Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Two Worlds II na PC z mikropłatnościami. TopWare odpiera ataki graczy

13 postów w tym temacie

Nie rozumiem ataku. Przecież to nie gra online, gdzie jak ktoś płaci to gra lepiej niż inni. Jak ktoś chce płacić i mieć z tego przyjemność to niech płaci. A jak nie, to nie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotrbov napisał:

Nie rozumiem ataku. Przecież to nie gra online, gdzie jak ktoś płaci to gra lepiej niż inni. Jak ktoś chce płacić i mieć z tego przyjemność to niech płaci. A jak nie, to nie.

Razem z mikropłatnościami wyłączyli konsole, wydaje się to oczywistym ruchem bo przecież kto by kupował np miksture many kiedy może ją kodem w konsoli zmaterializować. Podobno jednak dużo osób korzystało z konsoli w ramach przejścia gry, gdzie przyzywali konia bo ten się "zawieszał" na kamieniu czy przedmiot potrzebny do questa po prostu znikał / czy też nie można go było nigdzie znaleźć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotrbov napisał:

Nie rozumiem ataku. Przecież to nie gra online, gdzie jak ktoś płaci to gra lepiej niż inni. Jak ktoś chce płacić i mieć z tego przyjemność to niech płaci. A jak nie, to nie.

Bo to gra singleplayer za którą już zapłaciłeś?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe kiedy zaczną dodawać do gier osiągnięcia w stylu "przy pomocy karty kredytowej zakupił 1000 eliksirów zdrowia" - osiągnięcie posiada 0,1% graczy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"Na podstawie naszego siedmioletniego doświadczenia z wersją na X360 wiemy, że jest wielu użytkowników, którzy lubią korzystać z opcji kupowania przedmiotów takich jak eliksir zdrowia czy many. Ci, którzy tego nie lubią, nie muszą niczego kupować (...)"
Po prostu nie wiem co powiedzieć. W grze singleplayer RPG takie rzeczy albo się znajduje w świecie gry albo własnym sumptem wytwarza się ze znalezionych składników. Co nas czeka w przyszłości? W grze FPP za prawdziwe pieniądze można będzie kupować amunicję? No przecież nikt nikogo do niczego nie zmusza. Możesz przejść grę wymachując saperką w stylu stealth. Gdzie to wszystko zmierza?!?!?!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LSZ napisał:

"Na podstawie naszego siedmioletniego doświadczenia z wersją na X360 wiemy, że jest wielu użytkowników, którzy lubią korzystać z opcji kupowania przedmiotów takich jak eliksir zdrowia czy many. Ci, którzy tego nie lubią, nie muszą niczego kupować (...)"
Po prostu nie wiem co powiedzieć. W grze singleplayer RPG takie rzeczy albo się znajduje w świecie gry albo własnym sumptem wytwarza się ze znalezionych składników. Co nas czeka w przyszłości? W grze FPP za prawdziwe pieniądze można będzie kupować amunicję? No przecież nikt nikogo do niczego nie zmusza. Możesz przejść grę wymachując saperką w stylu stealth. Gdzie to wszystko zmierza?!?!?!

To nie do konca tak. W normalnej grze są mikstury itp. Można je przygotowac samemu, kupić (w sklepach w grze, za pieniądze naszego bohatera) albo znalezc. Teraz dodatkowo można je kupić za prawdziwe pieniądze. Gdyby z gry zostały usunięte mikstury i moglibyśmy tylko kupowac je przez mikroplatnosci, wtedy dołączyłbym się do bojkotu. Jednak widzę, że TopWare chciało tylko dorobić sobie trochę na leniwych graczach. Studio ma za sobą trudne czasy, więc rozumiem skąd taki zabieg. Nie popieram, ale nie jestem tez przeciwko. A sama gra była całkiem przyjemna i posiadała kilka ciekawych, choc niezbyt dobrze zrealizowanych pomysłów. Na przykład granie na instrumentach rodem z Guitar Hero. W Skyrim też są instrumenty, a jednak grac na nich nie można. Udane za to otwieranie zamków, kradzież kieszonkowa. Całkiem niezła gra, takie 7/10, ale chyba nie więcej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Robert321 napisał:

Ale co zmieniło się od normalnej wersji w tej edycji? Dodali "tylko" mikropłatności i osiągnięcia? Dodali questy jakieś? Poprawili grafikę?

Wyszedł dodatek (płatny)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować