• 0
Zaloguj się, aby obserwować  
messi99

Wiedźmin 2- gra strasznie zacina

Pytanie

Witam, kupiłem ostatnio Wiedźmina 2 rozszerzoną edycję na Steamie. Strasznie zacina i granie nie jest możliwe. Trochę czytałem o tym problemie i wiem, że niektórym pomagało wyłączenie synchronizacji pionowej i Uberpróbkowania, ale u mnie to nie działa. Zmieniałem też rozdzielczość i niby trochę pomogło, ale dalej niewystarczająco, chodziło płynniej, ale cały świat wyglądał fatalnie. Oto mój sprzęt:

Lenovo, Windows 10, dysk SSD
RAM 8 GB
Procesor Intel Core i5-7200U
Karta graficzna NVIDIA GeForce 940MX

Nie znam się na komputerach, więc podałem to, co znam, jak coś jeszcze trzeba będzie to dajcie znać. Z tego co wiem to jest to niezły laptop, więc z Drugą częścią Wiedźmina spokojnie powinien sobie poradzić. Wszystkie wymagania co do tej gry są spełnione. Jakieś pomysły?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

1 odpowiedź na to pytanie

  • 0
1 godzinę temu, messi99 napisał:

Witam, kupiłem ostatnio Wiedźmina 2 rozszerzoną edycję na Steamie. Strasznie zacina i granie nie jest możliwe. Trochę czytałem o tym problemie i wiem, że niektórym pomagało wyłączenie synchronizacji pionowej i Uberpróbkowania, ale u mnie to nie działa. Zmieniałem też rozdzielczość i niby trochę pomogło, ale dalej niewystarczająco, chodziło płynniej, ale cały świat wyglądał fatalnie. Oto mój sprzęt:

Lenovo, Windows 10, dysk SSD
RAM 8 GB
Procesor Intel Core i5-7200U
Karta graficzna NVIDIA GeForce 940MX

Nie znam się na komputerach, więc podałem to, co znam, jak coś jeszcze trzeba będzie to dajcie znać. Z tego co wiem to jest to niezły laptop, więc z Drugą częścią Wiedźmina spokojnie powinien sobie poradzić. Wszystkie wymagania co do tej gry są spełnione. Jakieś pomysły?