Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Ruszyła zbiórka na post-apokaliptyczne RPG ATOM inspirowane Falloutem

4 posty w tym temacie

Wszystko brzmialo pięknie do tego momentu - "Walka ma być oparta na turach". Czemu twórcy dalej w to gnają. To się skończylo. Nic tak nie wyrywa z wczuty jak turowa walka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Shu napisał:

Wszystko brzmialo pięknie do tego momentu - "Walka ma być oparta na turach". Czemu twórcy dalej w to gnają. To się skończylo. Nic tak nie wyrywa z wczuty jak turowa walka.

To, że Tobie się to nie podoba, nie oznacza, że się "to skończyło". Walka oparta na turach daje wiele możliwości i nierozumiem jak może ona psuć "wczutę". Rozumiem gdybyś grał w RE7 i nagle zza rogu wychodzi zombiak i odpala się walka turowa, to mogłoby psuć wczutę. Zresztą twoja wypowiedź tymbardziej mnie dziwi patrząc po premierach gier.

Divinity orginal sin - pozamiatało, a miało walki turowe.

Tides of nonumera - też solidne.

darkest dungeon - nikomu system turowy nie przeszkadza.

Już nie mówiąc, że przestrzeni wielu lat panowały herosy, gdzie każdy miał syndrom następnej tury. Nie lubisz walki turowej, nie graj, ale nie pisz, że się coś "skończyło".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

By się ktoś wreszcie zainspirował Metro lub Stalkerem bo tego to mało mamy, a Falloutami to już czuję przesyt mimo, że ich też aż tak dużo nie ma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować