Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Niszczenie elementów otoczenia na najnowszym materiale z Iron Harvest

10 postów w tym temacie

fenr1r napisał:

Mógłby być fajny RTS, ale musieli zrobić na konsole i tak będzie lipa.

Halo Wars, C&C, Supreme Commander. Bardzo udane rtsy na konsolach. Kwestia jak twórcy zorganizują sterowanie. Żadna lipa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fenr1r napisał:

Mógłby być fajny RTS, ale musieli zrobić na konsole i tak będzie lipa.

https://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=31079 też będzie na PC ;) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ten komin upadajacy na manufakturę, dziękuję nie mam pytań :D czyżbym się znowu zaczął jarać jak to było przy World in Conflict i RUSE? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
7 godzin temu, Oxygar napisał:

Halo Wars, C&C, Supreme Commander. Bardzo udane rtsy na konsolach. Kwestia jak twórcy zorganizują sterowanie. Żadna lipa.

Nikt nie gra w strategie na konsolach - Halo Wars 2 to klapa. Nawet na PC RTSy ledwo zipią. D

Druga sprawa, jeżeli ta gra faktycznie ma być inspirowana CoH (a z tego co widać po urywkach to tak będzie, jest np.  podobny system osłon), to w to się nie będzie dało grać na padzie bez wprowadzenia bardzo dużych uproszczeń. CoH jest zbyt wymagający pod względem micro, może nawet bardziej od SC2.

Chyba, że rzecz ma się sprowadzić do rozgrywki w stylu zaznacz wszystko i wciśnij A-move, ale wtedy to będzie właśnie lipa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

fenrir, głupoty gadasz. Halo poza uproszczonym budowaniem bazy to udana gra,jak wszystkie które podałem. Supreme Commander co prawda nawet na pctach technicznie kuleje, że na xboxie już nie wspomnę. Gdyby niby nie grał to by nie wydawało tych kilku. 

Jak ktoś oczekuje makr i skrótów to jego sprawa, dla mnie to przekreśla grę. Dlatego w starcrafta nie gram po multi. Takie gry to mi się kojarzą od razu z Azjatami. Precyzyjne kliknięcie to nie problem na konsolach, nie wiem gdzie Ty problem widzisz. Czepianie się o sterowanie na konsolach świadczy już o zacofaniu, ta dyskusja nawet miejsca mieć nie powinna, bo temat wałkowany mnóstwo razy i to tylko i wyłącznie kwestia gustu, fakt jest taki że w strategie na konsolach da się grać całkiem komfortowo.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Oxygar napisał:

Czepianie się o sterowanie na konsolach świadczy już o zacofaniu, ta dyskusja nawet miejsca mieć nie powinna, bo temat wałkowany mnóstwo razy i to tylko i wyłącznie kwestia gustu, fakt jest taki że w strategie na konsolach da się grać całkiem komfortowo.

A później pojawia się komunikat twórców gry aby konsolowcy nie korzystali z zestawów mysz+klawiatura tylko zostali przy padach, ponieważ używanie myszy w grze daje zbyt dużą przewagę w stosunku do pada. Chyba więc nie jest to "tylko i wyłącznie kwestia gustu" ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Głupoty piszę..., to zmapuj sobie pada pod Company of Heroes, pograj i wtedy pogadamy. Chciałbym zobaczyć jak gałką kontrolujesz każdą jednostkę z osobna, piechotę rozstawiasz pod osłonami, a pojazdami wykonujesz manewry, wykorzystując przy tym umiejętności aktywne jednostek i dowódcy.

2 godziny temu, Oxygar napisał:

Jak ktoś oczekuje makr i skrótów to jego sprawa, dla mnie to przekreśla grę. Dlatego w starcrafta nie gram po multi. Takie gry to mi się kojarzą od razu z Azjatami.

Widać po tym doskonale, że nie masz pojęcia o czym się wypowiadasz. Skróty w RTSach do podstawa od zawsze. Chociażby ustawienie głupich grup kontrolnych - bez tego nie da się normalnie grać. Chyba, że pod pojęciem strategia widzisz spam i jeżdżenie jednym blobem po mapie. Tylko to jest dokładnie to o czym piszę, totalne uproszczenie pod konsole.

2 godziny temu, Oxygar napisał:

 fakt jest taki że w strategie na konsolach da się grać całkiem komfortowo

Jakie strategie? Halo Wars 2, w które nikt nie gra? Żadna ważna strategia ostatnich lat nie wyszła na konsole. Może oprócz XCOM, ale to jest turówka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Fenrir, to dla kogo uprościli tyle gier(tylko na pc) na twoim hardkorowym komputerze. To głównie na pctach blooby wychodzą xD

Coha wyobrażam sobie bez problemu na padzie. Nie muszę go makrować bo mi to niepotrzebne. Wystarczy mi grupowanie co jest proste. Skoro dla ludzi nie sprawia problemu zapamiętywanie kombinacji ciosów i kombosów w bijatykach to przy rtsach będzie jeszcze łatwiej. Nie jest sztuką prezycyjnie i szybko klikać na padzie. Jest to wolniejsze niż na kompie, ale nie na tyle by uniemożliwiało granie.

Oczywiście, że jest mało rtsów na konsolach bo nie ma tam zapotrzebowania na nie, nie mniej skoro twórca lub wydawca chce tam wydać grę to widocznie myślą, że im się to opłaci.

W strategię to chyba nigdy nie grałeś. Też mi strategia, przyjęte w społeczności multi danej gry schematy odpowiedniej kolejności budowania i szkolenia jednostek, gdzie nie ma miejsca na improwizowanie. I jak się nie stosujesz to albo jesteś noobem albo po prostu przegrasz bo gra jest niezbalansowana albo zawiera nieprzydatne jednostki, których nikt nie używa.

@Gregario, oczywiście, że jest przewaga jednych nad drugimi. Dlatego albo niech robią crossplatformowe gry, gdzie konsolowców korzystających z k+m łączy z pctowcami albo niech mysz i klawiaturę w trybie multi na konsolach zablokują. Coś za coś. 

Gra na padzie będzie najwyżej mniej dynamiczna, nie musi być uproszczona. Oczywiście, jeśli jakiś programista gdzieś sobie myśli "gra musi być grywalna na padzie, więc usunę umiejętność aktywną tego piechociarza i tamtego czołgu bo sobie z tym nie poradzą" to podziękuję za taki zabieg...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować