Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Ciągnąć dalej czy nie? Felieton Trafienie Krytyczne

2 posty w tym temacie

Sprawa jest jak dla mnie dość prosta. Jesli historia jest naprawdę dobra, to się ją pamięta nie tylko po dwóch latach, ale i po pięciu. A że o naprawdę dobrą historię nie jest łatwo, to już co innego. Przykładowo Martin sam pogubił się we własnej historii, która początkowo miała być trylogią - co widać. Długi okres tworzenia sprawił dodatkowo, że pewne rzeczy mu się nie spodobały i zaczął je odkręcać, dodawać wątki, no i efekt jest, jaki jest. Mówiąc krótko jak historia jest mocna to kontynuacje są na miejscu, a jak nie, to można i zapomnieć o niuansach fabularnych i skupić się na gameplay'u. Skoro historia nieszczególnie wybitna, to i strata niewielka. prawda? A szczególy z czasem sobie przypomnimy i tak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować