Gram.pl

Ta gra po premierze na PC była pełna błędów. Minęło 10 miesięcy i... nadal nie doczekała się patcha

14 postów w tym temacie

Wielka szkoda, ponieważ Nier:Automata to jedna z najlepszych gier 2017 roku. I mówię to z pełną odpowiedzialnością.

Nadal będę uważał, że mimo wierzchniej warstwy fanservice'u dla fanów japońskiej kultury, czy też wielbicieli slasherów z elementami actionRPG, warto zagłębić się i poznać przepiękną historię z wieloma uniwersalnymi prawdami na temat istoty człowieczeństwa.

Zresztą to jedna z niewielu gier, które skutecznie potrafią zburzyć "czwartą ścianę" i pozostawić gracza na dłużej z przemyśleniami odnośnie tego, czego właśnie doświadczył. Dlatego tym bardziej dziwi mnie, że wersja pecetowa została pozostawiona sama sobie. Cytując wrestlingowy klasyk: "Why Square Enix, why?".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Szczerze? Gram już dość długo, nie zainstalowałem nawet FAR i jeszcze nic mi się nie wykrzaczyło - po prostu mam chyba szczęście. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pajonk78 napisał:

Szczerze? Gram już dość długo, nie zainstalowałem nawet FAR i jeszcze nic mi się nie wykrzaczyło - po prostu mam chyba szczęście. :D

Masz. I to bardzo duże xD U mnie z początku to wyglądało na zasadzie byle dojść do pierwszego save point'u, a później to crashe co 5-30 minut.

Ogólnie to jestem naprawdę zdziwiony że PC-towa wersja została tak... niedopracowana. MGR Revengance na PC działa naprawdę dobrze, sterowanie znakomite, dość opcji, wszystko działa jak należy. Nie jest to majstersztyk portów ale nie ma czego tak naprawdę zarzucić. Natomiast tu... w życiu bym się nie spodziewał tak polaryzującej różnicy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sanders-sama napisał:

I teraz dylemat... Kupić PCtową wersję, która ma oryginalny głosy i ryzykować kichę, czy kupić na PS4 i być skazanym na słaby angielski dubbing.

Ze względu na fakt, że dużo gadania jest w trakcie akcji to IMO lepsza jest wersja z angielskim dubbingiem - no chyba, że znasz japoński, to wiadomo, że będzie lepiej. Ja mimo faktu, że lubię japońskie pogaduszki, tak tutaj nie widzę innej opcji niż granie z angielskim podkładem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ryu_Makkuro napisał:

Ogólnie to jestem naprawdę zdziwiony że PC-towa wersja została tak... niedopracowana. MGR Revengance na PC działa naprawdę dobrze

Hmmm Zastanawia mnie czemu podajesz tu za przykład MGR Revengance od zupełnie innego wydawcy.  Może pracował nad projektem też PlatinumGames, ale to od wydawcy zależy czy coś będzie w temacie robione. Jak było z beznadziejnym DMC Ninja theory się wypięło bo zrobili co było w umowie. Potem Capcom na własną rękę poprawiał grę by była grywalna. Tu mamy odwrotnie wydawca wypiął się na produkt.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
10 godzin temu, Sanders-sama napisał:

I teraz dylemat... Kupić PCtową wersję, która ma oryginalny głosy i ryzykować kichę, czy kupić na PS4 i być skazanym na słaby angielski dubbing.

W wersji na PS4 jest możliwość wyboru angielskiego/japońskiego dubbingu i napisów. Więc nie ma problemu, ale...

9 godzin temu, Pajonk78 napisał:

Ze względu na fakt, że dużo gadania jest w trakcie akcji to IMO lepsza jest wersja z angielskim dubbingiem - no chyba, że znasz japoński, to wiadomo, że będzie lepiej. Ja mimo faktu, że lubię japońskie pogaduszki, tak tutaj nie widzę innej opcji niż granie z angielskim podkładem.

... to akurat prawda. Mimo, że sam nie lubię w japońskich grach angielskiego dubbingu, to ten w Nierze wypadł naprawdę dobrze. Poza tym - fajnie się również oglądało streamy, podczas których aktorzy podkładający głos pod 2B i 9S przechodzili razem grę. Znalazło się nawet miejsce na cosplay 2B. Fun stuff :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mnie strasznie mierzi zmiana charakteru 2B względem oryginału, więc gram z japońskimi głosami. Nie znam języka na tyle by komfortowo grać w 100% po jp, ale na szczęście rozumiem go na tyle, by nie opierać się całkowicie na angielskim tłumaczeniu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hmmm Zastanawia mnie czemu podajesz tu za przykład MGR Revengance od zupełnie innego wydawcy.  Może pracował nad projektem też PlatinumGames, ale to od wydawcy zależy czy coś będzie w temacie robione. Jak było z beznadziejnym DMC Ninja theory się wypięło bo zrobili co było w umowie. Potem Capcom na własną rękę poprawiał grę by była grywalna. Tu mamy odwrotnie wydawca wypiął się na produkt.

Taaaaaaaa, zależy... po wydaniu gry to na pewno, przed... no już mniej. Gry tworzone przez Platinum Games wychodzą dopracowane w miarę możliwości na dzień dobry stąd jakakolwiek gra wydana przez nich jest dobrym przykładem. Square Enix choć nie zawsze staje na wysokości zadania (FFXIII...), to porty dwóch ostatnich Tomb Raider'ów są najlepszym przykładem na to że przy wysokobudżetowych produkcjach "nie tną całych zakrętów".

A jeśli chcemy o przykład gry gdzie wydawca zlecił deweloperowi "zróbcie port PC" i wyszła kicha... to wystarczy spojrzeć na Batman Arkham Knight. Nie wiele tam zależało od wydawcy.

A w kwestii DmC... co było nie tak? U mnie śmigała od pierwszego dnia bez problemów często siedząc około 100FPS... na GTX460. Nigdy nie słyszałem jakiegoś niezadowolenia odnośnie tej gry spod technicznego punktu widzenia...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Grę przeszedłem i żadnych problemów na pc nie miałem, a co do głosu to tylko japoński, nie dałem rady nawet pierwszej misji przejśc z angielskimi dialogami tak bardzo nie pasują.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się