Zaloguj się, aby obserwować  
fanfilmu_pl

Grafika 3D

304 postów w tym temacie

Dnia 18.08.2009 o 09:11, ww3pl napisał:

Takie pytanie.
http://img7.imageshack.us/i/oponagq7.png/
Jak osiągnąłeś tutaj ten efekt ''overglow''? W sensie, coś w stylu ''przesycenia'' światła?


Zrobiłem taką kopułę na którą dałem biały shader(chyba lambert nie pamiętam) z wszystkimi opcjami koloru ustawionymi na biało. Silnik renderujący to mental ray+final gathering+ray tracing +bloom ;P.

Jakoś tak to zrobiłem. Nawet nie pamiętam po co ;D.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Potrzebuje pomocy.Zrobiłem model na podstawie zdjęcia i teraz potrzebuje tekstury z niego ale trzeba je rozłożyć by było wygodniej lub cos.Ale nie wiem jak, mógłby ktos to dla mnie zrobić? o to zdjęcie

20090824230116

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sareth14 poczytaj sobie fora zwiazane z grafika jak max3d ,polycount ,game artisians etc . dowiesz sie jak ludzie zaczynali / zaczynaja . Wiekszosc zaczyna od masy tutoriali dostepnych w sieci ,inni bawia sie w szkoly dla gamedev''ow (niestety w polsce nieistniejace) ,a jeszcze inni sami do wszystkiego dochodza metoda prob i bledow :] . Niezapomnij ,ze poza poznaniem narzedzie trzeba miec poprostu talent do tego . Jak chcesz przetrwac musisz tez sie przygotowac na mase krytyki bo dla newbiesow bedzie jej duzo i wielu przez nia sie poddaje :] .
Ja osobiscie 3ds maxa nienawidze ,stary layout i niepraktyczny workflow dla mnie :] . Autodesk Maya , zBrush oraz powoli Modo to moje oprogramowanie do 3D :] .

Maly spoil ponizej (wiecej mozna zobaczyc na co wiekszych serwisach z grafa 3D ,realtime)

20100214155854

20100214155919

20100214155937

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.03.2010 o 19:01, Woo-Cash napisał:

Czy z programami typu Blender, DeleD poradzi sobie kopmletny laik, humanista i anty-artysta
mojego pokroju Pytam poważnie ;P

To zalezy tylko od tego co rozumiesz przez "poradzi sobie", ile czasu chcesz poswiecic na nauke i co wlasciwie chcesz osiagnac. Zapewne z kazdym programem mozna sobie predzej czy pozniej poradzic, natomiast zadaj sobie na poczatek pytanie jak bardzo chcesz sie go nauczyc. W kazdym razie sprobuj, to nic nie kosztuje poza poswieceniem parunastu godzin na to zeby sie przekonac. Znam ludzi ktorzy w Photoshopie przy pomocy tabletow potrafia robic cuda ale gubia sie absolutnie przy kazdej probie podejscia do 3D. Wiec wszystko zalezy od Ciebie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.03.2010 o 19:23, Terrorite napisał:

/.../


Cóż, uczę się na profilu informatycznym, a za rok pewnie będę wybierał specjalizację(grafika/admin/www).
A że nie mam jakichś specjalnych zdolności graficznych czy ścisłych...no nie wiem, szukam tego "czegoś", czy zajmę się po skończeniu nauki ;P. O ile oczywiście nie powiedzie mi się mój misterny plan - zagrania w metalowej kapeli ^^

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.03.2010 o 20:00, Woo-Cash napisał:

Cóż, uczę się na profilu informatycznym, a za rok pewnie będę wybierał specjalizację(grafika/admin/www).
A że nie mam jakichś specjalnych zdolności graficznych czy ścisłych..

Ale chodzi o to co chcesz osiagnac w 3D, mozesz byc dobrym modelerem czy animatorem wcale nie majac specjalnych uzdolnien artystycznych bo bedziesz robil projekty z blueprintow narysowanych przez kogos innego, czy wizualizacje z rys. technicznych. Pole do popisu jest naprawde szerokie. Przede wszystkim najpierw sprobuj i zobacz jak sie w tym w ogole czujesz. Poza tym 90% sukcesu to ciezka praca, a tylko 10% talent wiec kto wie jak daleko zajdziesz ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Whoa, to Twoje? Dżizas Krajst, przecie to mi wyskakiwało w wielu, naprawdę wielu wynikach w google przy ''najlepszych projektach''.
Nie no, nieźle. Dobrze, że ktoś taki zagląda do tego tematu - jako, że sam ZNOWU odkurzam wkrótce Maksa, przydałby się ktoś, kto rzuciłby dobrą radą. ;D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Yuup to moje :] . reklamuje sie gdzie sie da . Choc moim ulubionym forum to polycount :] . Jak cos mi wyjdzie to lubie sie chwalic . Ale to chyba normalne xD . Przy tym projekciku siedze juz niemal rok ,choc szczerze to moze przelozylo by sie to tylko na 5-6 miechow intensywnej pracy .
Ogolem jestam Maya userem . 3dsmax u mnie jest gdzies na koncu listy favorite softow 3D xD . Maya i Modo to moi faworyci . Oczywiscie do sculptu bez zbrusha sie nie obejdzie takze :] .
Oczywiscie wsio napedzane przez Unreal Engine 3 .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Google pomoże. Wątpię tylko żebyś znalazł pełny darmowy kurs programu, ale za to tutoriali jest aż za dużo i dlatego w tym kierunku bym zaczął szukanie.

A tutaj tutoriale PL: http://www.max3d.pl/tutoriale.php?software=0

/Uuuaa. Nie spojrzałem na datę ostatniego posta.
To korzystając z okazji - pracuję właśnie nad większym projekcie w Majce, ale będziecie musieli sporo poczekać zanim coś opublikuję ;]. Wszystko musi być zrobione idealnie ;P.
A tutaj na rozruszanie tematu - Dodge zrobiony w ~2h ;). Nie jest piękny, ale jest to jak na razie 2 auto które wymodelowałem. Niestety cysterna i tak była lepsza :P.

http://i29.tinypic.com/2co22zd.png

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować