Zaloguj się, aby obserwować  
gittarka

Praca magisterska dot. poziomu psychopatii podczas grania

1 post w tym temacie

Witam serdecznie!

Jestem studentką psychologii Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej. Zwracam się do Państwa z prośbą o wzięcie udziału w moim badaniu. Badanie jest o tyle ciekawe, że mierzy poziom psychopatii i empatii podczas grania w gry wideo, więc potrzebuję tylko osób, które grają w gry. Są to trzy kwestionariusze, wystarczy je wypełnić i odesłać. Całość nie zajmuje dużo czasu, wystarczy kliknąć w okienko przy odpowiednim pytaniu. Jeśli jednak ta opcja nie działa, można poprawną odpowiedź podkreślić, lub zmienić kolor, żeby wyróżnić swoją odpowiedź.
Pierwsze dwa kwestionariusze dotyczą impulsywności, empatii, skłonności do ryzyka, rozhamowania, zuchwałości oraz bezduszności. Ostatni mierzy poziom psychopatii i empatii tylko w świecie wirtualnym.

Moja hipoteza jest taka, że podczas grania w gry wideo gracz wykazuje większą skłonność do rozhamowania i zachowania psychopatycznego oraz mniejszą skłonność do empatii. Wynika to z tego, że w świecie wirtualnym poczucie odpowiedzialności maleje, co stanowi element bezkarności oraz zmniejszenie konsekwencji działań. Nie ulega wątpliwości, że istnieje i zawsze istniało zapotrzebowanie na sceny zawierające dużą dawkę agresji i przemocy.

Gry komputerowe stały się uznanym środkiem, dzięki któremu zaspokajana jest żądza krwi.

Zainteresowane osoby proszę o kontakt na e-mail gittarka@gazeta.pl
Od razu wyślę trzy kwestionariusze oraz króciutką instrukcję.
Potrzebuję minimum 50 osób, więc zgłaszajcie się śmiało :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować