Zaloguj się, aby obserwować  
djrydzyk

World of Warcraft Expansion: Burning Crusade

781 postów w tym temacie

Dnia 15.01.2007 o 22:04, Sadaih napisał:

ok dobra, mam pomysl, jutro przejde sie do empiku, pewnie tma bedzie stal na polce tbc, ew.
pojde do mediamakrtu tez duze prawdopodobienstwo ze bedzie

ja zamowilem u nich i zaplacilem z gory, olali mnie, okej, mam to w dupie

w polsce jest cale szczescie takie prawo ze klient jesli zamawia w drodze wysylkowej jakis
towar ma 2 tygodnie na odeslanie go bez podania rzadnych powodow, zwrot 100% gotowki, jesli
sie myle niech ktos mnie poprawi, zaraz poszukam strony konsumentow w necie, jestem 99% pewny
ze mozna tak zrobic


sprawdz co i jak. jezeli to prawda, to jutro mi dziewczyna kupi w warszawie. pierdole takich partnerow handlowych...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.01.2007 o 22:05, Benedictus napisał:

> ok dobra, mam pomysl, jutro przejde sie do empiku, pewnie tma bedzie stal na polce tbc,
ew.
> pojde do mediamakrtu tez duze prawdopodobienstwo ze bedzie
>
> ja zamowilem u nich i zaplacilem z gory, olali mnie, okej, mam to w dupie
>
> w polsce jest cale szczescie takie prawo ze klient jesli zamawia w drodze wysylkowej jakis

> towar ma 2 tygodnie na odeslanie go bez podania rzadnych powodow, zwrot 100% gotowki,
jesli
> sie myle niech ktos mnie poprawi, zaraz poszukam strony konsumentow w necie, jestem 99%
pewny
> ze mozna tak zrobic

sprawdz co i jak. jezeli to prawda, to jutro mi dziewczyna kupi w warszawie. pierdole takich
partnerow handlowych...



sprawdzilem.. daleko nie trzeba szukac, na ich stronie jest :))))

tutaj adres:
http://www.gram.pl/sklep_pomoc_art.asp?pid=9

a dla leniwych cytuje:

VII. Zwroty towarówA. Każdy klient, który zakupił towary w naszym internetowym sklepie, zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny,
(Na podstawie art.7. ust.1 ustawy z dnia 02 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. Nr 22 z 2000r. Poz. 271) konsument, który zawarł umowę na odległość może od niej odstąpić w terminie 10 dni od dnia wydania rzeczy, a gdy umowa dotyczy świadczenia usług - od dnia jej zawarcia, składając stosowne oświadczenie na piśmie. Prawo odstąpienia od umowy na podstawie powołanego przepisu nie przysługuje konsumentowi, który wyraził zgodę na rozpoczęcie świadczenia usług przed upływem 10 dni od zawarcia umowy.)
ma prawo bez podania przyczyn odstąpić od umowy, w ciągu dziesięciu dni, liczonym od dnia odebrania przesyłki. Informację o zwrocie towaru należy przesłać w formie pisemnej. Towar nie może nosić śladów używania, musi być kompletny.B. Produkty zabezpieczone fabrycznie przed otwarciem nie mogą być zwrócone po usunięciu oryginalnego opakowania lub ewentualnych zabezpieczeń (nagrania audio, programy komputerowe). C. Zwracany towar należy przesłać w oryginalnym opakowaniu, zabezpieczonym przed uszkodzeniem bezpośrednio na adres CD Projekt Sp. z o.o., ul. Księżnej Anny 4, 03-866 Warszawa z dopiskiem "Zwrot - sklep.gram.pl".D. Do zwracanej przesyłki należy dołączyć oryginał rachunku (faktura / faktura VAT).E. CD Projekt gwarantuje zwrot pieniędzy w wysokości ceny towaru. Pieniądze będą zwrócone przelewem z rachunku bankowego CD Projekt na rachunek bankowy klienta.F. Koszt dostarczenia przesyłki nie podlega zwrotowi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.01.2007 o 22:04, Fugaz1 napisał:

Pozostane tymczasowo optymista. Mysle ze wszystkie egzemplarze zostaly wyslane ale nie zdazyli
tego wszystkiego wprowadzic do systemu.


optymistą możesz być..ale jesli w zamówieniu po prostu kasuje sie czesc informacji czyli "wysyłka 15 stycznia" to można tylko pomarzyć...bo teraz to nie wiadomo kiedy to bedzie wysłane...jutro, pojutrze...za tydzien?
ps. na szczęscie nie ma grampl nie ma monopolu:P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.01.2007 o 22:17, Frogger2048 napisał:

> Pozostane tymczasowo optymista. Mysle ze wszystkie egzemplarze zostaly wyslane ale nie
zdazyli
> tego wszystkiego wprowadzic do systemu.

optymistą możesz być..ale jesli w zamówieniu po prostu kasuje sie czesc informacji czyli "wysyłka
15 stycznia" to można tylko pomarzyć...bo teraz to nie wiadomo kiedy to bedzie wysłane...jutro,
pojutrze...za tydzien?
ps. na szczęscie nie ma grampl nie ma monopolu:P


Za tydzień to ja się zaśmieję kurierowi w twarz i powiem, żeby wiózł to z powrotem...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam,

za najbardziej skandaliczne uważam większość Waszych komentarzy. Przeczytajcie te własne jeszcze raz i zastanówcie się o czym wy piszecie i czy to chcieliście napisać.

CDP jest firmą, która zawsze na pierwszym miejscu stawia zadowolnie Klienta.

CDP nie wysyła/pakuje itp. przesyłek Sklepu.gram.pl. Zajmuje się tym "magazyn", który mieści się poza Warszawą.

Pozdrawiam
tx

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.01.2007 o 22:22, tronix napisał:

Witam,

za najbardziej skandaliczne uważam większość Waszych komentarzy. Przeczytajcie te własne jeszcze
raz i zastanówcie się o czym wy piszecie i czy to chcieliście napisać.

CDP jest firmą, która zawsze na pierwszym miejscu stawia zadowolnie Klienta.

CDP nie wysyła/pakuje itp. przesyłek Sklepu.gram.pl. Zajmuje się tym "magazyn", który mieści
się poza Warszawą.

Pozdrawiam
tx


Bah... Magazyn, sklep, firma. Nie ukrywajmy, wszystkim tym kręci CDP, czyż się mylę? Jeżeli jutro dostanę przesyłkę, odszczekam to co napisałem z przyjemnością. Ale w innym przypadku dlaczegóż moje komentarze miałyby być skandaliczne? Znajomy zamawia EK tydzień czy dwa temu i dostaje potwierdzenie wysłania, a ja, zamawiając 15 listopada 2006 roku do tej pory nie mam żadnej gwarancji. Równie dobrze mogły im się skończyć boxy i próbują tuszować sprawę.

Wiesz, dlaczego ludzie pre-orderują? Żeby być uwzględnionymi w pierwszej kolejności. Nie dla smyczy TBC.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.01.2007 o 22:22, tronix napisał:

Witam,

za najbardziej skandaliczne uważam większość Waszych komentarzy. Przeczytajcie te własne jeszcze
raz i zastanówcie się o czym wy piszecie i czy to chcieliście napisać.

CDP jest firmą, która zawsze na pierwszym miejscu stawia zadowolnie Klienta.

CDP nie wysyła/pakuje itp. przesyłek Sklepu.gram.pl. Zajmuje się tym "magazyn", który mieści
się poza Warszawą.

Pozdrawiam
tx

Gram.pl jest bezpośrednio powiązany z CDP to raz, a dwa zostałem oszukany co do terminu dostawy po raz drugi. Problem polega na tym iż w Polsce cos takiego jak poślizgi w przesyłkach to NORMA niestety, i nawet juz tu nie chodzi o gram.pl, sprawa robi się gorąca gdy termin 1-2 dni w tą czy tamtą ROBI DUżą ROZNICE. Nie wiem kto zawinił i dlaczego, za to wiem iż premiera TBC to nie premiera "Przyjaciół prosiaczka" i po doświadczeniach z Nightfall, można chyba bylo się troche lepiej przygotowac. Co do naszych komentarzy to są bardzo naturalne, to tylko nasza frustracja:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.01.2007 o 22:25, Benedictus napisał:

> Witam,
>
> za najbardziej skandaliczne uważam większość Waszych komentarzy. Przeczytajcie te własne
jeszcze
> raz i zastanówcie się o czym wy piszecie i czy to chcieliście napisać.
>
> CDP jest firmą, która zawsze na pierwszym miejscu stawia zadowolnie Klienta.
>
> CDP nie wysyła/pakuje itp. przesyłek Sklepu.gram.pl. Zajmuje się tym "magazyn", który
mieści
> się poza Warszawą.
>
> Pozdrawiam
> tx

Bah... Magazyn, sklep, firma. Nie ukrywajmy, wszystkim tym kręci CDP, czyż się mylę? Jeżeli
jutro dostanę przesyłkę, odszczekam to co napisałem z przyjemnością. Ale w innym przypadku
dlaczegóż moje komentarze miałyby być skandaliczne? Znajomy zamawia EK tydzień czy dwa temu
i dostaje potwierdzenie wysłania, a ja, zamawiając 15 listopada 2006 roku do tej pory nie mam
żadnej gwarancji. Równie dobrze mogły im się skończyć boxy i próbują tuszować sprawę.

Wiesz, dlaczego ludzie pre-orderują? Żeby być uwzględnionymi w pierwszej kolejności. Nie dla
smyczy TBC.


Dokładnie jak mowisz, ja zamowilem 15 pazdziernika i czekam na potwierdzenie wysłania, moge poczekac pare dni (poprawka na poczte i zapierdziel w magazynie podzczas wysylania) ale jesli zamowilem preorder na prozno i boxy sie skonczyly to szlag mnie trafi!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 15.01.2007 o 22:22, tronix napisał:

CDP nie wysyła/pakuje itp. przesyłek Sklepu.gram.pl. Zajmuje się tym "magazyn", który mieści
się poza Warszawą.


Magazyn jest w Warszawie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 15.01.2007 o 21:57, Benedictus napisał:

Ta. Może skontaktujemy się z Urzędem Ochrony Konsumenta? Jeżeli prawdą jest pogłoska, że gram.pl
skończył na dzisiaj pracę, to jest to cholerny skandal.


lol, lecz się. Mało czasu było? Od godziny 9 "przygotowywali i pakowali"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dobra,

22:35 i "bla bla bla wyslane 15go stycznia"

Zaplacilem zaliczke w Empiku i jutro sobie jak czlowiek o 12:00 odbiore po wyspaniu sie.

A zamowienie u gownianego dystrybutora niestety wlasnie anulowalem.

Pozdrawiam partacka firme CD-PROJEKT

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.01.2007 o 22:35, Snake_GMC napisał:


> Ta. Może skontaktujemy się z Urzędem Ochrony Konsumenta? Jeżeli prawdą jest pogłoska,
że gram.pl
> skończył na dzisiaj pracę, to jest to cholerny skandal.
>

lol, lecz się. Mało czasu było? Od godziny 9 "przygotowywali i pakowali"



lol, to im powinno zależeć na klientach, nie mnie na nich. normalnie pracują w normalnych godzinach, jak raz na 2 miechy zrobią wyjątek to nic im się nie stanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W glebokim poważaniu mam ich "problemy". Zamowilem produk ponad miesiac temu, zaplacilem z gory blisko 1000zl i mam czekac bo chciwy sprzedawczyk sprzedal wiecej niz mial ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.01.2007 o 22:37, Benedictus napisał:

lol, to im powinno zależeć na klientach, nie mnie na nich. normalnie pracują w normalnych godzinach,
jak raz na 2 miechy zrobią wyjątek to nic im się nie stanie.


nom ale niestety gram.pl to nie jest ultima ktora dzis specialnie przedluzyla godziny pracy do pierwszej aby ludziom chetnym wydac tbc po polnocy. I niby cdp zalezy na graczach? kpina

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja też zamówiłem w EMPiKu. :) Bardzo chętnie powiem doręczycielowi by zabierał to skąd przyniósł. :) Oczywiście jeśli optymistycznie założymy, że kiedyś wyślą...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.01.2007 o 22:38, Eliotsan napisał:

W glebokim poważaniu mam ich "problemy". Zamowilem produk ponad miesiac temu, zaplacilem z
gory blisko 1000zl i mam czekac bo chciwy sprzedawczyk sprzedal wiecej niz mial ?


Dokladnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.01.2007 o 22:40, DraclePL napisał:

> W glebokim poważaniu mam ich "problemy". Zamowilem produk ponad miesiac temu, zaplacilem
z
> gory blisko 1000zl i mam czekac bo chciwy sprzedawczyk sprzedal wiecej niz mial ?

Dokladnie.


No cóż, jutro zobaczą ile osób odwołało oferty, i tak się to skończy...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 15.01.2007 o 22:22, tronix napisał:

CDP jest firmą, która zawsze na pierwszym miejscu stawia zadowolnie Klienta.


Problem polega na tym, że ostatnio nie udaje sie im zadowolić sporej grupy klientow (nie mowie, ze wszystkich). Można byloby wyciagać wnioski z poprzednich wpadek i zapobiec ich powtarzaniu sie?

Dnia 15.01.2007 o 22:22, tronix napisał:

CDP nie wysyła/pakuje itp. przesyłek Sklepu.gram.pl. Zajmuje się tym "magazyn", który mieści
się poza Warszawą.


Nawet jesli tak jest to co-to-kogo-obchodzi ? Wybacz ale klient ktory placi ma wspolczoc firmie bo ta ma klopoty logistyczne? Jedynym powodem dla którego nie anulowalem zamowienia na gram.pl i nie zamowilem samego kluczyka za granica (co nie jest juz mozliwe gdyz ich ceny w przeciagu kilku godzin podskoczyly do nieakceptowalnego poziomu) byla kilkukrotnie podana informacja ze wszystkie zamowione egzemplarze BC zostana wyslane 15.01 i moglem liczyc na to ze na jakies 90% otrzymam BC jutro. Jesli czesc paczek nie zostala wyslana jest to zlamanie zlozonej obietnicy i chyba jako klient moge byc niezadowolony? Tymbardziej, że gwarancja WYSYLKI 15 byla glownym powodem ze zdecydowalem sie oplacic preorder na gram.pl.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować