Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Assassin''s Creed Origins na PC będzie dopieszczone - zapewnia Ubisoft

11 postów w tym temacie

O ile do ludzi odpowiedzialnych za wizje artystyczną tej serii nic nie mam ale jak widzę UBI i zapewnienia, że kolejna część na pc nie okaże się swoistym technologicznym gniotem to mnie krew zalewa. I to jest dosłownie ta sama gadka co przy Unity została użyta i co z tego wyszło wszyscy wiemy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

E tam, dajcie im jakiś kredyt zaufania. Skoro zrobili przerwę, tzn, że rzeczywiście chcieli wydać bardziej dopracowaną i zoptymalizowaną grę. ^_^

Edytowano przez Lechunio

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kredyt zaufania po tylu wpadkach? Każda ich gra ma problemy techniczne i fatalnie działa ;)
Typowy zaślepiony naiwniak z ciebie, 4 letnie dziecko by cię na targu sprzedało za miliony.
Te ich całe obiecanki to typowy PRowy bełkot, dobra mina do złej gry.

Na Xbox One X działa w 1080p 30fps rozciąga się (checkboarding) do 4k, w tym Xboxie jest GPU pokroju GTX980/980Ti
To już daje nieco do myślenia, i bankowo GTX1070 ledwo co przekroczy 60fps w 1080p z ustawieniami HIGH, a ULTRA to pewnie dopiero na nowych kartach NV i AMD :D 
Bo Ubisoft nie potrafi optymalizować gier, każdy ich port wyszedł z rąk Ubi Kiev albo innych kalek.
Gdy porty PC robiło np. Ubi Sofia (AC: Liberation, AC: Rogue) nie było problemu z optymalizacją

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jedisaiyanpl

Z ich nowych gier to jeszcze radę daje For Honor ale tam nie ma co za bardzo renderować ;)
Ludzie niestety są głupi i naiwni.
Przy premierze Black Flag jeden z Ubisoftu wprost powiedział, nie dbamy optymalizację, jak gra źle działa zawsze można kupić drugą kartę, nową albo czekać na nową serię.
Wildlands dalej działa jak kupa to samo z Watch Dogs, nieco lepiej działa Watch Dogs 2 lecz daleko do ideału.
Far Cry 4 nigdy nie naprawiony, gra laguje przez skopany streaming, Far Cry 3 powininien na serii 9xx i 1xxx śmgać w 4K 60fps a tak nie jest wiemy czemu.
Stary Assassi miał wieczny problem z wykorzystaniem więcej niż 1 rdzenia mimo ,że od dawna były dwu rdzeniowe proce.
Nowsze (AC2,AC:B, AC:R) działały lepiej ale i tak rzadko korzystały z dwóch rdzeni.
Jako tako dawała radę seria Splinter Cell, ale np. Pandora Tommorow na PC była okrojona.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, jedisaiyanpl napisał:


Far Cry 4 nigdy nie naprawiony, gra laguje przez skopany streaming, Far Cry 3 powininien na serii 9xx i 1xxx śmgać w 4K 60fps a tak nie jest wiemy czemu.

Stary Assassi miał wieczny problem z wykorzystaniem więcej niż 1 rdzenia mimo ,że od dawna były dwu rdzeniowe proce.
Nowsze (AC2,AC:B, AC:R) działały lepiej ale i tak rzadko korzystały z dwóch rdzeni.
Jako tako dawała radę seria Splinter Cell, ale np. Pandora Tommorow na PC była okrojona.

Niezły bojakopisarz z ciebie xD AC2 i następne był jednymi z pierwszy gier które w pełni wykorzystywały procesory 4 rdzeniowe i wymagały ich do poprawnego działania co potwierdzały wszystkie możliwe testy.  A pierwszy AC nigdy poprawnie nie działa na jednordzedniowych procesorach bo potrzebował minimum 2 wątków. I o jakim lagowaniu FC4 mówisz xD Gra była lepiej zoptymalizowana niż FC3, działa lepiej mimo lepszej oprawy(co było zasługą genialnego SMAA zamiast klasycznego AA) i żadnych problemów z streamingiem nie było.

Edytowano przez ZubenPL

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W Unity w 60 fps mogę dopiero teraz pograć mając 1060tkę i Ryzena. Bez kitu, prawie 3 lata po premierze, ten silnik już wtedy był potężny, ale również mega nierówny niestety.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować