Zaloguj się, aby obserwować  
asior34

Heroes of Might and Magic III - Złota Edycja - temat ogolny

230 postów w tym temacie

Jeśli chodzi o szkoły magii, to jak dla mnie zawsze najpierw powietrze, potem ziemia. Więcej raczej nie planuję nigdy rozwijać, no ale wiadomo, to nie jest w pełni zawsze zależne od nas. Czemu te dwie? Nie chodzi mi tu nawet o czary wysokiego poziomu, a raczej o masowe rzucanie tych kontrolujących prędkość poruszania się jednostek. Masowe przyspieszenie to czar, bez którego się nie ruszam. ;P
Z pozostałych dwóch żywiołów jednak imo woda>ogień, też ze względu na wspomaganie - niektóre jednostki mają taki rozrzut min/max obrażeń, że zwykłe Błogosławieństwo może znacznie zwiększyć ich możliwości.
W przypadku innych zdolności, mój bohater powinien mieć Logistykę, ew. Znajdowanie Drogi - łatwiej kogoś gonić/uciekać itd.

Co do rozwoju zamku, to czemu nie pomieszać obu ścieżek - finansowej i militarnej? Na początku sporo znaczą strzelcy (mordowanie potworów zanim podejdą = zerowe straty), więc zawsze starałem się mieć możliwość ich kupna/ulepszenia istniejącego już budynku (jeśli z takim zaczynałem na przykład). Potem czas na rozbudowę do Ratusza, ew. pod koniec tygodnia Cytadela dla zwiększenia przyrostu.
Ale gdy zaczynałem przygodę z Hirołsami (jakieś, ee, 10 lat temu? jejciu...) to faktycznie, opcja Kapitol -> jednostki sprawdzała się nieźle ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy to normalne czy u mnie się coś buguje? Gram na tym poziome trzecim od lewej (wieża) i komputer gra jak po narkotykach. Unika, walki ze mną, z moimi sojusznikami. Chodzi cały czas i zbiera surowce a jak jakimś cudem inny komputer mu przejmie zamek to on to olewa całkowicie chyba, że nie ma innego to szuka jakiejś okazji bez strażników. Podam przykład: zająłem wszystkie jego zamki a jego ostatni bohater był obok mich zamków i chciał przejąć. Nająłem z 6 bohaterów (każdy miał jedną jednostkę pierwszego poziomu) i on też je zignorował. Armię miał dobrą. Tak jest za każdym razem jak gram. Bug czy wina poziomu trudności? Komputer podobna gra najlepiej jak umie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.07.2011 o 01:54, Tuldor1 napisał:

jeśli dobrze kierujemy bohaterem/ami to posiadać będziemy dość punktów wiedzy by nie cierpieć na ''syndrom
wyczerpanej many''


Grając bohaterami, dla których magia jest główną bronią, mana wycieka jak woda z sita. Jedna walka, kilka potężniejszych zaklęć i nagle okazuje się, że stan many wynosi 1/200... Jasne, są przedmioty, które poprawiają regenerację many, natomiast jeszcze nie spotkałem się z sytuacją, w której mógłbym swobodnie rzucać zaklęciami na prawo i lewo, nie martwiąc się o to, czy zabraknie mi many. Dlatego zawsze inwestuję w tę umiejętność, gdy gram postacią "magiczną".

Ale cóż, na tym właśnie polega chyba piękno tej gry, że każdy może znaleźć strategię, która jemu pasuje i nie istnieje coś takiego jak "dobry" albo "zły" wybór. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ostatnie posty zachęciły mnie do podzielenia się na forum swoimi przemyśleniami ...

Prośba do weteranów H3. Nauczycie mnie grać?

Hm ... mogę się chyba nazwać weteranem ze względu na to że przygodę z serią HoMM zacząłem ... dawno. Nie pamiętam dokładnie ale obstawiam czasy podstawówki. To były czasy ... internet był rzadkością a telefoniczne modemy a zawrotnych prędkościach święciły sukcesy. No i te wielkie kartonowe boxy na gry i oscylujące wokół 100 - 130 zł nowe tytuły i te tłumy w Empikach. ^^ Wtedy to zaczęła się faza na HoMMa na wtedy nie moim jeszcze kompie. III i II to wiele godzin mojego życia ... Ale wracając do meritum ...

Sam jestem raczej typem wyznającym zasadę - jeden główny bohater + inni od brudnej roboty [ zajmowanie zdobytych zamków, odbijanie zajętych przez wroga kopalni w momencie gdy gdzieś wylezą z podziemi / portalu a "główny" bohater jest daleko, zdejmowanie pomniejszych bohaterów wroga gdy wlezie na nasz teren oraz to do czego się cholernie przydają - transportowanie wojsk do "głównego" - przydatne a właściwie nieodzowne w momencie gdy nasze rodzime miasto - zamek jest bardzo daleko i/lub nie mamy zaklęcia "miejski portal" [ tak się chyba zwało ] a wróg nie ma takiego samego miasta jak nasze - tu Inferno jest bardzo fajne, zwłaszcza jak mamy wroga z innym Inferno - możemy wtedy szybko zgromadzić fajną armię ]. Poza tym pomniejsi bohaterowie przydają się do trzymania artefaktów "zasobowych / pieniężnych / grallowych" - wtedy nie musimy obarczać nimi pierwszego ergo mamy miejsce na przydatniejsze arty - typowo magiczne lub bojowe. Jeśli chodzi o rozbudowę miasta - ja jestem przedstawicielem szkoły "do Kapitolu a potem jednostki" [ no chyba że scenariusz jest pod względem rozbudowy miasta zmieniony ] ale przyznam że po ostatnich postach muszę popróbować taktyki rozbudowy "jednostkowej".

Co do pytania który bohater jest lepszy - magiczny czy siłowy - ciężkie pytanie. Bez silnej armii zazwyczaj nie dasz rady ale z drugiej strony olewanie magii jest wielce niewskazane. Tak jak pisali inni - najlepiej jest to wypośrodkować, silna armia + bohater z dobrymi zaklęciami i powinno być dobrze.

Co do umiejętności ... takie subiektywne streszczenie.

Artyleria - wg mnie jedna z bardziej bezużytecznych umiejętności, tyle.

Atak - całkiem fajne ale szczerze mówiąc dosyć rzadko z niej korzystałem.

Balistyka - jedna z topowych umiejętności - przy dużych oblężeniach wręcz wskazane jest by mieć jednego bohatera który się w tym specjalizuje. Wiadomo jakie przynosi to profity. A jak jeszcze ma się zaklęcie "trzęsienie ziemi" i to na poziomie mistrzowskim ... ;-)

Dowodzenie - jedna z ważniejszych umiejętności choć szczerze mówiąc ja ją zastępowałem odwiedzaniem okolicznych świątyń i tym podobnych + artefakty od morale.

Dyplomacja - tak samo jak w przypadku Artylerii - jeden z większych niewypałów choć czasami bywa przydatny jak np: jesteśmy daleko od "domu" a blisko wroga z niezbyt silną armią - czasami można atakując moby przygarnąć sobie wsparcie i skończyć scenariusz choć nie przeceniałbym tego profitu. Raczej jako ciekawostka.

Finanse - przydatne ale ja zastępowałem w miarę możliwości artefaktami [ tu kolejna kwestia - warto grać miastami które mają sprzedawcę artefaktów - szybko można bohatera dozbroić fajnymi cackami ^^ ].

Inteligencja - przydatne, bardzo przydatne. W przypadku typowego hero - maga wręcz nieodzowne.

Logistyka - jedna z ważniejszych jeśli nie najważniejsza umiejętność stricte bojowa. Bardzo wskazana zwłaszcza jeśli gramy na tak zwanym "trudnym terenie".

Łucznictwo - całkiem przydatne ale rzadko korzystałem.

Magie żywiołów - poprzednicy pisali słusznie - najlepsze zaklęcia ma magia ziemi oraz powietrza [ piorun, łańcuch piorunów <3, implozja, tarcza, spowolnienie, przyspieszenie i tym podobne ]. Magia ognia i wody też się przydaje ale w mniejszym stopniu, wszystko zależy od tego jakim zamkiem gramy i jakie zaklęcia poznamy w trakcie gry [ np: w piramidach - polecam odwiedzać ].

Mądrość - wg mnie podstawowa umiejętność niezależnie od tego czym, gdzie i jak gramy. Wiadomo jakie przynosi profity, dla "main hero" rzecz obowiązkowa.

Mistycyzm - bardzo przydatne, jeśli nie mamy artefaktów odnawiających manę i gramy postacią stricte "magiczną" - bardzo wskazane. Jeśli mamy arty - polecane.

Nauka - wg mnie totalnie niepotrzebna i wepchnięta na siłę umiejętność, przynosi jakieś tam profity ale exp leci dość szybko także ... poza tym są ważniejsze umiejętności.

Nauka czarów - nie stosowałem tego na szeroką skalę, wychodziło przy okazji jak trafiałem na bohatera z takim skillem i przy "spotkaniu" dzielił się zaklęciami, nic jakoś bardzo ciekawego imo.

Nawigacja - chyba nie trzeba tłumaczyć?

Nekromancja - z tym to raczej problemu nie ma ...

Odkrywanie - fajne ale raczej mało przydatne.

Odporność - jedna z moich ulubionych umiejętności, czasami cholernie ratuje skórę a jak jeszcze mamy artefakty na odporność ... ^^

Pierwsza pomoc - szczerze mówiąc jeśli już miałem Namiot medyka to zwalałem na niego całą robotę, imo szkoda umiejętności na taką popierdółkę, wiele ona nie zdziała według mnie.

Płatnerstwo - przydatne, brać.

Sokoli wzrok - nieprzydatne, nigdy z tego nie korzystałem.

Szczęście - przydatna umiejętność klasy B.

Taktyka - jak wyżej.

Talent magiczny - sympatyczne wsparcie dla maga, warto brać.

Znajdowanie drogi - bywa cholernie przydatne, zwłaszcza w trudnym terenie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.07.2011 o 21:19, Tyler_D napisał:

Artyleria - wg mnie jedna z bardziej bezużytecznych umiejętności, tyle.


Zgadzam się.

Dnia 07.07.2011 o 21:19, Tyler_D napisał:

Atak - całkiem fajne ale szczerze mówiąc dosyć rzadko z niej korzystałem.


Ja za to korzystałem z tej umiejętności dość często - plus 30% obrażeń na maksymalnym poziomie zaawansowania to nie w kij dmuchał ;-)

Dnia 07.07.2011 o 21:19, Tyler_D napisał:

Balistyka - jedna z topowych umiejętności - przy dużych oblężeniach wręcz wskazane jest
by mieć jednego bohatera który się w tym specjalizuje. Wiadomo jakie przynosi to profity.
A jak jeszcze ma się zaklęcie "trzęsienie ziemi" i to na poziomie mistrzowskim ... ;-)


Owszem, całkiem przydatna umiejętność.

Dnia 07.07.2011 o 21:19, Tyler_D napisał:

Dowodzenie - jedna z ważniejszych umiejętności choć szczerze mówiąc ja ją zastępowałem
odwiedzaniem okolicznych świątyń i tym podobnych + artefakty od morale.


Możliwość dodatkowego ataku zawsze mnie kusiła ;-)

Dnia 07.07.2011 o 21:19, Tyler_D napisał:

Dyplomacja - tak samo jak w przypadku Artylerii - jeden z większych niewypałów choć czasami
bywa przydatny jak np: jesteśmy daleko od "domu" a blisko wroga z niezbyt silną armią
- czasami można atakując moby przygarnąć sobie wsparcie i skończyć scenariusz choć nie
przeceniałbym tego profitu. Raczej jako ciekawostka.


Jestem zmuszony zanegować ;] Jeżeli napotkasz takie same jednostki, jakie masz w armii, to przyłączają się one za darmo, a każde wzmocnienie jest dobre, szczególnie jeżeli np. do 40 Czempionów dołączy jeszcze dziesięciu (mówimy tu już o bohaterze z silną armią) lub straciłeś w bitwie cały oddział Halabardników (przyjmijmy, że było ich 400), a dołączyć chce 80 Smoczych Oślizgów. Jedyną wadą takiego rozwiązania jest wyzerowanie/obniżenie morale naszego oddziału (jeżeli coś pomyliłem, to mnie poprawcie, bo ostatnio w HoM&M III grałem bardzo dawno, ale Saga HoM&M I-III już zamówiona ^^).

Dnia 07.07.2011 o 21:19, Tyler_D napisał:

Finanse - przydatne ale ja zastępowałem w miarę możliwości artefaktami [ tu kolejna kwestia
- warto grać miastami które mają sprzedawcę artefaktów - szybko można bohatera dozbroić
fajnymi cackami ^^ ].


Ani ta umiejętność, ani artefakty o podobnym działaniu specjalnie mnie nie pociągały. Jeżeli już, to jest to perk dla drugiego bohatera, niech sobie generuje jakiś tam przychód :P

Dnia 07.07.2011 o 21:19, Tyler_D napisał:

Inteligencja - przydatne, bardzo przydatne. W przypadku typowego hero - maga wręcz nieodzowne.


To oczywiste.

Dnia 07.07.2011 o 21:19, Tyler_D napisał:

Logistyka - jedna z ważniejszych jeśli nie najważniejsza umiejętność stricte bojowa.
Bardzo wskazana zwłaszcza jeśli gramy na tak zwanym "trudnym terenie".


Też często jej używałem.

Dnia 07.07.2011 o 21:19, Tyler_D napisał:

Łucznictwo - całkiem przydatne ale rzadko korzystałem.


Korzystałem lub nie z tej umiejętności w zależności od miasta, którym dowodziłem (np. dla Nekropolis kompletnie nieprzydatna umiejętność).

Dnia 07.07.2011 o 21:19, Tyler_D napisał:

Magie żywiołów - poprzednicy pisali słusznie - najlepsze zaklęcia ma magia ziemi oraz
powietrza [ piorun, łańcuch piorunów <3, implozja, tarcza, spowolnienie, przyspieszenie
i tym podobne ]. Magia ognia i wody też się przydaje ale w mniejszym stopniu, wszystko
zależy od tego jakim zamkiem gramy i jakie zaklęcia poznamy w trakcie gry [ np: w piramidach
- polecam odwiedzać ].


Te cztery umiejętności pociągały mnie od zawsze.

Dnia 07.07.2011 o 21:19, Tyler_D napisał:

Mądrość - wg mnie podstawowa umiejętność niezależnie od tego czym, gdzie i jak gramy.
Wiadomo jakie przynosi profity, dla "main hero" rzecz obowiązkowa.


Potwierdzam.

Dnia 07.07.2011 o 21:19, Tyler_D napisał:

Mistycyzm - bardzo przydatne, jeśli nie mamy artefaktów odnawiających manę i gramy postacią
stricte "magiczną" - bardzo wskazane. Jeśli mamy arty - polecane.


Z tej umiejętności korzystałem stosunkowo rzadko.

Dnia 07.07.2011 o 21:19, Tyler_D napisał:

Nauka - wg mnie totalnie niepotrzebna i wepchnięta na siłę umiejętność, przynosi jakieś
tam profity ale exp leci dość szybko także ... poza tym są ważniejsze umiejętności.


Nie pamiętam, czy z tego korzystałem :P

Dnia 07.07.2011 o 21:19, Tyler_D napisał:

Nauka czarów - nie stosowałem tego na szeroką skalę, wychodziło przy okazji jak trafiałem
na bohatera z takim skillem i przy "spotkaniu" dzielił się zaklęciami, nic jakoś bardzo
ciekawego imo.


IMO kompletnie nieprzydatna umiejętność.

Dnia 07.07.2011 o 21:19, Tyler_D napisał:

Nawigacja - chyba nie trzeba tłumaczyć?


Nie korzystałem z niej nawet na mapie, na której było dużo wody (zresztą nie przypominam sobie takich map ^^).

Dnia 07.07.2011 o 21:19, Tyler_D napisał:

Nekromancja - z tym to raczej problemu nie ma ...


Umiejętność przydatna tylko dla Nekropolis.

Dnia 07.07.2011 o 21:19, Tyler_D napisał:

Odkrywanie - fajne ale raczej mało przydatne.


Jest wiele artefaktów zastępujących tę umiejętność, osobiście z niej nie korzystałem.

Dnia 07.07.2011 o 21:19, Tyler_D napisał:

Odporność - jedna z moich ulubionych umiejętności, czasami cholernie ratuje skórę a jak
jeszcze mamy artefakty na odporność ... ^^


Pół na pół. Nieraz korzystałem, nieraz nie korzystałem... ;-)

Dnia 07.07.2011 o 21:19, Tyler_D napisał:

Pierwsza pomoc - szczerze mówiąc jeśli już miałem Namiot medyka to zwalałem na niego
całą robotę, imo szkoda umiejętności na taką popierdółkę, wiele ona nie zdziała według
mnie.


Kompletnie nieprzydatna umiejętność, podobnie jak Nauka Czarów.

Dnia 07.07.2011 o 21:19, Tyler_D napisał:

Płatnerstwo - przydatne, brać.


Brałem :P

Dnia 07.07.2011 o 21:19, Tyler_D napisał:

Sokoli wzrok - nieprzydatne, nigdy z tego nie korzystałem.


Tutaj też muszę zaprzeczyć. Można poznać dość przydatny czar przeciwnika, szczególnie jeżeli jesteśmy daleko od jego miasta lub mamy zbyt małą armię, by je przejąć choć na jeden dzień.

Dnia 07.07.2011 o 21:19, Tyler_D napisał:

Szczęście - przydatna umiejętność klasy B.


Może i przydatna, ale rzadko znajdowało się u mnie dla niej miejsce.

Dnia 07.07.2011 o 21:19, Tyler_D napisał:

Taktyka - jak wyżej.


Trzecie i ostatnie zaprzeczenie :P Umiejętność przydatna, jeżeli chcemy zasłonić własne jednostki strzelające jakimś mięsem armatnim (np. Zombie ochraniające Arcylisza), mamy wolne jednostki w armii bądź chcemy przeprowadzić bitewny Blitzkrieg.

Dnia 07.07.2011 o 21:19, Tyler_D napisał:

Talent magiczny - sympatyczne wsparcie dla maga, warto brać.


Zgadzam się.

Dnia 07.07.2011 o 21:19, Tyler_D napisał:

Znajdowanie drogi - bywa cholernie przydatne, zwłaszcza w trudnym terenie.


Właściwie mogę napisać tutaj to samo, co przy szczęściu.

W przyszłym tygodniu powinna dotrzeć do mnie Saga Heroes of Might and Magic I-III, sprawdzę pierwszą część (nigdy nie grałem), spróbuję przekonać się do drugiej (zaatakowałem na początku zbyt silną jednostkę i zostałem pokonany w mgnieniu oka, jako dzieciak wkurzyłem się i wyłączyłem grę), a na końcu zajmę się trzecią i ponownie wypiszę sobie kilkaset godzin z życiorysu...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.07.2011 o 10:57, Ring5 napisał:

Grając bohaterami, dla których magia jest główną bronią, mana wycieka jak woda z sita.
Jedna walka, kilka potężniejszych zaklęć i nagle okazuje się, że stan many wynosi 1/200...

Jak pisałem - można się bez inteligencji obyć ale trzeba używać magii z głową. Nie sztuką jest walić co rundę implozją jaka zżera 30 many, owszem można tak robić - ale w chwili gdy mamy armię 1 archanioł na 10 legionów wroga :) tańszy łańcuch piorunów, czy takie pierdółki jak spowolnienie/przyśpieszenie/kamienna skóra potrafią zdziałać cuda... a pójdzie na nie o niebo mniej many ;) Poza tym... studnie, studnie i jeszcze raz studnie... zostawienie bohatera w mieście na 1 dzień też odnawia całą manę.

Co do opisów umiejętności poniżej - dowodzenie jest znacząco przereklamowana:
- wszystkie jednostki z tego samego zamku i już mamy morale na +1
- odwiedzenie 2 obiektów na mapie [świątynia/bożek fortuny] (bądź jednego jak mamy fart) i już max +3
- jeśli mowa o oblężeniu miasta-zamku rozbudowana tawerna [bractwo miecza] zapewnia +2 (czyli przy jednakiej armi mamy już maksymalne +3)
- anioły w armi? +1
- masa artefaktów słabszych więc wylatujących ze wszystkiego? podobnie
- jeśli mamy zamek i zbudujemy w nim sanktuarium grala każdy bohater dostaje +2 do morale...
przykłady można mnożyć ;)

Zwykle gdy mój bohater ma dowodzenie suma premii za morale wynosi u niego ~+5/+6 :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Właśnie przyszła mi Saga Heroes I-III, więc trochę w nią sobie pogrywam (póki co w pierwszą część), ale zaciekawiła mnie jedna rzecz. Na płycie z pierwszą częścią HoM&M mam folder o nazwie "KB" (skojarzenie z King''s Bounty jak najbardziej trafne), a w nim plik, po uruchomieniu którego włącza mi się okienko przedstawione w załączniku. Wie ktoś, co z tym fantem zrobić? Nie obraziłbym się, gdyby płyta zawierała oryginalną wersję King''s Bounty z 1990 roku ;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli masz ma myśli wydanie cdprojektu, to tak, kb jest płycie wg informacji w necie.
A próbowałeś przekopiować folder kb na dysk twardy, bo gra może nie chcieć ruszyć z płyty.
Innych sposobów nie znam, bo nie miałem takiej płyty w rękach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.07.2011 o 15:34, Sarinew napisał:

A próbowałeś przekopiować folder kb na dysk twardy, bo gra może nie chcieć ruszyć z płyty.


O, działa :P Sterowanie toporne, ale może kiedyś bardziej obczaję ten tytuł. Dzięki za pomoc ;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam problem z polską wersją złotej edycji herosów - nie mam głosów w filmach (kampanie+gilotyna :P) ni samych animacji - jedynie tekst się przesuwa. Nie wiem jak to możliwe a nie mam teraz dostępu do płytek by reinstalować.

Podejrzewam że jakiś katalog się nie skopiował poprawnie, mogła by jakaś dobra dusza wrzucić do na rapida/sendspace/inszego chomika i poratować ;) ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam za odkop, ale nie ma sensu zakładać nowego tematu... Posiadam Złotą Edycję HoMM 3 z extra klasyki i przy zajmowaniu kopalń i tym podobnych obiektów otrzymuję błędne komunikaty (np. przy zajmowaniu laboratorium alchemika wyświetla się informacja o zajęciu tartaku) lub też nic się nie wyświetla.
Widziałem, że w tym wątku był już poruszany ten problem, niestety link poprawiający spolszczenie już wygasł. Czy jakaś dobra dusza mogłaby mi przesłać łatkę do spolszczenia lub wie jak naprawić wyżej wymieniony problem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.07.2012 o 16:53, Krejt napisał:

Hej. Wykopałem z czeluści dysku plik z łatką. :)
Ile to już lat mineło...
Proszę: https://dl.dropbox.com/u/66411443/MineFixPL.zip

Wielkie dzięki, teraz wszystko śmiga jak należy. Widzę, że jesteś zorientowany w edytowaniu plików HoMM , więc może będziesz wiedział w jakim pliku można zmienić nazwy jednostek?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mam problem z gra heroes III SoD chce poacyzc sie pryey LAN (takie same wersje gry, hamachi) kiedy hostuje gre drugi PC nie widzi gry zeby sie dołączyć . natomiast hostowanie przez gamerange widzi hosta w grze ale kiedy ma sie połaczyc ten drugi PC ma problem albo pokazuje sie mu menu bez NOWEJ GRY i wczytania albo wyskakuje timeout. czy da sie cos zrobic zeby sie połączyc przez LANa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam.
Odkurzyłem moją złotą edycję HIII i dzięki modowi HD ( https://sites.google.com/site/heroes3hd/ ) grało mi się bardzo przyjemnie. Niestety, po ukończeniu dwóch pierwszych kampanii w RoE, gdy chcę wybrać "Wojenny zamęt" gra się wykrzacz. Nie jest to wina moda, ponieważ sama gra ma taki zgrzyt. Gdy uruchamia się ją normalnie, jest na to sposób:
http://www.gram.pl/pomoc_problem.asp?g=57&p=4081
Niestety, przy uruchamianiu gry z innego pliku sposób nie działa :(

Czy ktoś zna rozwiązanie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 03.05.2013 o 11:36, walgierz napisał:

Czy ktoś zna rozwiązanie?


Ja nie instalując żadnych modów miałem taki sam problem. Ale zauważyłem, że dzieje się to tylko gdy już mam dwie inne kampanie "przejdziente". Pewnie niewiele Ci to pomoże, ale wtedy się wkurzyłem i przeszedłem Wojenny Zamęt jako pierwszy. Potem już nie było problemów.
Innym rozwiązaniem jest załadowanie sejwa z początku pierwszej misji od kogoś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.05.2013 o 11:43, Evertsen_Dante napisał:

Ja nie instalując żadnych modów miałem taki sam problem. Ale zauważyłem, że dzieje się
to tylko gdy już mam dwie inne kampanie "przejdziente". Pewnie niewiele Ci to pomoże,
ale wtedy się wkurzyłem i przeszedłem Wojenny Zamęt jako pierwszy. Potem już nie było
problemów.
Innym rozwiązaniem jest załadowanie sejwa z początku pierwszej misji od kogoś.


No, niestety nawet jak wybieram kampanię neutralmnych jako pierwszą, to też wysypuje się do pulpitu.
Obszedłem to inaczej - tę jedną kampanię przejdę bez moda HD. Przemęczę się (koszmarnie to wygląda na dużym ekranie), ale warto.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zainstalowałem HoM&M 3 z oboma dodatkami (chwała niech będzie GOG.com), potem ściągnąłem łatkę polonizującą ale... nie ma żadnych filmów przed kampaniami/animacji gilotyny przy porażce, a i głosu brak - ktoś wie co należy zrobić by gra była ''pełnowartościowa'' ;) ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Heja, polecicie jakieś dobre fanowskie mapy do rozegrania w sojuszu dwóch graczy? Te z podstawki i dwóch dodatków znam już jak własną kieszeń i przydałoby się coś nowego do grania z kumplami w hot seat :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować