• 0
Zaloguj się, aby obserwować  
maciejjm

JESTYESCIE NIEZETELNI

Pytanie

Pare dni temu kupilem wasza gre "Totalna rozwałka" Nie uruchamia sie mimo to ze seplnoine sa podstawowe dane. Napoisalem o tym do POMOCY i co?NIC kompletnie nic Jestemmzawiedziony Wydane 100PLN i kazecie sie zalogowac po to zeby sie pochwalic ze gra dziala a jak nie dziala to co....mam dziecku powiedziec ze sie nie da ze nie mozna skorao na mniejsprawnym sprzecie u mnie w parcy sie uruchamia? Jestescie oszustami i deneruje mnie wyciaganie peiniedzy od dzieci.... Wydaje mis iez ez jak wyda 5 PLN na skradziona dzialajaca plyte to bedzie lepiej niz ma wydac 1000na w\asza w ktorej zapewniacie opieke, serwis......bzdety

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

30 odpowiedzi na to pytanie

  • 0

hehe ... typowy klient co ma prawa ... rany cofa mi sie jak takie glupoty slysze (czytam). Przeciez brak mozliwosci uruchomienia aplikacji, to nie jest wylaczna wina plytki badz samej gry, ... rany ... nie potrafisz nawet sie poprawnie wyrazic ... nie dziwie sie ze nie mozesz pokonac prostej gry ... a CDP to nie jest banda wrozek ktora z fusow objawy wyczai i poda ci rozwiazanie na tacy ... zamiast bluzgac moze powiesz co sie dzieje ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 03.11.2005 o 22:28, maciejjm napisał:

mam dziecku powiedziec ze sie nie da ze nie mozna skorao na mniejsprawnym sprzecie u mnie w parcy sie uruchami

Po 1. jeśli napisałeś to w takiej formie jak na forum, to nie sądzę, zeby CDP zrozumiał o co w ogóle chodzi.
Po 2. skoro gra dziala na innych komputerach, to bardzo prawdopodobne, ze masz na swoim syf i warto zrobić formata.
Może tak jak już wspomniano wyżej, napisz w czym problem, a forumowicze na pewno postarają Ci się pomóc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

hehe ja chętnie odkupie od Ciebie tą gre za 5 zł :-P żart .Może Ci brakuje sterownika np direct X 9.0C zdarza się przedewszystkim po formacie dyku o tym ważnym sterowniku zapomnieć:-).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 03.11.2005 o 22:28, maciejjm napisał:

Pare dni temu kupilem wasza gre "Totalna rozwałka" Nie uruchamia sie mimo to ze seplnoine sa podstawowe dane. Napoisalem
o tym do POMOCY (...)


Pierwszy mail od Pana trafił do nas 1-go listopada, jednak nie na skrzynkę Pomocy Technicznej. Wybrał Pan skrzynkę Kontakt, która nie jest obsługiwana przez Kolegę, który zajmuje się problemami technicznymi.

Kolejny mail, o którym Pan wspomina dotarł na właściwą skrzynkę.. w dniu wczorajszym, o godzinie... 22:33.
Mail zawiera dokładnie taką samą treść jak Pana post, umieszczony na forum o godzinie 22:28.


Pozdrawiam,

J.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 03.11.2005 o 23:05, buras napisał:

hehe ... typowy klient co ma prawa ... rany cofa mi sie jak takie glupoty slysze (czytam).


Czy Ty jesteś stroną w zaistniałej sytuacji? Czy tylko chcesz sobie pobełkotać? Chcesz mu pomóc, czy się z niego pośmiać? I dlaczego firma pozwala swoich klientów obrażać? Oto są pytania.

Do autora wątku:
http://www.gram.pl/pomoc_lista.asp?g=272

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 04.11.2005 o 10:42, Pan_Sza napisał:

> hehe ... typowy klient co ma prawa ... rany cofa mi sie jak takie glupoty slysze (czytam).

Czy Ty jesteś stroną w
zaistniałej sytuacji? Czy tylko chcesz sobie pobełkotać? Chcesz mu pomóc, czy się z niego pośmiać? I dlaczego firma pozwala
swoich klientów obrażać? Oto są pytania.

Do autora wątku:
http://www.gram.pl/pomoc_lista.asp?g=272


Pan_Sza uprzedził mnie :)

Post przez mnie dodany nie miał na celu wzniecenie gorącej dyskusji. Zbędne komentarze są na prawdę zbędne.

Skorzystam jeszcze z okazji i zwrócę się do Was z pewną prośbą- proszę, zwracajcie uwagę na jaki adres kierujecie swoje pytania/pośby/sugestie.


J.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Skoro mowa o Robalkach.
To na naklejce na W:Totalna Rozwałka jest napisane, że ma dożywotnią gwarancję. A chyba nie ma (na moim koncie pisze,że nie ma). Czy to taki skrót myślowy mówiący, że:
"jest objęta dozywotnią gwarancją, (*ale nie na nośniki)"
Po prostu macie uniwersalną naklejkę, która czasem znaczy "na nosniki też" a czasem "na nośniki nie"?
Nie pamiętam czy wydano ją przed kluczową datą, po prostu naklejka może wprowadzać w błąd, jesli jest takim niedopowiedzeniem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Zbędne komentarze są na

Dnia 04.11.2005 o 10:55, Soleila napisał:

prawdę zbędne.


Napewno ale ja jeszcze jeden dołączę, bo dziwię się, że jedni klienci w przypadku problemów potrafią zadać pytanie (sensowne) na forum z prośbą o pomoc a inni nie. Pierwsza rzecz jaka przyszłaby mi do głowy, gdybym był na miejscu autora tego wątku, to
1. Kontakt z pomocą techniczną
2. Zapytanie na forum
Na 97,52% działa :)
Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Pobelkotac? He he niezle ... moze i ostro zareagowalem, ale jesli pierwszy post jest grzecznym zapytaniem o to co z tym zrobic, to Krolewna Sniezka jestem (chyba ze posiadasz inna definicje grzecznosci niz ja ... bo wg mnie wyzywanie od oszustow i naciagaczy szczytem kultury nie jest). Poza tym, maciejjm piszac ten post zdawal sobie sprawe ze wina nie lezy po stronie softu ani CDP ... bo wiedzial ze na kompie w pracy dziala ... i dodatkowo propaguje w poscie piractwo ...
A mnie Ty o belkot oskarzasz ... :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

A ja po prostu tego posta nie zrozumiałem, bo te słowa są pozlepiane w jakiś niezrozumiały bełkot, tyle tylko zrozumiałem, że jest wkurzony, że jego dziecko jest wkurzone, że nie może w Wormsy grać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

a ja tam chcę pochwalić CDP ( lizusem nie jestem ) za to że zamówiłem grę ( w niedzielę ) miała przyjść między 3 - 5 Listopada a przyszła 2 a po drugie jak wysłałem do nich mejla z problemem to szybko mi odpisali i treść ich odpowiedzi była w 100% pomocna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 05.11.2005 o 10:42, Addel napisał:

czemu nie mam gwarancji na moje gry?
zarejestrowałem je i obok nich zamiast wymień jest brak dożywotbniej gwarancji?


Które gry mogę wymienić i ile to kosztuje?
Usługą Dożywotniej Gwarancji objęte są wszystkie gry PC wydane przez CD Projekt, począwszy od 23 września 2005 roku. Nośniki każdej z tych gier można wymienić przez cały okres życia produktu, czyli tak długo jak dana gra znajduje się w sprzedaży. Bez względu na to w jakiej serii dostępna jest gra, jeśli możesz ją kupić, możesz także wymienić płytki. Wymiana nośników jest darmowa. Pokrywasz jedynie koszt pakowania i przesyłki nowych płyt do Ciebie - 15,90 zł.
PS:Sam to mogłeś znaleźć :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Mam obecnie bardzo podobny problem co maciejjm i wcale mi z tym nie jest do śmiechu. Kupiłem grę "LionHart" grałem w nią już jakiś czas i nagle po zapisaniu stanu gry gra wyszła sobie do windows. Zgłosiłem to jakiś miesiąc temu do Pomocy technicznej CD Projekt, opisując dokładnie problem jego objawy itp. Poproszono mnie bym wysłał mailem save z gry. Wysłałem im go więc od tego czasu czekam cierpliwie już prawie miesiąc czasu aż jakiś "Przyjemniaczek" w Pomocy technicznej CD Projekt ruszy dupę i zrobi coś w tej sprawie. Piszę co parę dni kolejne maile starając się uzyskać jakąkolwiek pomoc z Cd Projektu ale jedyne co otrzymuję to kompletna zlewka tematu. Zapewne w/g ciebie to się nazywa "profesjonalna obsługa" ?? I pewnie za to płacimy kupę szmalu za oryginalne gry ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 05.11.2005 o 10:54, Alfer napisał:

...Kupiłem grę "LionHart" grałem w nią już jakiś czas i nagle po zapisaniu stanu gry gra wyszła sobie do
windows...


A próbowałeś uruchomić grę poraz drugi? Czasami się tak dzieje z różnymi grami. Może to być np. wina windows a nie samej gry. Pewnie masz kompa z 3 miesiące (nie śmieje się tylko tak poważnie myśle i jeszcze nie widziałeś jak wszystko jest w stanie się rozsypać). Co innego jakbyś miałał save w takim momencie gry, że robisz konkretną rzecz i zawsze cię przy niej wywala z gry, a z tego co zrozumiałem wywaliło cię raz i już nie próbowałeś jej nawet odpalić.
PS: Pewnie już kończą przechodzić tą gre bo nie chce im się wyłączyć :P
PS2: Masz wgrane wszystkie poprawki? (pathe/ łaty)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować