Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Star Citizen - twórca gry wypowiada się na temat zbiórki. Ani słowa o dacie premiery

20 postów w tym temacie

Lukasxxz napisał:

To chyba będzie jeden z największych przekrętów w branży? Albo co najmniej wtopa większa od No Man Sky.

Różnica jest taka, że No Man's Sky został wydany :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, mathius007 napisał:

Różnica jest taka, że No Man's Sky został wydany :D

Przecież można w dowolnej chwili ściągnąć i zagrać w obecną alphe.

2 godziny temu, Lukasxxz napisał:

To chyba będzie jeden z największych przekrętów w branży? Albo co najmniej wtopa większa od No Man Sky.

Jaki przekręt?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
19 minut temu, zeebee napisał:

"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów"...

Stanislaw Lem.

 

lem.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, Lukasxxz napisał:

To chyba będzie jeden z największych przekrętów w branży? Albo co najmniej wtopa większa od No Man Sky.

To jest już największy przekręt i wtopa w historii branży 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Numenpl napisał:

To jest już największy przekręt i wtopa w historii branży 

Jaki przekręt przecież ci co wpłacili mogą sobie biegać po alpha obserwować jak tworzona jest gra i współtworzyć ją z twórcami. Gdzie tu oszustwo? Przekręt by to był gdyby dostali jedynie trailery :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
6 godzin temu, Numenpl napisał:

To jest już największy przekręt i wtopa w historii branży

Taaak, oczywiście, bo jak coś jest produkowane od 5 lat i ma ogromny budżet to przecież musi być przekręt, bo przecież już nic nowego i niespotykanego nie da się stworzyć.

Jeśli ktoś robi przekręt to nie wypuszcza regularnie aktualizacji, nie robi co tydzień video raportów, nie wypuszcza grywalnych wersji aktualnego stanu produkcji. Star Citizen to wszystko ma nie wspominając o niespotkanych jak dotąd rozwiązaniach jakie oferuje.

Pozdrawiam

Edytowano przez Mati-PL1993

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
9 godzin temu, Mati-PL1993 napisał:

  Star Citizen to wszystko ma nie wspominając o niespotkanych jak dotąd rozwiązaniach jakie oferuje.

 

No wlasnie ze nie ma, bo jeszcze nie wyszedl :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że mamy tu pełno ekspertów, którzy taką grę zrobiliby w pół roku:) 

Tego co chce zrealizować Roberts NIE DA się zrobić szybko. Liniowe Call of Duty powstaje 2-3 lata, to chyba sensowne, że stworzenie sporego, otwartego wszechświata z planetami na których można lądować, bazami itp.  zajmie trochę czasu. Myślę, że gra będzie w produkcji spokojnie jeszcze 2-3 lata. I nie - nie wsparłem gry na KS i nie czuję się zobligowany aby jej z tego powodu bronić - ot widzę, że Roberts chce zrobić coś na co inne studia ( a raczej wydawcy, bo bardziej tu chodzi o spore finansowanie, które do tego byłoby potrzebne) nie chcą lub nie mogą sobie pozwolić. Owszem - mnie też głowa boli jak słyszę, że ludzie kupują w tej nie dokończonej grze statki za prawdziwe, i to spore pieniądze - ale z drugiej strony, co mi do tego na co wydają swoje pieniądze, prawda? Za to jak wyjdzie i spełni chociaż 1/3 swoich obietnic to na pewno zakupię.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TigerXP napisał:

No wlasnie ze nie ma, bo jeszcze nie wyszedl

Wyjść wyszedł, w wersji Alpha, nie miał po prostu jeszcze premiery/nie jest ukończony :P

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
5 godzin temu, Mati-PL1993 napisał:

Wyjść wyszedł, w wersji Alpha, nie miał po prostu jeszcze premiery/nie jest ukończony :P

Pozdrawiam

I Alpha nie prezentuje nic co by tłumaczyło to czekanie, gra zapewne skończy jak DNF, A:CM albo i gorzej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Numenpl napisał:

I Alpha nie prezentuje nic co by tłumaczyło to czekanie, gra zapewne skończy jak DNF, A:CM albo i gorzej.

Bo najważniejsze aspekty kryją się w samej mechanice a nie kontencie. Zauważ że nie ma żadnych ekranów ładowania (za wyjątkiem początkowego), przestrzeń jest 64-bitowa, i możliwe jest poruszanie się po statku który sam jest w ruchu, nawet rotacyjnym a mimo to postacie nie bugują się. Ale to jest tylko wierzchołek góry, ponad to tworzą system dekompresji, cholernie zaawansowane mechanizmy podsystemów statków, naturalnie wyglądające proceduralne planety wraz z efektami atmosferycznymi, zaawansowany system interakcji z otoczeniem, dużo by tego wymieniać. Jeśli moje słowa nie wystarczą to polecam obejrzeć przynajmniej wczorajszy epizod Around the Verse na kanale Star Citizena.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Mati-PL1993 napisał:

Bo najważniejsze aspekty kryją się w samej mechanice a nie kontencie. Zauważ że nie ma żadnych ekranów ładowania (za wyjątkiem początkowego), przestrzeń jest 64-bitowa, i możliwe jest poruszanie się po statku który sam jest w ruchu, nawet rotacyjnym a mimo to postacie nie bugują się. Ale to jest tylko wierzchołek góry, ponad to tworzą system dekompresji, cholernie zaawansowane mechanizmy podsystemów statków, naturalnie wyglądające proceduralne planety wraz z efektami atmosferycznymi, zaawansowany system interakcji z otoczeniem, dużo by tego wymieniać. Jeśli moje słowa nie wystarczą to polecam obejrzeć przynajmniej wczorajszy epizod Around the Verse na kanale Star Citizena.

Pozdrawiam

Kurde jakbym czytał obrońców NMS. No dobra powody dla których nie wierzę w sukces gry:

- gra jest już w produkcji ponad 5 lat (niby oficjalna zapowiedź w 2012 ale pracowali nad nią już wcześniej)

- daty premiery nie ma i już się gada, że zaliczy obsuwę i nie będzie wydana w tym roku. 

- co chwila dają zapowiedzi czego to nie dodadzą, cholera według pierwszych zapowiedzi to miał być swoisty powrót do serii Wing Commander który rozrósł do kolejnego sandboxa i od razu piszę "MMO bez ekranów ładowania??" weź ty się lecz jeśli wierzysz w takie brednie biorąc pod uwagę że gra ma wyjść także na konsole. 

- robią praktycznie 2 gry bo Squadron 42 to miał być osobny tytuł i też nic nie wiadomo co z premierą.

- cała kampania reklamowa łącznie z epizodami Around the Verse śmierdzi mi NMS przed premierą.

Więc sorry, ale nie wierzę w sukces gry. Prędzej zaufan Hello Games(NMS), Egosoft(X Rebirth) i Frontier Developments(Elite Dangerous) niż ekipie z Cloud Imperium Games.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
46 minut temu, Numenpl napisał:

Kurde jakbym czytał obrońców NMS. No dobra powody dla których nie wierzę w sukces gry:

- gra jest już w produkcji ponad 5 lat (niby oficjalna zapowiedź w 2012 ale pracowali nad nią już wcześniej)

- daty premiery nie ma i już się gada, że zaliczy obsuwę i nie będzie wydana w tym roku. 

- co chwila dają zapowiedzi czego to nie dodadzą, cholera według pierwszych zapowiedzi to miał być swoisty powrót do serii Wing Commander który rozrósł do kolejnego sandboxa i od razu piszę "MMO bez ekranów ładowania??" weź ty się lecz jeśli wierzysz w takie brednie biorąc pod uwagę że gra ma wyjść także na konsole. 

- robią praktycznie 2 gry bo Squadron 42 to miał być osobny tytuł i też nic nie wiadomo co z premierą.

- cała kampania reklamowa łącznie z epizodami Around the Verse śmierdzi mi NMS przed premierą.

Więc sorry, ale nie wierzę w sukces gry. Prędzej zaufan Hello Games(NMS), Egosoft(X Rebirth) i Frontier Developments(Elite Dangerous) niż ekipie z Cloud Imperium Games.

I tutaj poważnie się mylisz bo Star Citizen nie wychodzi na konsole co zostało wyraźnie powiedziane. Nigdy nie podchodzę do produkcji z pełną wiarą chyba że widzę autentyczny proces. Nie jestem też fanbojem ani haterem, staram się podchodzić do tematu logicznie na podstawie tego co widzę poza trailerami i nie twierdzę że Star Citizen jest perfekcyjne, było kilka sytuacji krytycznych ale teraz wszystko się ustabilizowało, między innymi dzięki zwolnieniom w Cryteku. Bronię SC ponieważ niesłusznie jest posądzane o oszustwo kompletnie bez powodu, bez argumentów za które można by posądzać ich o przekręt. Każdy mój argument jestem w stanie poprzeć dowodami że to nie czcze obietnice i są w trakcie produkcji.  No i teraz kilka sprostowań:

- Star Citizen jest w prawdziwej produkcji dopiero od jakichś 4 lat, w 2012 roku (pod sam koniec roku) ruszyła akcja na Kickstarterze. Po skukcesie przez rok produkcji było nie wiele bo to był okres zbierania ludzi, wynajmowania pomieszczeń, ogólnie budowania firmy.

- Data premiery nigdy nie została podana ponieważ sami nie są w stanie powiedzieć kiedy wszystkie mechanizmy będą działać tak jak powinny, dlatego też powinno się śledzić progress a nie jakieś wyssane z palca daty bo to progress najwięcej mówi o stanie produkcji a ten jest z każdą kolejną większą aktualizacją znaczący. Obsuwie ulega Squadron 42, czyli kampania, której data premiery jest oscylowana a nie bezpośrednio podawana. Z tego też powodu postanowili udostępnić ludziom swój wewnętrzny "Production Schedule" który ukazuje ich wewnętrzne terminy realizacji komponentów dla poszczególnych studiów. Mogę podać nawet link.

- To prawda, miał to być powrót do Wing Commander, ale w momencie kiedy zebrali kwotę o której nawet nie śnili, Chris Roberts postanowił stworzyć projekt swoich marzeń i nawet pytał Community, czy wolą dłuższy proces produkcji ale i lepszą grę, czy szybciej skończoną, ale z mniejszym contentem.

- 5 lat produkcji jak na taki projekt to naprawdę mało, Horizon Zero Dawn był tworzony 5 lat a mechanika nie ma żadnych innowacji więc skalkuluj sobie ile trzeba dodać czasu żeby stworzyć jakiś prototyp niespotykanej funkcjonalności.

- Owszem, nie będzie ekranów ładowania w trakcie gry, przez 4 lata produkcji nie zobaczyłem ani jednego i w raportach video też nigdy żadnego nie było widać.

- Co rozumiesz przez kampanię reklamową, Gamescom i CitizenCon ?

- Around the Verse to są RAPORTY i pokazywany jest realny progress bezpośrednio z ekranu monitora pracowników i to pokazują funkcjonujące na silniku a nie prerendery czy koncepty.

Wielu ludzi nie wierzy w skuces tej gry ponieważ to co obiecują i co gra ma oferować wydaje się niemożliwe bo przecież jakby się dało tyle zrobić to napewno EA albo Ubi albo Blizzard by coś takiego już zrobili. Otóż nie, nie zaryzykowali by takiej kasy na tyle lat bo to się im nie kalkuluje. Tak działają wydawcy, dlatego Crowdfunding tchnął życie w rynek, bo twórcy mogą robić to co pragną a nie to co wydawca im nakaże.

Pozdrawiam

Edytowano przez Mati-PL1993

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
29 minut temu, Mati-PL1993 napisał:

I tutaj poważnie się mylisz bo Star Citizen nie wychodzi na konsole co zostało wyraźnie powiedziane. Nigdy nie podchodzę do produkcji z pełną wiarą chyba że widzę autentyczny proces. Nie jestem też fanbojem ani haterem, staram się podchodzić do tematu logicznie na podstawie tego co widzę poza trailerami i nie twierdzę że Star Citizen jest perfekcyjne, było kilka sytuacji krytycznych ale teraz wszystko się ustabilizowało, między innymi dzięki zwolnieniom w Cryteku. Bronię SC ponieważ niesłusznie jest posądzane o oszustwo kompletnie bez powodu, bez argumentów za które można by posądzać ich o przekręt. Każdy mój argument jestem w stanie poprzeć dowodami że to nie czcze obietnice i są w trakcie produkcji.  No i teraz kilka sprostowań:

Ale piszesz jak fanboy, bo nie dociera do ciebie fakt, że gra to jedno wielkie oszustwo.

Według źródeł Escapist Chris Roberts szastał pieniędzmi i co zrobiła ekipa odpowiedzialna za Star Citizen?? Proste groziła pozwem w sądzie na co Escapist powiedział dobra możecie nas pozwać my będziemy trzymać przy swoim i co nie było pozwu, bo okazuje się że Escapist mówiło prawdę. Zwolnienia w Crytek nie miały wpływu na produkcje Star Citizen wbrew obiegowej opinii.  Twoje tak zwane sprostowania to jest bełkot fanboya który nie potrafi przejrzeć na oczy. 

- Around the Verse to jest marketing w najczystszej postaci i tylko skończony kretyn może wierzyć, że "MMO nie będzie miało ekranów ładowania". Gamescon i CitizenCon to też forma marketingu, co w przypadku CitizenCon jest jeszcze bardziej ciosem w plecy. Według kickstartera Cloud Imperium Games nie miało organizować takich imprez, tylko skupić cały budżet na grze.

- No właśnie mechanizmy i tutaj kolejny problem. Według różnej maści youtuberów i ludzi na oficjalnym forum którzy są fanami gatunku i mają coś takiego jak mózg i kręgosłup wytykają błędy i niedoróbki, ale na oficjalnym forum nic nie zobaczysz. A to dlatego, że Cloud Imperium Games kasuje wątki gdzie pojawia się krytyka bądź sugestie na temat problemów. Kod sieciowy dla przykładu jest totalnie spier!@#!@ po całości, ale twórcy zamiast naprawić to wprowadzają kolejny element.

- To, że gra jest robiona 5 i nadal jest w fazie alfa pokazuje niekompetencję developerów. Porównanie do Horizon Zero Dawn to już szczyt głupoty z twojej strony, ale co ja się dziwię od fanboya. Nawet Hello Games odwaliło kawał dobrej roboty z No Man Sky(co prawda sporo przy tym nakłamali, ale przynajmniej w łatkach dodają brakujące elementy) w porównaniu ze Star Citizen. NMS został zrobiony w 3 lata, a Star Citizen jest już robiony pięć lat i wieczna alfa. I sam Star Citizen nie jest żadną rewolucją.

- I teraz największy powód dla którego ta gra jest totalną farsą czyli sam Chris Roberts. Zamiast skupić na pierwotnych założeniach czyli stworzeniu nowej wersji Wing Commandera to mu kasa strzeliła do głowy i teraz ma dwa projekty których końca produkcji nie widać. Wszędzie czy to indie, crowdfunded czy studio jednego z większych/średnich wydawców wszędzie panuje ta sama zasada - Potrzebny jest dobry przywódca który będzie kierować projektem i dążyć realnie do celu. I tym samym Chris Roberts pokazał kompletny brak wiedzy na temat tego co robi. Za dużo naobiecywał i teraz gra na tym cierpi. Dla gra miała być na konsolach pierwotnie i teraz jest tylko na PC czyli kasa i czas poszły w błoto bo dowódca miał focha i postanowił zrobić open sandbox MMO zamiast nowego Wing commandera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dobra panowie, nikt nikogo nie przekona, zgódźcie sie, ze sie nie zgadzacie.

Ja od siebie dodam tylko ze co prawda pozno dowiedzialem sie o tym projekcie, to mimo wszystko naprawde mnie zaciekawil i szczerze zycze ekipie wszystkiego dobrego i sobie zebym sie mylil. Niestety to co sie dzieje na okolo star citizen nie napawa optymizmem, informacji o nim jest coraz wiecej, jednak dalej nie widac wyników. Juz dawno przestałem sie podniecac zapowiedziami gier, moze jestem juz za stary, a moze po prostu coraz wiecej kłamczuszków jest w branzy, ogólnie to ani sie nie napalam, ani nie hejtuje tej gry, jednak patrzac troszeczke z boku stwierdzam ze zle sie dzieje i czuje ze to bedzie niezly przekret. A jak bedzie to sie okaze, no chyba ze tak dlugo beda przeciagac wydanie, ze kazdy na to machnie reka i zapomni. Zobaczymy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
10 godzin temu, Numenpl napisał:

Ale piszesz jak fanboy, bo nie dociera do ciebie fakt, że gra to jedno wielkie oszustwo.

Według źródeł Escapist Chris Roberts szastał pieniędzmi i co zrobiła ekipa odpowiedzialna za Star Citizen?? Proste groziła pozwem w sądzie na co Escapist powiedział dobra możecie nas pozwać my będziemy trzymać przy swoim i co nie było pozwu, bo okazuje się że Escapist mówiło prawdę. Zwolnienia w Crytek nie miały wpływu na produkcje Star Citizen wbrew obiegowej opinii.  Twoje tak zwane sprostowania to jest bełkot fanboya który nie potrafi przejrzeć na oczy. 

...

Taaak, oczywiście, fanbojem czy haterem jest ten kto rzuca oskarżenia albo argumenty bez pokrycia dowodami. Ja dowody swoich argumentów mogę dostarczyć/przytoczyć, a czy ty jesteś w stanie wybronić swoje dowodami, np. tego że od początku gra miała być na konsole ? Ja jestem w stanie udowodnić że konsole nie są i nie były głównym targetem.

Zwolnienia Cryteku miały wpływ na kondycję Star Citizen bo inżynierowie CryEngine którzy tworzyli ten silnik od samych podstaw, dzięki kryzysowi w Crytek zostali zatrudnieni przec CIG co pozwoliło na tak dalekie modyfikacje i dostosowanie silnika do gry.

Ucinam dyskusję z tobą do czasu aż dorośniesz i zaczniesz prowadzić konstruktywną krytykę nikogo nie obrażając i korzystając z argumentów popartych dowodami. 

TigerXP Jak najbardziej szanuję twój pogląd na tą grę i rozumiem, gdybym nie śledził projektu od poczatku to prawdopodobnie też bym podchodził do tego projektu z takim nastawieniem. Jeśli masz jakieś wątpliwości co do gry to pytaj śmiało, jeśli istnieją autentyczne dowody mogące je rozwiać to je przytoczę a to czy przekonają innych to już indywidualna sprawa. Nie zamierzam nikogo przekonywać na siłę, gra powinna robić to sama, a ja tylko prostuję bujdy którzy niektórzy sieją. :)

Ja puki widzę to nad czym pracują i mogę progress dotknąć/ograć, to jestem spokojny.

Pozdrawiam

Edytowano przez Mati-PL1993

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować