Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Z mieczem na zombie - teaser trailer The Black Masses

3 posty w tym temacie

Ale drewno - a tekstury jak w 2002 roku. Poza tym - dalej nie rozwiązali problemu z tym "wyświetlaniem" tysięcy jednostek na raz na ekranie. W UEBS komputery nie wyrabiają i gra chodzi w 1-10 FPS.

I jeszcze jedno - średniowiecze? Broń palna? I takie natężenie ludności? 5 osób na metr kwadratowy, a wyspa ma 16 km to daje nam 3,200 postaci na całej wyspie. A tutaj mamy na raz na ekranie zobaczyć 10000 tysięcy. Chyba, że źle mierzę na oko, bo jeżeli tak i wypada mniej postaci na metr kwadratowy to w takim razie mogąc zobaczyć na raz 10000 wrogów będziemy tym samym w stanie zobaczyć większość wyspy w najlepszym momencie (widać na trailerze nieduże wzgórza z zamkiem) co jest też absurdem bo na trailerze w 0:53 możemy dostrzec, że z tyłu nawet drzewa się doczytują przy pustych ścieżkach. Czyli 10 tysięcy w danym momencie musi być bliżej nas co daje nam dużo większą liczbę postaci na metr kwadratowy. I teraz pomyślcie jakiej to mocy obliczeniowej potrzebuje - takie samej jak przy UEBS. Czyli nie ma co nawet myśleć nad takimi produkcjami, a twórcy powinni się wstydzić, że wykorzystują Unity do tego typu akcji wiedząc, że silnik nie uciągnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Face7 napisał:

Ale drewno - a tekstury jak w 2002 roku. Poza tym - dalej nie rozwiązali problemu z tym "wyświetlaniem" tysięcy jednostek na raz na ekranie. W UEBS komputery nie wyrabiają i gra chodzi w 1-10 FPS.

I jeszcze jedno - średniowiecze? Broń palna? I takie natężenie ludności? 5 osób na metr kwadratowy, a wyspa ma 16 km to daje nam 3,200 postaci na całej wyspie. A tutaj mamy na raz na ekranie zobaczyć 10000 tysięcy. Chyba, że źle mierzę na oko, bo jeżeli tak i wypada mniej postaci na metr kwadratowy to w takim razie mogąc zobaczyć na raz 10000 wrogów będziemy tym samym w stanie zobaczyć większość wyspy w najlepszym momencie (widać na trailerze nieduże wzgórza z zamkiem) co jest też absurdem bo na trailerze w 0:53 możemy dostrzec, że z tyłu nawet drzewa się doczytują przy pustych ścieżkach. Czyli 10 tysięcy w danym momencie musi być bliżej nas co daje nam dużo większą liczbę postaci na metr kwadratowy. I teraz pomyślcie jakiej to mocy obliczeniowej potrzebuje - takie samej jak przy UEBS. Czyli nie ma co nawet myśleć nad takimi produkcjami, a twórcy powinni się wstydzić, że wykorzystują Unity do tego typu akcji wiedząc, że silnik nie uciągnie.

No kolego po pierwsze to muszę ci powiedzieć, że Zombie też nie było w średniowieczu. Po drugie idąc za wikipedią średniowiecze kończy się w Wieku XV, a pierwsza ręczna broń palna pojawiła się w latach 60 wieku XV, może to już sama końcówka i zależnie od tego jak mierzony jest początek renesansu to można jednak podpiąć broń palną pod średniowiecze choć raczej stacjonarną jak Armaty, które pojawiły się w latach 20 tego wieku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować