywać Grim Dawn od małego, niezależnego studia, które ufundowało projekt przez kicksatrtera i wydało grę w Early Access w 2013. GD zrobionego na silniku pamiętającym Titan Quest. Ludzie narzekali na grafikę w DIII już podczas jego premiery, zresztą całkiem słusznie, bo to była gra za dwie stówy od branżowego molocha.

Nie no jasne, 4 lata to tylko przepasc w branzy komputerowej, w zasadzie nie ma co na to patrzec. 

Dodałbym ze akurat z tego co pamietam to grafiki sie nie czepiano, w przeciwienstwie do wielu innych bledów i niedociagniec, ale boje sie ze znowu napiszesz ze dobrze o tym wiem i ponownie bede na przegranej pozycji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 6.04.2017 o 23:59, TigerXP napisał:

Swietna rozmowa sie zapowiada, naprawde bardzo mnie cieszy ze jestes tak mocno swiadom tego co ja wiem, a czego nie.

Może faktycznie żyjesz wyobraźnią. Masz screen z gry, a że postanowiłeś go olać, to ja już nic na to nie poradzę. Niestety, ale zwykłe itemy i większość legendarnych tak wygląda. Sety wyglądają w miarę znośnie, albo nawet dobrze, ale nie jest to regułą. Chociaż z drugiej strony, kto w ogóle używa legendarnych zbroi?

Dnia 6.04.2017 o 23:59, TigerXP napisał:

Nie no jasne, 4 lata to tylko przepasc w branzy komputerowej, w zasadzie nie ma co na to patrzec.

Ile razy mam Ci jeszcze napisać, że GD jest zrobiony na starym silniku, a jego wczesna wersja pojawiła się na Steam rok po premierze DIII?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować