Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Relic prezentuje multiplayer w Warhammer 40,000: Dawn of War III

4 posty w tym temacie

Dobra, te materiały mnie przeraziły. Ta grafika jakoś trochę kreskówkowo wygląda i bardzo statyczne to wszystko. Czy ja tam sobie nie przybliżę kamery i nie oglądnę jednostki z każdej strony, nie zajrzę pod hełm? Nie dam pauzy podczas srogiej bitwy i nie będę mógł podziwiać jak tam drednot trzyma orka w górze, z którego tryska krew, jak banshee wbija miecz w imperialnego gwardzistę? I za dużo mi tutaj znaczników, tych okręgów... To bardziej jak Warcraft wygląda albo jakiś hacknslash. A jednostki od fali uderzeniowej też tak jakoś dziwnie odrzuca, tak jakoś sztucznie. Mapy są fajne, ale póki co wszystkie które widziałem nie dają wrażenia przestrzeni, a raczej klaustrofobii.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Od wczorajszego wieczoru (przez cały weekend) trwa zamknięta beta. Moje pierwsze wrażenia są takie: Grafika jeszcze bardziej cukierkowo-bajkowo-kolorowa niż w DoW II. Znacznie większa skala bitew, jeśli chodzi o ilość jednostek. Ja akurat lubię bardziej kameralny styl rozgrywki z CoH/CoH2 i DoW2, więc dla mnie to zmiana in minus. Chaos, chaos, chaos i bałagan na ekranie... Dla mnie wszystko jest strasznie nieczytelne (może to kwestia dłuższego ogrania), obecnie niebardzo wiem co się dzieje na ekranie podczas starcia, jednostki używają zdolności specjalnych, pierdylion kolorowych światełek i efektów graficznych, nie wiem co się dzieje i bum! ...mojej armii nie ma. Ni jest to tylko moje wrażenie, wczoraj podczas meczy 3vs3, co chwila na czacie pojawiały się takie opinie z obu drużyn. "WTF just happened?" "i can't see what's goin on!" itp. Budynki to skonstruowania w bazie są trochę za duże i przy 3vs3 brakuje miejsca, żeby wszyscy gracze mogli się rozbudować. Może po dłuższym ograniu moja opinia się zmieni, ale na razie nie jestem zadowolony z kierunku w jakim poszedł DoW. Technicznie jest za to ok, menu jest jeszcze zabugowane i bardzo laguje, czasy przechodzenia/ładowania pomiędzy różnymi sekcjami są za długie, ale jeśli chodzi o samą rozgrywkę to nie zauważyłem większych problemów ;)

Edytowano przez Damlon

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze jedno... Duża zmiana gejmplejowa - nie ma już przycisku wycofania! Była to dla mnie charakterystyczna cecha gier Relic, ale cóż...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować