Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

E3 2018: Dlaczego w Sekiro: Shadows Die Twice nie ma trybu sieciowego?

5 postów w tym temacie

18 minut temu, Gram.pl napisał:

Wiemy jednak, że pozbycie się niesamowicie popularnej wśród fanów mechaniki

Popularnej, czy obowiązkowej? Anyway, jak FROM czegoś nie potrafi zrobić, niech sobie to odpuszczą. Multi nie potrafią, więc krzyżyk na drogę i takie tam...

19 minut temu, Gram.pl napisał:

Robert Conkey, przyznał, że twórcy chcieli skupić się na jak najlepszym doświadczeniu dla pojedynczego gracza, a projektowanie mechanik pod sieciową zabawę wiąże się z pewnymi restrykcjami — np. na każdym kroku trzeba brać pod uwagę, czy starcia z bossami dla dwóch bohaterów dysponującymi różnym wyposażeniem i umiejętnościami będą w równym stopniu wymagające i angażujące.

Oj, bo im się czarna legenda przeterminuje. Biedactwa ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No i bardzo dobrze, że wyeliminowali tutaj multi! A na co komu multi w takiej jak ta grze, gdzie się liczy tylko singiel... I tak nie korzystałbym z tego jak w większości gier. Multi powinno zostać dla gier stworzonych do tego tj. np Battlefieldy, CoDy, CSy, Frontnite'y, PUBGi itd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja przez brak coopa odpadam. Uwielbiam tego typu gry na coopa i każdą z ich gier w którą grałem lub podobną gatunkowo w całości przechodziłem ze znajomymi. Świetna zabawa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować