Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Prace nad Warcraftem IV? Moim zdaniem trwają

11 postów w tym temacie

Nie pamiętam już w którym wywiadzie, ale powiedzieli coś w stylu "będziemy sondować popyt na takie produkcje". W założeniu pewne chodzi o sprzedaż Warcraft III Reforged.

Tyle, że niestety jest to zła wiadomość. Zakładając, że gra jest w produkcji to byłaby szansa na jej powstanie. Ale jeśli nie jest to niestety: DI sprzeda się świetnie co w kontekście wypowiedzi Blizzarda o tym "że planują tytuł mobilny dla każdego z ich IP" oznacza, że wkrótce całkowicie się na tym skupią. Po prostu runął już pewien mur (odwrócenie się od PC-towego gracza). 

W Heartshtone gram od od lat (ale jakieś 90% czasu na desktopie, używająć mobilnej wersji tylko w podróży) i lubię te grę, ale niestety muszę się zgodzić z opinią, że to chyba ona zniszczyła Blizzarda. Wiadomo, kiedyś musieli wejść w rynek mobilny, ale jak zobaczyli jaka kasę przynosi im właśnie owa mobilna karcianka to fala już poszła...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cała dywagacja jest pozbawiona sensu ponieważ WC3 R tworzy zespół classic game który po tym zajmie się remasterami innych ich gier i wsparciem dla reszty. Zakończenie artykułu również bezsensowne blizzard zapowiada teraz gry gdy są bliskie ukończenia a nie na kilka lat do przodu.

Edytowano przez ZubenPL

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Liczbę subskrybentów możecie sobie sami oszacować, osobiście strzelałbym, że przekracza nieco dziesięć milionów.

Ty tak na poważnie? https://mmorpg.org.pl/news/zobacz/wow-ma-tylko-1-7-mln-graczy

Informacja nie jest oficjalna, ale ktoś kto dokładnie śledzi informacje o WOW-ie od kilku lat możne się domyślić, że liczba jest wiarygodna, czyli z Chinami gra gdzieś około 3-4 milionów.

Drugą silną produkcją z uniwersum Blizzarda na której obecnie firma stoi, jest rzecz jasna Hearthstone: Heroes of Warcraft.

To już jest samo Hearthstone bez Heroes of Warcraft.

Bardzo mało zawartości. Można to tłumaczyć w ten sposób, że Starcraft II jest dla Blizzarda niejako zamkniętym tematem.

Tak Starcraft II jest skończonym tematem, a zespół który pracował na tą grą obecnie robi Warcraft IV to moje zdanie.

https://us.battle.net/forums/en/sc2/topic/20753826448

Nie wierzę, że projektant Starcraft II przeszedłby do prac na karcianką czy strzelanką.

Co to wszystko oznacza dla zgłodniałych warcraftowców? Moim zdaniem czwarta część serii powstanie, aczkolwiek nie należy jej się spodziewać szybciej niż za parę lat. Nie zdziwiłbym się, gdyby Warcraft IV został zapowiedziany podczas Blizzconu w 2020 roku, a na półkach sklepowych wylądował w 2023, bądź nawet 2024 roku i to w formie niekoniecznie stanowiącej klasycznego RTSa. Tak stanowią poszlaki. Twardych dowodów brak. Niemniej, wierzymy.

Nawet tego nie przeczytałem, a miałem to samo napisać, w przyszłym roku zapowiedzą nowe Diablo może remaster jedynki lub dwójki albo Diablo IV, w 2020 lub 2021 stawiam na Warcraft IV premiera najwcześniej w 2022, najpóżniej 2023.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Przed chwilą, ZubenPL napisał:

Cała dywagacja jest pozbawiona sensu ponieważ WC3 R tworzy zespół classic game który po tym zajmie się remasterami innych ich gier i wsparciem dla reszty. Zakończenie artykułu również bezsensowne blizzard zapowiada teraz gry gdy są bliskie ukończenia a nie na kilka lat do przodu.

Diablo 3 zostało zapowiedziane 2008 roku, a wydane w 2012, chociaż masz rację kilka ostatnich projektów jak remaster pierwszego starcrafta czy dodatki do swoich innych gier wydają bardzo szybko od momentu zapowiedzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Coś się ostro pie.... te forum, że po 10 razy trzeba post dodawać. 

A chciałem tylko napisać że te info odnośnie 1.7 mln graczy w wowie to był przecież fake news, nie poparty żadnymi dowodami. Ot ktoś w kodzie zobaczył 1 700 000 i stwierdził że to liczba aktywnych kont. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
14 minut temu, KucharzSnaf napisał:

Diablo 3 zostało zapowiedziane 2008 roku, a wydane w 2012

I powiedzieli że to był błąd i już więcej tak nie zrobią. Overwatch pokazano pod koniec 2014 a w maju zaczęła się beta.

18 minut temu, KucharzSnaf napisał:

Nie wierzę, że projektant Starcraft II przeszedłby do prac na karcianką czy strzelanką.

 

Ale przecież wiemy gdzie poszedł David Kim(jeśli o niego chodzi bo link nie działa), do zespołu zajmującego niezapowiedzianą grą z uniwersum Diablo i nie chodzi o tą moblike ją robią chinole.

 

4 minuty temu, TigerXP napisał:

A chciałem tylko napisać że te info odnośnie 1.7 mln graczy w wowie to był przecież fake news

Tak samo jak to że chcieli zapowiedzieć D4 i tak dalej, niestety takie fake newsy są przyklejane przez portaliki growę w zawrotnym tempie a sprostowań nie ma więc ludzi biorą to za pewnik. Tutaj każdy news trzeba traktować jako potencjalny fake niestety.

Edytowano przez ZubenPL

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak o David Kima chodzi, link działa.

A chciałem tylko napisać że te info odnośnie 1.7 mln graczy w wowie to był przecież fake news, nie poparty żadnymi dowodami. Ot ktoś w kodzie zobaczył 1 700 000 i stwierdził że to liczba aktywnych kont. 

WOW i tak najlepsze czasy może mieć jeszcze przed sobą wystarczy zapowiedzieć największy dodatek w historii tej gry i wraz z premierą dodatku przenieść grę na F2P dodając przy tym kilka wersji językowych których brakuje jak choćby nas Polski, serwery by wybuchły ale stawiam, że ponad 20 milionów aktywnych graczy w pierwszych tygodniach by się utrzymało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
10 minut temu, KucharzSnaf napisał:

że ponad 20 milionów aktywnych graczy w pierwszych tygodniach by się utrzymało.

5-10 milionów płaczących co miesiąc abonament i tak lepiej dla nich wychodzi, a mikrotranskacje kosmetyczne i tak są w grze xD

Edytowano przez ZubenPL

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"Liczbę subskrybentów możecie sobie sami oszacować, osobiście strzelałbym, że przekracza nieco dziesięć milionów."
Jak jeszcze Blizzard podawał liczbę subskrybentów to 10 milionów było podczas Cataclysm-u. Ostatnie dane były za czasów Warlords of Draenor i było to około 7 milionów. Teraz nie licząc pików przez pierwsze miesiące po wyjściu dodatków nie sądze żeby było więcej niż 5 milonów.

"Drugą silną produkcją z uniwersum Blizzarda na której obecnie firma stoi, jest rzecz jasna Hearthstone: Heroes of Warcraft. Liczba użytkowników przekroczyła niedawno sto milionów"
Sto milionów założonych kont a nie graczy a to olbrzymia różnica. Jak będzie z tego połowa to będzie to ogromny sukces.

Ja bardzo liczę na WarCraft-a 4 ale myślę że jedyna szansa na jego powstanie to śmierć WoW-a.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować