Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Mass Effect Andromeda nie dostanie już aktualizacji dla trybu singelplayer

18 postów w tym temacie

Jeżeli dobrze przeczytałem wpis na blogu BioWare, to mimo braku następnych aktualizacji dla trybu singleplayer, historia z gry będzie kontynuowana - w postaci komiksów i książek. To studio od początku współpracy z EA konsekwentnie hebluje własną trumnę. Niby gry nadal robią dobre, ale z tytułu na tytuł ich twory robią się słabsze.

Napomnieli również, że za tydzień pojawi się info o przyszłych zmianach w multi. Kto obstawia, że ten tryb również ukatrupią?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To chyba rekord długości wsparcia wysokobudżetowej produkcji - nie wytrzymali nawet pół roku... A błędów jest dalej od groma. Niektóre misje trzeba robić po kilka razy zanim skrypt zaskoczy tam gdzie powinien... Sztuczna głupota zarówno przeciwników jak i członków drużyny w wielu przypadkach nadal ma się świetnie. Mój ostatni preorder (gupi ja) od EA...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Już po filmach prezentujących animacje twarzy wiedziałem że tej gry nie kupię. Szkoda że zabili świetną serię takim bublem, ale cóż to już nie pierwsze studio, które zostało pożarte przez EA i skończyło z grami co najwyżej przeciętnymi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
5 godzin temu, Sanders-sama napisał:

W końcu wyciągnęli wtyczkę od tego wolno zdychającego gniota... 

To, że jest to gniot totalny to jedno. Natomiast skończonie z wydawaniem łatek poprawiające błędy to drugie. I jaki to wspaniały sygnał daje ich najnowszej marce "anthem" która też zapewne okaże się klapą.  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Numenpl napisał:

To, że jest to gniot totalny to jedno. Natomiast skończonie z wydawaniem łatek poprawiające błędy to drugie. I jaki to wspaniały sygnał daje ich najnowszej marce "anthem" która też zapewne okaże się klapą.  

I która, o ile dobrze pamietam, ma byc wspierana 10 lat :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Twórcy No Man's Sky wydali grę bardzo niedopracowaną, ale wzięli się w garść i chcą naprawić wszystko, chcą się w jakiś sposó zrehabilitować, a mogli zrobić jak twórcy Andromedy, czyli sprzedać, zamknąć projekt i "uciec" z pieniędzmi. A wszyscy liczyli na DLC z pozostałymi arkami i rasami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czyli sie obrazili.. Najpierw daja w polowie ugotowana potrawe a potem uznaja ze nie warto podawac jej doprawionej na ladnie przygotowanym stole bo w sumie po co.. Tyle ze tyle osoby juz zaplacilo za ten stol, ktorego przygotowac juz im (developerowi\wydawcy) sie nie chce bo by to jeszcze ich kosztowalo...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
12 godzin temu, TigerXP napisał:

I która, o ile dobrze pamietam, ma byc wspierana 10 lat :)

To będzie na tej sames zasadzie co destiny więc bedzie jeszcze gorzej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BLyy87 napisał:

Twórcy No Man's Sky wydali grę bardzo niedopracowaną, ale wzięli się w garść i chcą naprawić wszystko, chcą się w jakiś sposó zrehabilitować, a mogli zrobić jak twórcy Andromedy, czyli sprzedać, zamknąć projekt i "uciec" z pieniędzmi. A wszyscy liczyli na DLC z pozostałymi arkami i rasami.

Tyle że bioware należy do EA i to była ich decyzja a nie bioware. To jest bardzo proste, gra sprzedała się średnio to i się nie opłaca już wkładać pieniędzy w tryb single. 

Studio odpowiadające za No man's sky nie ma na karku okrutnego wydawcy tnącego koszta bo trzeba już robić następna grę, oni mogą sobie pozwolić na wolne tempo pracy jeśli tylko mają na to środki. Jak widać opłacało im się bo to już prawie inna gra niż ta zaraz po premierze ale żaden wielki wydawca nie pozwoliłby sobie na takie kosztowne ryzyko jak naprawianie gry, która po prostu była kiepska. Mniej ryzykownym jest przekalkulowaniie strat i wzięcie się za następna grę która potencjalnie mogłaby odrobić straty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
18 godzin temu, Numenpl napisał:

To, że jest to gniot totalny to jedno. Natomiast skończonie z wydawaniem łatek poprawiające błędy to drugie. I jaki to wspaniały sygnał daje ich najnowszej marce "anthem" która też zapewne okaże się klapą.  

To jak CDprojekt z wiedźminem DLC wyszły i wsparcie momentalnie zakończone, a błędy niech sobie będą wiecznie. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
5 godzin temu, ZubenPL napisał:

To jak CDprojekt z wiedźminem DLC wyszły i wsparcie momentalnie zakończone, a błędy niech sobie będą wiecznie. 

No ale weź pod uwagę trzy rzeczy jak robisz takie porównania.

1) W jakm stanie obie gry były na premierę i tutaj ME:A Leży i kwiczy, bo W3 miał mniej błędów i był lepiej zoptymalizowany zarówno na konsolach jak i PC w porównaniu z potworkiem od Bioware. 

2) Nad bioware czuwa EA więc było wiadomo jak to skończy prędzej czy później.

3) Co do tego momentalnie zakończonego wsparcia dla W3 to chyba masz krótką pamięć. DLC "Krew i Wino" wyszło 31 maja 2016, a ostatnia łatka to 29 listopada tego samego roku. I dla przypomnienia W3 miał premierę w maju 2015, więc trzeba mieć naprawdę coś z glacą by to przyrównać z ME:A którego support padł po niecałych 4 miesiącach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.08.2017 o 19:32, Numenpl napisał:

No ale weź pod uwagę trzy rzeczy jak robisz takie porównania.

1) W jakm stanie obie gry były na premierę i tutaj ME:A Leży i kwiczy, bo W3 miał mniej błędów i był lepiej zoptymalizowany zarówno na konsolach jak i PC w porównaniu z potworkiem od Bioware. 

2) Nad bioware czuwa EA więc było wiadomo jak to skończy prędzej czy później.

3) Co do tego momentalnie zakończonego wsparcia dla W3 to chyba masz krótką pamięć. DLC "Krew i Wino" wyszło 31 maja 2016, a ostatnia łatka to 29 listopada tego samego roku. I dla przypomnienia W3 miał premierę w maju 2015, więc trzeba mieć naprawdę coś z glacą by to przyrównać z ME:A którego support padł po niecałych 4 miesiącach.

Przepraszam że odpowiadam znów po tak długim czasie ale rzadko tu wchodzę, Ale co to ma do rzeczy ME:A zostało wydane i nie będzie dodatków ani DLC więc twórcy nic nie zarabiają. A wiedźmin miał season pass i był wspierana aż do wyjścia ostatniego dodatku tylko z tego powodu tak samo jak cody czy bfy są wspierane do końca season pass. Przykładem długiego wsparcia gier może być valve lub blizzard ale na pewno nie CDP który właśnie jakieś 4 miesiące po season passie porzucił grę. 1,31 wydany w listopadzie naprawiał jedynie błędy które wprowadził 1.30 :D z września.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Przed chwilą, ZubenPL napisał:

Przepraszam że odpowiadam znów po tak długim czasie ale rzadko tu wchodzę, Ale co to ma do rzeczy ME:A zostało wydane i nie będzie dodatków ani DLC więc twórcy nic nie zarabiają. A wiedźmin miał season pass i był wspierana aż do wyjścia ostatniego dodatku tylko z tego powodu tak samo jak cody czy bfy są wspierane do końca season pass. Przykładem długiego wsparcia gier może być valve lub blizzard ale na pewno nie CDP który właśnie jakieś 4 miesiące po season passie porzucił grę. 1,31 wydany w listopadzie naprawiał jedynie błędy które wprowadził 1.30 :D z września.

No jak przyrównujesz jakieś studio tworzące gry to musisz jakoś poprzeć swoją teorię, a ty walniesz tylko jakieś hasło i piszesz skończone bzdury. Wiedźmin 3 był wydany w dniu 19 maja 2015 i wszystkie wydane łatki poprawiały i dodawały rzeczy do podstawki, a nie jak ty piszesz tylko do DLC. I tylko skończony debil powie, że wsparcie W3 równa się wsparciu ME:A które pożyło ledwie 4 miesiące.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować