Gram.pl

Twórca A Way Out ma dość ludzi z obsesją na punkcie długości gry i regrywalności

15 postów w tym temacie

Tak naprawdę długość gry to bzdura. 3 gr,  w które grąłm najdłużej:

1. PayDay 2: czyste farmienie

2. TES V: Skyrim - polowa to famienie, bo chciałem pobudować domki

3.  Gry zserii AC - latanie po mapie za pojedynczymi skrzynkami/znajdźkami (w United spedizłem pół dnia na otwieraniu skryzń, bo kiepski w tym jestem i ciagle musiałem 1/4 mapy lecieć po nowe wytrychy).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Lol zgadzam się, lepiej napchać do gry tyle ile się da niż wydłużać ją na siłe robiąc durne poboczne. Oczywiście można też zrobić dlugą grę i tak samo ciekawą od początku do końca.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

1. Gra w pełnej cenie na 6h to śmiech na sali, wstyd i nic innego

2. Gość jest bezczelny, daleko mu do serwowania pełnego stołu - za to nieźle szuka wymówek co drugie zdanie to z du*y wyciagnięte porównanie które ma kogoś przekonać

3. A ludzie niestety będa te coraz to gorsze chłamy kupować, bo nie oczekiwałbym od Jofesa coraz lepszych gier, bardziej w dugą stronę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Spizgany napisał:

1. Gra w pełnej cenie na 6h to śmiech na sali, wstyd i nic innego

Biorąc pod uwagę, że A Way Out było o wiele tańsze, a przy okazji oferowało dwa przejścia w coopie ze znajomym... mi się wydaje, że to całkiem sprawiedliwa cena.

Zresztą... przeliczanie gier na "hajsogodziny" to dość niewygodny temat, ponieważ są gry, które można ukończyć w 3 godziny. Przykładowo, ostatnie aktualizacje w Prey sprawiły, że można sprawdzić, ile trwał czas gry i rzeczywisty czas w grze. Okazało się, że na moje 24h gry kampanię skończyłem w... 3h 30 minut w grze. 

Zakładam, że jeśli dostałbyś trudną grę, przy której cofałbyś się do ostatniego checkpointu przez ok. 40 godzin, a sama gra to raptem 3-4h faktycznej rozgrywki, to byłbyś oszukany? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Muradin napisał:
1 godzinę temu, Spizgany napisał:

1. Gra w pełnej cenie na 6h to śmiech na sali, wstyd i nic innego

Biorąc pod uwagę, że A Way Out było o wiele tańsze, a przy okazji oferowało dwa przejścia w coopie ze znajomym... mi się wydaje, że to całkiem sprawiedliwa cena.

Zresztą... przeliczanie gier na "hajsogodziny" to dość niewygodny temat, ponieważ są gry, które można ukończyć w 3 godziny. Przykładowo, ostatnie aktualizacje w Prey sprawiły, że można sprawdzić, ile trwał czas gry i rzeczywisty czas w grze. Okazało się, że na moje 24h gry kampanię skończyłem w... 3h 30 minut w grze. 

Zakładam, że jeśli dostałbyś trudną grę, przy której cofałbyś się do ostatniego checkpointu przez ok. 40 godzin, a sama gra to raptem 3-4h faktycznej rozgrywki, to byłbyś oszukany? 

Ja mam tak z Vampyrem i nie chodzi tutaj o trudność gry, bynajmniej, a o loadingi... 2 minuty na każde wczytanie poziomu, to jakiś żart :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No właśnie. W przypadku tej gry nie wiem jak jest. Ja mogę grać w krótkie gry, ale niech kosztują po 60 zł jeśli w 6h mam je przejść i jeśli nie mają multi. Nie piję do A Way Out...  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niestety, trudno się z tym facetem nie zgodzić. Sam czasami z ciekawości przeglądam statystyki osiągnięć niektórych gier na Steamie i właśnie ok. połowa graczy kończy zaczęte gry np. Bioshock Infinite - 86,6% osób zdobyło pierwsze osiągnięcie w grze, natomiast 46,5% osób zdobyło osiągnięcie polagające na ukończeniu gry na najniższym poziomie trudności lub wyższym. Nikt nikogo do gry zmuszać nie będzie, ale zaczyna mnie martwić myślenie twórców gier zasygnalizowane przez Fares'a, czyli skupienie się na początku gry i odpuszczeniu dalszej części.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MisioKGB napisał:

Ja mam tak z Vampyrem i nie chodzi tutaj o trudność gry, bynajmniej, a o loadingi... 2 minuty na każde wczytanie poziomu, to jakiś żart :P

To ja miałem albo szczęście, albo lepszego kompa, bo gra u mnie bardzo szybko się ładowała. Tylko raz mi dialogi się nie załapały, i musiałem zrestartować grę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sanders-sama napisał:
MisioKGB napisał:

Ja mam tak z Vampyrem i nie chodzi tutaj o trudność gry, bynajmniej, a o loadingi... 2 minuty na każde wczytanie poziomu, to jakiś żart :P

To ja miałem albo szczęście, albo lepszego kompa, bo gra u mnie bardzo szybko się ładowała. Tylko raz mi dialogi się nie załapały, i musiałem zrestartować grę.

Może SSD masz, ja dalej na twardzielu gram :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
14 godzin temu, MisioKGB napisał:

Ja mam tak z Vampyrem i nie chodzi tutaj o trudność gry, bynajmniej, a o loadingi... 2 minuty na każde wczytanie poziomu, to jakiś żart :P

Ale to nawet nie chodzi o loadingi, a o to, ile razy powtarzasz dany etap. Niby czas gry jest dłuższy, bo robisz coś kilka dni... ale potem okazuje się, że bez żadnych problemów gra to jakieś 3-4h. Nie licząc również przerw na pójście do łazienki czy po kanapkę ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Aha, czyli robimy produkt pod połowę kupujących, tą gorszą, co to "nie docenia", reszta, ta lepsza, ma spadać na szczaw. Skoro gość lubi porównania, może zastosujmy logikę do innych produktów:

- darujemy sobie rygorystyczną kontrolę jakości i serwis mobilnych respiratorów, 50% i tak nie zostanie użyta

- filtr w naszym wodnym odkurzaczu może być badziewny, 50% użytkowników nie ma twardej wody

- 50% głosujących popiera ten projekt ustawy, więc możemy być spokojni o stan zadowolenia obywateli

- remont niesprawnych linii w rejonie nie jest priorytetem, bo 50% populacji nie ma awarii

- gram.pl nie potrzebuje edycji postów, 50% postujących nie używa tej opcji

 

BTW Porównanie z Cameronem genialne, jakby jeszcze ktoś sprawdzał ile widzów opuszcza seans...

Edytowano przez zadymek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Prawda. Co innego wypełnienie gry unikalna zawartością a co innego wypchanie bezsensownym zbieractwem czy grindem żeby tylko czas gry dobrze wyglądał na HLTB.

I nie, krótsze gry nie powinny być tańsze. Ilość pracy wymaganej do stworzenia wypełnionej po brzegi 6h kampanii może być większa niż stworzenie 30h gry polegającej w 90% na tym samym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MisioKGB napisał:
Sanders-sama napisał:
MisioKGB napisał:

Ja mam tak z Vampyrem i nie chodzi tutaj o trudność gry, bynajmniej, a o loadingi... 2 minuty na każde wczytanie poziomu, to jakiś żart :P

To ja miałem albo szczęście, albo lepszego kompa, bo gra u mnie bardzo szybko się ładowała. Tylko raz mi dialogi się nie załapały, i musiałem zrestartować grę.

Może SSD masz, ja dalej na twardzielu gram :(

Też mam tylko HD.

  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
21 godzin temu, Sanders-sama napisał:

Też mam tylko HD.

Odkryłem o co chodzi... wystarczyło zrzucić jedno z ustawień z ultra na wysokie i voila, wczytuje się w 15 sekund, bez kitu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się