Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Metro Exodus jedną z pierwszych gier obsługujących Nvidia RTX

7 postów w tym temacie

Noo, tyłka nie urywa. Ale to pewnie przez otwartą konstrukcję świata. W każdym bądź razie dla mnie to więcej niż wystarczająco bym się wczuł więc jestem zadowolony. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oświetlenie oświetleniem, ale co z tego skoro:

- Rośliność jest zrobiona słabo

- Dynamika roślinności. Lepiej aby już jej nie było. Zwłaszcza te paprotki w chałupie, egzorcysta by sie przydał

- Woda wybitnie nierealistyczna. Niby jak by miał być silny wiatr wiejący z jednego kierunku, a trawa sie trzęsie jak galareta

- Gdzie są cienie mchu czy tych winorośli.

itp itp.

 

Dziwnym zbiegiem okoliczności jak słyszymy że w tytule X bedzie zastosowana super nowoczesna technologia Y to okazują sie 2 rzeczy:

- Sprzęty do odpalania technologii Y jest z kosmosu

- Inne aspekty dużo bardziej wpływające wizualny odbiór sa robione po macoszemu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Oxygar napisał:

Noo, tyłka nie urywa. Ale to pewnie przez otwartą konstrukcję świata. W każdym bądź razie dla mnie to więcej niż wystarczająco bym się wczuł więc jestem zadowolony. 

Oxy, z całym szacunkiem, ale w każdym razie. To jest jeszcze gorsze od bynajmniej!

Co do Metra, faktycznie tyłka nie urywa, wcześniejsze dwie części prezentowały się w dniu premiery o wiele bardziej efektownie. Pamiętajmy jednak, że to jeszcze nie koniec produkcji a A4 nie pozwoli sobie na "graficzną klapę"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować