Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Twórcy Star Wars: Empire at War chcieliby stworzyć wysokobudżetowy sequel

6 postów w tym temacie

"tworzeniu małej liczby tytułów cechujących się bardzo wysoką jakością" 

Szkoda, że jeszcze nie kopnął kogoś z rady dyrektorów EA. Naprawdę mam nadzieję, że ta firma upadnie. Im szybciej, tym lepiej. Empire at War to jedna z 3 moich ulubionych gier ze świata Gwiezdnych wojen. Na równi z Jedi Academy i KOTORem. Wielka szkoda. Dopóki licencja w jest korpołapach to nic się niestety nie zmieni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zdecydowanie chciałbym zobaczyć sequel, oryginał był świetny, walki w kosmosie zapadły mi w pamięci na długo. Nie bardzo wiem czemu devsi mieliby tylko robić FPSy, czy ktoś kiedyś robi analizę dlaczego ten typ sprzedaje się tak dobrze? Czy dobry RTS nie może liczyć na taką samą, ba, nawet lepszą sprzedaż? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MisioKGB napisał:

Zdecydowanie chciałbym zobaczyć sequel, oryginał był świetny, walki w kosmosie zapadły mi w pamięci na długo. Nie bardzo wiem czemu devsi mieliby tylko robić FPSy, czy ktoś kiedyś robi analizę dlaczego ten typ sprzedaje się tak dobrze? Czy dobry RTS nie może liczyć na taką samą, ba, nawet lepszą sprzedaż? :)

Bo w dzisiejszych, zabieganych czasach więcej osób ma czas na jeden wieczór (góra dwa) grania, więc więcej osób kupi coś szybkiego i intensywnego i to tylko dla EA się liczy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kuberman napisał:
MisioKGB napisał:

Zdecydowanie chciałbym zobaczyć sequel, oryginał był świetny, walki w kosmosie zapadły mi w pamięci na długo. Nie bardzo wiem czemu devsi mieliby tylko robić FPSy, czy ktoś kiedyś robi analizę dlaczego ten typ sprzedaje się tak dobrze? Czy dobry RTS nie może liczyć na taką samą, ba, nawet lepszą sprzedaż? :)

Bo w dzisiejszych, zabieganych czasach więcej osób ma czas na jeden wieczór (góra dwa) grania, więc więcej osób kupi coś szybkiego i intensywnego i to tylko dla EA się liczy

Tyle,ze SW to bardoz popularne uniwersum i rozszerzajać nba inne gatunki mogliby zgarnać więcej kasy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.01.2018 o 12:49, Kuberman napisał:

Bo w dzisiejszych, zabieganych czasach więcej osób ma czas na jeden wieczór (góra dwa) grania, więc więcej osób kupi coś szybkiego i intensywnego i to tylko dla EA się liczy

Coś w tym jest, za dzieciaka więcej grałem, teraz gram mniej i to głównie wieczorami. Nowego Assassina klepie od premiery i mam dopiero 40 godzin. Tak już chyba musi być :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować