Gram.pl

Aaryn Flynn: - EA nie przymusiło BioWare''u do przesiadki na silnik Frostbite

6 postów w tym temacie

Z jego wypowiedzi wynika coś innego :P W końcu to EA wymusza/ło na podległych sobie studiach wciskanie multi do każdej gry. A skoro jednym z powodów przesiadki na Frostbite była obsługa multi... to można łatwo dodać 1 + 1.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiedzieliśmy, że nasz silnik nie byłby w stanie pociągnąć kolejnych części Dragon Age'a. Nie dałby rady obsłużyć otwartych światów

 

Faktycznie, w DA i MA świat jest niesamowicie wielki i otwarty. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
11 godzin temu, TigerXP napisał:

Faktycznie, w DA i MA świat jest niesamowicie wielki i otwarty. 

No z pewnością jest on bardziej otwarty niż podzielony na lokacje świat z pierwszych odsłon. I to byłby naprawdę dobry świat gdyby nie to, że obydwie gry były trochę singlowymi grami z elementami chińskich MMO.

To widać świetnie na przykładzie Intruza do Dragon Age: Inkwizycja. Nieco zamknięto obszar, postawiono na narrację i wyszedł świetny dodatek zwieńczający historię. Szkoda tylko, że ostatecznie prawdziwe zakończenie gry zostało udostępnione w formie DLC, co jest bardzo słabym ruchem ze strony EA.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się