Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Sekiro: Shadows Die Twice co najmniej tak trudne jak Dark Souls i Bloodborne

3 posty w tym temacie

16 godzin temu, Gram.pl napisał:

Chodzi o poczucie odkrywania podczas przemierzania trójwymiarowych map. Znajdziesz coś i pomyślisz: hmm, dlaczego by tego nie użyć przeciwko temu wrogowi? Jeśli to rozwiązanie się sprawdzi, poczucie satysfakcji jest gwarantowane. Gracze innego typu, którzy lubią szybką akcję, wdać się bez namysłu w walkę na katany czy miecze, też będą mieli poczucie tej intensywności. Stanie przed nimi wyzwanie dużego kalibru, które prawdopodobnie jest jeszcze trudniejsze niż we wcześniejszych grach From Software. Czujemy więc, że wszyscy będą w stanie odnaleźć tu coś dla siebie

Taa, a w Dark Souls nie chodzi o refleks i wysoki poziom umiejętności  ;) Uwierzę, jak zobaczę. Póki co, pod względem zarówno dynamicznych starć, jak i radzenia sobie z problemami na różne sposoby te całe Soulsy nie mają startu do Dragon's Dogma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować