Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Xbox One X odmieni rynek gier - twierdzi prezes Ubisoftu

10 postów w tym temacie

Prezes firmy będącej w łóżku z MS chwali nową zabawkę od MS. 

Kiedy ostatni raz przy okazji zbliżania się premiery nowej konsoli jakaś gruba ryba nie wyszła twierdzić, że to będzie rewolucyjny sprzęt? Oni ciągle to robią, standardowa śpiewka. Jak wchodził Kinect to Ubisoft był pod wrażeniem, a teraz "dobrze, że nie będzie Kinecta". 

 

Edytowano przez Bambusek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomo, że jest to ogromny progres, zabawa ze wszystkimi detalami bez kompromisów. Będzie HBAO+, będzie ray tracing, będą miękkie cienie i co najważniejsze daleki LOD. Konsolowcy poczują się jak pcmasterrace. To jest fajne, pytanie tylko ile to będzie u nas kosztować i czy będzie w co grać :)

Edytowano przez MisioKGB

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, MisioKGB napisał:

Wiadomo, że jest to ogromny progres, zabawa ze wszystkimi detalami bez kompromisów. Będzie HBAO+, będzie ray tracing, będą miękkie cienie i co najważniejsze daleki LOD. Konsolowcy poczują się jak pcmasterrace. To jest fajne, pytanie tylko ile to będzie u nas kosztować i czy będzie w co grać :)

Dalekiego draw distance i lod nie będzie bo CPU nadal ssie ;).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ta, jasne. Od 12 lat obserwuje regres w AI a moc sprzętu rośnie. Nie znam ani jednej współczesnej gry, która pod tym względem zbliżyłaby się do F.E.A.R. z 2005 roku. Akurat Ubisoft nie ma się czym pochwalić tutaj pochwalić. AI w Heroes VI jest tak debilne, że nawet ja mógłbym napisać podobne algorytmy w dwa wieczory.

Wzrost mocy sprzętu nie będzie miał żadnego przełożenia na AI, ani nawet na głębie rozgrywki, bo największe gry robi się pod masowego odbiorce, który oczekuje prostych zasad.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
 

Dalekiego draw distance i lod nie będzie bo CPU nadal ssie ;).

No to niefajnie, ale to nie jest tak, że proc będzie pracować jak tam gdzieś daleko będą wykonywane jakieś algorytmy? Ludziki, latające badyle itd? Czy za wszystko inne nie odpowiada grafika? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
15 godzin temu, MisioKGB napisał:

No to niefajnie, ale to nie jest tak, że proc będzie pracować jak tam gdzieś daleko będą wykonywane jakieś algorytmy? Ludziki, latające badyle itd? Czy za wszystko inne nie odpowiada grafika? 

Ogólnie zazwyczaj karta to odpowiada jedynie za wyświetlanie obrazu, za obliczenia gdzie i co ma być odpowiada procesor. I pamiętaj te konsole mają podzespoły AMD. Jak jakiś developer wsadzi rzeczy od nvidia typu np. hairworks to znaczy że gra była pod PC z Physx i najpewniej przy okazji portowania z PC na konsole musieli cały model fizyki przerzucić z Physx na Havoc. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, Numenpl napisał:

Ogólnie zazwyczaj karta to odpowiada jedynie za wyświetlanie obrazu, za obliczenia gdzie i co ma być odpowiada procesor. I pamiętaj te konsole mają podzespoły AMD. Jak jakiś developer wsadzi rzeczy od nvidia typu np. hairworks to znaczy że gra była pod PC z Physx i najpewniej przy okazji portowania z PC na konsole musieli cały model fizyki przerzucić z Physx na Havoc. 

O no to ciekawe nie wiedziałem o tym, a jak to się ma np do fizyki z GTA czyli Euphorii? Ten silnik chyba od początku tworzono z myślą o konsolach wszak jak zwykle na nie obie ostatnie części wyszły najpierw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, MisioKGB napisał:

O no to ciekawe nie wiedziałem o tym, a jak to się ma np do fizyki z GTA czyli Euphorii? Ten silnik chyba od początku tworzono z myślą o konsolach wszak jak zwykle na nie obie ostatnie części wyszły najpierw.

Havoc został stworzony z myślą zarówno PC jak i o konsolach natomiast Physx to produkt Nvidia czyli celuje domyślnie w PC i urządzenia z produktami nvidia. Dla przykładu gry exclusive dla PS3 po części physx obsługiwały gdyż GPU w tej konsoli to mniej więcej stary Geforce 7800 GTX dla przykładu Ratchet & Clank: A Crack in Time miał naprawdę niezłe efekty jeśli chodzi o wodę i wiele gier na konsole obecnej generacji nie ma startu do tych efektów graficznych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować