Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

EA wyjaśnia, dlaczego Visceral Games musiało zostać zamknięte

9 postów w tym temacie

Co za bzdety, tylko mnie upewniają że taka firma jak EA powinna zniknać z rynku jak najszybciej. Właściwie w tej chwili żyją oni dzięki licencji od FIFY.

Jak się robi beznadziejne liniowe gry to zarobek jest beznadziejny. To nie te same czasy jak kiedyś że nie było internetu i szybki recenzji użytkowników. Traktuj graczy jak dojne krowy/śmiecie to i gracze nie rzucą $ proste.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W liniowej produkcji ciężej jest wprowadzić mikrotranzakcję. Swoja drogą to ja prócz kilku wyjątków mam już dość open-worldów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja tam bardzo lubię liniówki. No ale koncern wie lepiej. Zresztą niestety trochę racji mają - wystarczy spojrzeć, jak ludzie szaleją za Skyrimami i PUBG.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karfein napisał:

Ja tam bardzo lubię liniówki. No ale koncern wie lepiej. Zresztą niestety trochę racji mają - wystarczy spojrzeć, jak ludzie szaleją za Skyrimami i PUBG.

Dobra, ale w tych grach nie masz zawartości za 7 tyś zł :D.

Dodatkowo co oni pierniczą chyba poza pierwszym Mirror Edge i grami Dead space nie mają więcej gier z liniową fabułą w swojej kolekcji. Potem każda kolejna część była gorsza i dziwią się że sprzedaż słaba. Po prostu poczuli na czym zdzierać z graczy i się przyznać nie chcą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kolejne Dead Space'y były coraz gorsze dlatego EA wykalkulowała sobie w Excelu, że następna będzie będze słaba i nie zarobią. Być może umknął im fakt, że stało się tak przez nich.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować