Gram.pl

Zgarnij książkę Droga Szamana Etap Pierwszy: Początek!

14 postów w tym temacie

Klasa: złodziej/łotrzyk, zawsze w ukryciu, zawsze w cieniu, mistrz skradania i kradzieży. Na pierwszy rzut oka drobny, niepozorny ale sztyletem ukrytym w rękawie potrafi zadać śmiertelne obrażenia a z przyczajonej pozycji trafia z łuku każdego. Niezwykle szybki, sprytny i zwinny. Nie zatrzyma mnie żaden zamek, żadna pułapka. Każde drzwi, skrzynia i skrytka otwarte, a kieszenie zawsze pełne złota. Chowajcie sakiewki bo się zbliżam! Grając złodziejem można rozwiązywać zadania na bardzo alternatywne sposoby. Świat w którym najlepiej się odnajduję to Thedas znany z serii Dragon Age.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Świat: Fantasy — luźno inspirowany Warhammerem
Imię: Vanea Do'va Shnea
Płeć: kobieta
Rasa: pół-elf
Wiek: 20 lat

Wygląd:
Wysoka, o szczupłej sylwetce i jasnej karnacji i ciemnych fioletowych oczach. Całość wieńczyły długie, bo aż do kolan śnieżnobiałe włosy.
Ubiera się zwykle w dość szykowne stroje podkreślające status społeczny, z jakiego się wywodzi oraz profesję, z jaką ma do czynienia. Zawsze nosi ze sobą pokaźny i zdobiony parasol, którego używa, by nie wystawić się zbytnio na słońce.

Osobowość:
Nie zbyt lubi wykonywać prace fizyczne. Uważa, że większość problemów można rozwiązać bez stosowania przemocy. Nie za bardzo lubi przebywać na słońcu. Zawsze nosi przy sobie wisiorek — talizman podarowany przez matkę. W trudnych chwilach prosi go o pomoc. Zawsze szuka najlepszego sposobu na rozwiązanie problemu i wkłada w to wszystkie swoje siły.

Historia:
Urodzona w zamożnej rodzinie w jednym ze sporych miast. Ojciec elf zajmuje się kontaktem i regulowaniem napięć pomiędzy miastem a kolegiami magicznymi. Sam ma zdolności magiczne i jest mocno oddany badaniom w tej dziedzinie, acz o samych kolegiach nie ma najlepszego zdania. Matka z kolei interesuje się sztuką i co jakiś powiększa swoją — już i tak znaczną — kolekcje dzieł. Sama po narodzinach córki zajęła się malowaniem i znalazła dla siebie niszę, w której jest rozpoznawalna i uznawana.
Z racji życia w bardziej ludzkim jako dziecko bohaterka nie miała łatwo, choć na pewno pomagał jej wysoki status społeczny rodziny. Została nauczona etykiety, a gdy pojawiły się pierwsze przebłyski talentu magicznego. Ojciec rozpoczął nad młodą córką katorżniczy — często brutalny — trening. Wszystko po to by nauczyła się panować nad mocą do tego stopnia, by u nikogo nie wzbudzić podejrzeń.
Gdy miała 15 lat, mieście narastało dziwne napięcie. Niedługo po spotkaniu kolegiów magicznych do rodzinnej willi przybyła przyjaciółka ojca. Magiczna, która miała zająć się dalszym rozwojem młodej bohaterki. Obie wyruszyły w podróż do niewielkiej wioski oddalonej o 2 tygodnie drogi od miasta, lecz ich trasa była znacznie dłuższa i sama podróż zajęła ponad miesiąc, w którym nasza bohaterka po raz pierwszy opuściła mury miasta. Na miejscu okazało się, że nowa nauczycielka naszej bohaterki jest dobrze rozpoznawalna i szanowana przez miejscowych. Tam właśnie pod czujnym okiem Vanea szlifowała swoje umiejętności i poznała bardziej wiejski styl życia. Minimum dwa razy w roku kobiety wyruszały w podróż, w których trakcie uczestniczyły w spotkaniach magicznych, zdobywały zaopatrzenie i odpoczywały. W trakcie tych wyjazdów tylko dwa razy nasza młoda magiczka odwiedziła dom.
Aż pewnego razu podczas jednej z takich podróży obudziła się w tawernie i zamiast swojej mentorki znalazła tylko tajemniczą wiadomość i księgę...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Świat Science-fiction, (inspirowany światem "Stalowego szczura" Harrison'a) gdzie ludzie dawno już uzyskali kontakt z innymi rasami istot zamieszkującymi galaktykę i swobodnie z nimi handlują, knują i żyją. 

Imię: Prillis Stone
Płeć: Kobieta
Wiek: 25 lat ludzkich
Praca: Asystentka senatora Callusa (oraz samozwańcza agentka jego córki, Kalisty).

Wygląd postaci:
Drobna, nierzucająca się w oczy dziewczyna. Nosi minimalny makijaż i stara się być elegancką i dyskretną jednocześnie. Włosy koloru pszenicy nosi spięte w kok na karku, na co dzien ubiera się skromnie, w tunikę i spodnie. Wszędzie nosi tubę na dokumenty przewieszoną przez ramię oraz tablet na którym odhacza codzienne obowiązki swoje i senatora. 

Charakter:
Uparta i zdeterminowana by utrzymać swoją pracę, jest gotowa niemal na wszystko byle nie zostać zwolnioną. Nie jest przy tym naiwna. Wciąż znajduje senatorowi Callusowi nowe obiekty zainteresowania by słynący z rozwiązłości kosmita nie zainteresował się nią samą. Trzyma w garści większość agencji reklamowych i modellingowych by zawsze mieć kogoś pod ręką. Kiedy chodzi o jej własne bezpieczeństwo i interes jest w stanie ich prześladować i szantażować do zamierzonego skutku. 
Jest "starą duszą", zawsze stroni od popularnych rozrywek, preferując dobrą lekturę nad towarzystwo gwiazd. Zawsze spokojna i oceniająca, nie szuka przyjaciół lecz kontaktów które mogłaby kiedyś wykorzystać. Jej ambicją jest uzyskanie pozycji w Radzie Galaktycznej, mimo że gardzi większością jej zniewieściałych i rozpuszczonych członków. 

Historia: 
Jej życie nie zaczęło się jak bajka. Wychowana w poważnej i ograniczonej rodzinie fanatyków religijnych kultu kapłana Rudzika uciekła z Ziemi w wieku 18 lat i szybko znalazła pracę jako sprzątaczka na lotnisku międzygwiezdnym. Szybko przekonała się zę bezwzględnością i przebiegłością można osiągnąć błyskawiczny awans. Nim ktokolwiek się obejrzał została dyrektorką wspomnianego przybytku a niedługo potem zarządzała już w jednym z biur komunikacji międzygalaktycznej. Tam poznała nieporadnego senatora Callusa i jego irytującą córkę. 
W wieku 20 lat została jego asystentką i od tamtej pory szkoliła się w manipulowaniu, oszukiwaniu i przekręcaniu faktów na swoją korzyść. Podróżowała z senatorem wte i wewte po jego rodzinnej planecie, szybko ucząc się polityki rządzących rodzin królewskich. Utrzymywała większość jego miłostek i skandali pod kloszem, jednocześnie utrzymując jego córkę, Kalistę, z dala od kłopotów. Widzicie, jedynaczka Callusa była tylko o 5 lat młodsza od samej Prillis i rozpuszczona jak dziadowski bicz. Zmieniała zainteresowania jak rękawiczki, z uporem maniaka omijając tylko temat polityki. Prillis miała z nią ręce pełne roboty, utrzymując ją bezpieczną i zadowoloną. Nie pomagał jej wcale fakt że dziewczyna szybko zrobiła karierę jako piosenkarka wobec czego do umiejętności zdobytych w pracy Prillis mogła doliczyć tuszowanie spraw o narkotyki, pacyfikowanie szalonych fanów i przyszywanie zgubionych cekinów do strojów. 

Jednak pomimo wszystkich problemów jej dotychczasowe życie okazało się sielanką w porównaniu z tym co zdarzyło się w piątym roku jej pracy.
Senatora krwawo zamordowano podczas jednej z królewskich uroczystości. Impreza okazała się pułapką. Prillis i Kalista zostały zmuszone do ucieczki w której o dziwo pomógł im złodziej którego spotkały po drodze. Asystentka ambasadora znalazła się w bardzo niekomfortowej sytuacji usiłując wspierać córkę swego nieżyjącego już zwierzchika i planowała porzucić ją na najbliższym lotnisku na jakie dotrą. Niestety okazało się że ucieczka z planety nie jest już możliwa a Kalisty nagle szukają wszystkie siły planetarne. 
Prillis zużyła mnóstwo energii i wykorzystała wiele kontaktów by dowiedzieć się co się stało. Jej dochodzenie wykazało że jedno z królestw, szukając żony dla ich  młodego króla, wytypowało Kalistę, nic nie mówiąc nawet jej ojcu. Plotka poszła w świat i zazdrosne rodziny postanowiły wyeliminować kandydatkę. 

Przed Prillis pojawiła się nowa szansa. Jeśli w jakiś sposób udałoby się jej dostarczyć Kalistę na owy dwór i zmienić tą rozpłakaną katastrofę w narzeczoną króla, mogła zyskać ogromną władzę i szacunek...

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Klasa: Małak (Teensie)

Świat: Rayman (Ubisoft) - Świat Polokusa (albo i nie, wszystko jedno - patrz historia postaci).

Historia postaci: Po jednej z cięższych imprezek obudziłem się z niemałym kłopotem odnalezienia drogi do domu. Ponieważ wszystkie Małaki są stworzeniami wysoce towarzyskimi, dołączyłem do pierwszej grupy, którą napotkałem na swej drodze. Okazało się, że składa się z czterech postaci z pozostałych zwycięzkich komentarzy...

Zdolności: Duża szybkość, skoczność, zręczność, sojusz z mnóstwem Małaków zawsze chętnych do pomocy (i do poimprezowania na disco-imprezach), których być może spotkamy w czasie podróży oraz zdolności magiczne. No i oczywiście jestem Królem Małaków. No Ba. Tylko korona mi się gdzieś zapodziała.

Cel pierwszorzędny: Disco.

Cele drugorzędne: Imprezować z moją nową grupą.
Znaleźć drogę do domu, żeby poimprezować z Małakami (na pewno czekają na swojego króla).
Odwiedzić wszyskie disco-kluby w GdziekolwiekSięTerazZnajduję.
No i oczywiście wykurzyć Kórliki!!

No nic, lecę policzyć dziury w serze!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Klasa
Łowca
Wygląd
Trudno opisać twarz, której nigdy nie widać. Skryta pod trzyczęściowym kapeluszem i zakryta maską przypominająca dziob dzikiego ptaka. Długi, czarny płaszcz wzmacniany płytami skrywa posturę bohatera. Plecy stroju pokryte są dziwnymi symbolami, a dolna część płaszcza poznaczona jest prostymi znakami wypalonymi rozgrzanym narzędziem. Licznik... Przez ramie przerzucona jest mała saszetka z garbowanej skory zawierająca liczne kieszonki na najpotrzebniejsze utensylia. Bohater nosi dziwną, rozkładaną torbę podróżną, z której co chwile dochodzą dziwne dźwięki. Broni nie widać od razu. Jednak, gdy ktoś postronny się przyjrzy, zobaczy rękojeść wyróżniająca sie w materiale w okolicach pachy oraz jej koniec delikatnie zaznaczony pod kolanem, gdy nieznajomy sie poruszał. Okrycie wygląda na solidne, jednak nie ma wątpliwości, iż jednym szybkim ruchem możliwe jest ukazanie schowanej pod nim broni.
Charakter
Bohater nie mówi zbyt wiele. Pojawia sie tam, gdzie jest potrzebny, gdzie ludzie pozostawili ogłoszenie o nadnaturalnych istotach lub gdzie zaprowadza go plotki. Gdy ktoś ginie i pojawia sie bestia - przybywa i on.
Historia
Nikt tak naprawdę nie wie, skąd on pochodzi. Jedni mówią, iż przybywa z górskiego zakonu Mistrzów Głosu, którzy zawarli przed wiekami pakt ze smokami. Inni, że ze szkoły, którą symbolizuje łeb wielkiego wilka i która prowadzi podejrzane eksperymenty na dzieciach. Jeszcze inni twierdzą, że przynależy do tajnego przymierza, który walczy ze ścierwem tego świata i Wielbi Słońce. Któż to wie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Włóczykij

Świat: Eora (Pillars of Eternity)

Rasa: obecnie leśny elf, wcześniej nieznana

Klasa: pieśniarz

Wygląd:

Włóczykij jest niewysokim elfem o smukłej budowie, jego włosy mają srebrną barwę, którą wzbogacają niebieskie pasemka. Jego długie uszy zdobią liczne kolczyki. Bohater nosi lekki strój podróżny, a jego tors okalają pasy, których zadaniem jest podkreślać sylwetkę elfa. Przypięte do nich łańcuszki i metalowe spoiwa sprawiają, że przy każdym ruchu Włóczykija, jego strój lekko podzwania. Choć trudno w to uwierzyć, elementy te przy dłuższym wsłuchaniu się, zdają się odgrywać własną melodię.

Historia:

Sam Włóczykij nie do końca wie, kim jest. Żył już przed wiekami, ale w jakiś sposób jego dusza została oddzielona od ciała i zmuszona do tułaczki bez celu. Los odmienił się dla niej wraz z eksperymentami animantów, którzy pozostawili po sobie pustą skorupę pozbawioną duszy. Esencja Włóczykija zdołała ją opanować i tak bohater znalazł się nagle w ciele leśnego elfa gdzieś na terenie Wędrującej Bieli. Być może był to łut szczęścia albo sam Berath ulitował się na bohaterem.

Z luką w pamięci i innym światem czekającym na odkrycie, bohater przyjął nowe imię. Rozpoczął wędrówkę po świecie, której celem było spróbowanie wszystkiego. Został aktorem, pieśniarzem i kronikarzem zarazem, występował w wielkich miastach i w zapadłych wsiach. A to, co widział i słyszał, skrupulatnie opisywał. Nigdy nie ustał jednak w poszukiwaniu odpowiedzi, kim był kiedyś.

Umiejętności:

Bratnia dusza - figle trzymają się Włóczykija i być może dla tego, tak łatwo zjednuje sobie sympatię ludzi. Nie ważne czy ma do czynienia ze szlachtą, niewiastami czy lokalnymi opojami.

Aura lekkoducha - w walce Włóczykij atakuje brawurowo, częściej zadając obrażenia krytyczne, ale też rzadziej parując ciosy wrogów.

Melodia duszy - Włóczykij jest w stanie dostroić swoja pieśń do duszy kompanów/wrogów, by natknąć ich otuchą/zasiać ziarno zwątpienia. Szczególne podatne są na nie duchy, dla których często melodia staje się formą egzorcyzmu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cassandra von Falkenheim, łowczyni czarownic

Świat: Imperium, Stary Świat (Warhammer)

Cechy fizyczne: człowiek, kobieta, 25 lat, czarne włosy, zielone oczy, miodowa cera, aparycja typowej awanturniczki

Ekwipunek: czarne ubranie dobrej jakości, mocne skórzane buty, długi czarny płaszcz, kapelusz z dużym rondem, dwa pistolety prochowe, dwa miecze, jadeitowy naszyjnik

Umiejętności: manipulacja, styl walki na dwa miecze (oburęczność), ponadprzeciętna zwinność, instynkt łowcy (nieświadoma wrażliwość na działania Chaosu), osłabiony wiedźmi wzrok (umiejętność wykrywania magii, bez możliwości jej sklasyfikowania i wykorzystywania)

Opis​​​​: Jako pierworodne dziecko rodziny Falkenheim, pierwotnie otrzymywałam wykształcenie typowe dla damy z dobrego domu, lecz przez awanturniczy charakter odziedziczony po matce, pół Estalijce, mój ojciec i głowa rodu, Xavier von Falkenheim nakazał mi rozpoczęcie szkolenia samoobrony. Jedyne co pamiętam poza niekończącymi się treningami, była moja matka która przy każdym święcie podarowywała mi biżuterię z jadeitem, uparcie twierdząc że podkreśla kolor moich oczu, z czym do tej pory się nie zgadzam. Z czasem, gdy wciąż pozostawałam jedynaczką zaczęłam także nabywać wiedzę i umiejętności godne następcy rodu, choć nigdy nie wspomnialiśmy o tym otwarcie. Zmieniło się to gdy skończyłam piętnaście lat, a moja matka wydała na świat zdrowego syna. Wizja mojego dziedzictwa została zaprzepaszczona, lecz nie było mowy o odpowiednim wydaniu mnie za mąż, więc mój ojciec postanowił odesłać mnie do wuja Erica, kapłana Sigmara z Altdorfu. Jadeit który przez lata dostawałam od matki sprzedałam handlarzowi koni z Arabii w zamian za najpiękniejszą młodą klacz jaką dane mi było zobaczyć, Scarlet jest moją towarzyszką po dziś. Kilka lat po przybyciu do Altdorfu zostałam mianowana łowczynią czarownic, tej okazji wuj Eric wysłał mnie w podróż do domu gdyż uważał że taki zaszczyt powinnam obwieścić osobiście.... 

Lecz tam nie było mojego domu, a wielki, bezwzględny ogień który trawił powoli budynek który niegdyś nazywałam domem. Na szczęście piromani nie ukryli śladów, a może to ta czerwona smuga ciągnąca się po ziemi? Prawda była taka że odnalazłam zabójców mojej rodziny, którzy nie szukali ani mnie ani mojego ojca, szukali mojego zmarłego wuja.

Oddanie Imperium jest i zawsze będzie na pierwszym miejscu, lecz nie spocznę póki nie odnajdę tego który jest naprawdę odpowiedzialny za śmierć mojej rodziny. Nie ma już Cassandry von Falkenheim, jest Verena Vogel i tym razem to ja wyznaczę sprawiedliwość

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Świat: KOŁO CZASU Roberta Jordana
Imię: Yarreq at'Rex
Płeć: Mężczyzna
Klasa: Uzdrowiciel Aes Sadai

Okres życia: Wiek Legend
Wiek: 33 lata

Wygląd i wyposażenie:
Szczupły, bardzo wysoki szatyn o niebieskich oczach. Na nosie złote binokle, które zwykle zakłada podczas czytania coraz większych tomiszczy tajnych arkanów w bibliotece. Włosy są krótkie, czesane na jedną stronę. Ubiera się w specyficzny strój, niekrepujący w prawdzie ruchów, lecz odznaczający się od typowych obywateli w stolicy Collam Daan – mieniący się płaszcz, który potrafił ukryć go przed ciekawskimi oczami (tzn. jakby co chwile jego osoba się pojawiała, to znikała). W rękach trzyma kostur w złocenia Jedynej Mocy. Przy pasie ma często podręczny notes, do którego zapisuje nowe spostrzeżenia lub nowe pomysł na leczenie ciężkich przypadków.

Charakter i umiejętności:

Nieustannie dąży do celu, próbując poznać nowe tajemnice, aby ulżyć cierpieniu swoich pacjentów. Jeszcze nie zdarzyło się, aby jakikolwiek chory nie otrzymał od niego pomocy. Praktycznie umie wyleczyć każdy przypadek choroby, oprócz naturalnej śmierci, która była ostatecznością kresu człowieka. Takie podejście w Uzdrawianiu sprawiło, że zyskał szacunek we wszystkich Kręgach Komnaty Wieży Aes Sadai. Yarreq at'Rex, tak jak większość mistrzów talentów tamtej epoki, od dóbr materialnych cenił bardziej honor i pozycję, które zdobyć można było jedynie poprzez ofiarną służbę całemu społeczeństwu. Co przekuł we własne credo w postępowaniu: „wpierw praca, a potem odpoczynek”.

Życiorys i tło fabularne:
Yarreq at'Rex urodził się w szlachetnej rodzie w Collam Daan, w której od pokoleń dziedziczono zdolność do przenoszenia Jedynej Mocy. Już w wieku 10 lat zadziwił Najwyższego Kapłana Heerika at’Gillansa, gdy nie mogąc doczekać się w kolejce na wyleczenie z choroby swojej matki, wykorzystał drzemiący w sobie dar i błyskawicznie Uzdrowił ją a zaraz potem każdego, kto tego sobie życzył. Od tego momentu szybko zaczął się piąć w szczeblach kariery Aes Sadai, stając się najmłodszym Uzdrowicielem w Wieku Legend. Nie ograniczał się przy tym do spływającego na niego splendoru, lecz od razu zabierał się za wynajdywanie nowszych i skuteczniejszych zaklęć leczących (wiele z jego pomysłów nawet sam udoskonalał). Do największych jego osiągnięć należał samouzdrawiający kryształ z esencją życiodajnych liści Avendesory, który chory musiał jedynie przyłożyć na parę chwil do bolącego miejsca a wszelkie dolegliwości samoczynnie znikały (np. jeśli chory słabo widział, to wystarczyło przyłożyć go do oczu, a wzrok momentalnie wracał).

Pomyślności i dostatku Wieku Legend minęły wraz z eksperymentem badaczy nad dziwnym uwięzionym skupiskiem nieznanej Mocy pod powierzchnią ziemi, zwanej później ”Pęknięciem Świata”. Yarreq at'Rex stanowczo sprzeciwiał się ingerowaniu na nieznane obszary, próbując zapobiec, według niego, jakiemuś nieszczęściu. Dowódcy ekspedycji, Mierina Eronaile’a i Beidomona zignorowali jego przestrogi i wykorzystując całą zgromadzoną Jedyną Moc wybili otwór w Szybie. Tym samym uwalniając tkwiące tam wielkie skupisko złowrogiej energii. Mroczny Władca, Czarny, wykorzystał nadążającą się sytuację i zesłał na cały świat ogromne kataklizmy i zniszczenia, jakiej ludzkość do tej pory nie zaznała…

Yarreq at'Rex właśnie przygotowywał się do wykładu na temat wpływu kojących pieśni na czas gojenia ran, gdy niespodziewanie zauważył mroczne chmury nad sferyczną kopułą akademii. A zaraz potem nastąpiły grzmoty, odgłosy pękających filarów wielkiej budowli nad jego głową i krzyki pierwszych ofiar nadchodzącego końca. Od teraz przyjdzie mu wykorzystywać całą swoją nabytą wiedzę, aby ocalić świat...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pewnie obsuwa jakaś :)

Swoją drogą, (chyba) każdy przygotował coś na wzór Karty postaci do RPGa, ale nikt nie odpowiedział na samo pytanie zawarte w konkursie. Dlaczego chcielibyśmy się w tę klasę wcielić?

Choć  może coś przegapiłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
StuntmanRodent napisał:

Pewnie obsuwa jakaś :)

Swoją drogą, (chyba) każdy przygotował coś na wzór Karty postaci do RPGa, ale nikt nie odpowiedział na samo pytanie zawarte w konkursie. Dlaczego chcielibyśmy się w tę klasę wcielić?

Choć  może coś przegapiłem :)

Masz rację!
Zapomnieliśmy wszyscy po równo :D Mam nadzieję że to nie wpłynęło na decyzje sędziów. :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.07.2018 o 23:13, Rithalie napisał:

Masz rację!
Zapomnieliśmy wszyscy po równo :D Mam nadzieję że to nie wpłynęło na decyzje sędziów. :/

A jeśli powiem Wam, że wszyscy otrzymają po książce? :D

A tak serio - tak, wszystkie osoby, które podrzuciły swój opis otrzymają od nas książki. Jeszcze dziś wyślę do Was maile :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się