Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Co dzieje się z Blizzardem? Ceniony deweloper znalazł się na zakręcie

10 postów w tym temacie

Nie gralem w d3 ale dwojeczke cenie bardzo

 

Boski Skrzat napisał:

Swietny artykul, duzo wyjasnia. Nie 

 

Boski Skrzat napisał:

Swietny artykul, duzo wyjasnia. Nie 

 

Boski Skrzat napisał:

Swietny artykul, duzo wyjasnia. Nie 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie zgadzam się. Problem nie leży w pochopnych wnioskach, one są jedynie rezultatem gonitwy za pieniądzem. Kapitalizm narzuca komercyjne podejście do każdej dziedziny życia. O ile kiedyś, gry stanowiły twórczość artystyczną, teraz jedynie liczy się baza klientów i możliwości kapitalizacji produktu. To już nie rock and roll, a jedynie Britney Spears machająca tylkiem przed ekranem. Dlatego mamy do czynienia z tasiemcami, drobnymi rewolucjami. Ale skoro Pan kotick na tym zarobił miliony to znaczy, że ludzie tego właśnie chcą, a Blizzard nie miał innego wyjścia, jak popłynąć na tej fali. Jednym się udało, drugim nie. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Autor dwoi się i troi, żeby wykazać, że powód jest inny niż zwykle, kiedy oczywiście jest taki sam jak zawsze (chociaż mam wrażenie, że pod koniec tekstu sam się poddał.). Parę razy się zaśmiałem po przeczytaniu kulawych prób tłumaczenia, że to chodzi przecież o coś zupełnie innego. W Blizz jest wielu fanów gier mobilnych, stąd takie, a nie inne projekty (to było najlepsze). No przecież nie dlatego, że w mobile jest fura siana. Dla pracowników Blizz najważniejsza jest jakość. Może i tak, ale nie dla wszystkich, a na pewno nie dla organizacji jako ogółu.. Po premierze D3 do większości powinno już to dotrzeć.

Może ktoś nie ma świadomości, albo jest na tyle naiwny, żeby uwierzyć, że tam są jakieś wartości. Nie, w korpo zawsze chodzi o pieniądze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
39 minut temu, zadymek napisał:

Ten Morhaime, dla którego [rzekomo] zyski nie są najważniejsze. Gdzie był w 2012?

No przecież było że dbał o pracowników więc postanowił im dać urlop po 6 latach pracy nad tym cudem xD Ta gra jest tak zepsuta że w 2012 można było to jedynie skasować i zacząć od początku albo wydać takie jakie jest. Wybrali drugą opcje, zresztą on i reszta zarządu blizzarda uznaje tą grę za porażkę i to nie z finansowego punktu widzenia.

2 godziny temu, fenr1r napisał:

Może ktoś nie ma świadomości, albo jest na tyle naiwny, żeby uwierzyć, że tam są jakieś wartości. Nie, w korpo zawsze chodzi o pieniądze.

Oczywiście że chodzi o pieniądze, ale to nie jest tak że był dobry blizzard i przyszło złe acti i wszystko popsuło. Tylko oni sami na to wpadli, przecież ten dział mobilnym stworzył i zażąda sam założyciel blizzarda Allen Adham.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hejt na Diablo 3 staje się już nudny. Właściwie największym problem była ta przeklęta aukcja. Wtedy można było powiedzieć, że był to nieudany eksperyment (jakiś "zły duch" pewnie to na nich wymusił). Zresztą mam znajomych którzy dobrze ja wspominają bo kosili po 4000-6000 zł ze sprzedaży przedmiotów przez parę miesięcy :P Gracze też są winni bo płacenie są pierdoły Że fabuła słaba? A kogo obchodzi fabuła w Diablo? To co naprawdę zawalili to że przespali momentum z RoS, jakby wypuscili kolejny dodatek to kto wie czy nie sprzedałby sie bardzo dobrze...

I nie jestem fanem gry już dawno w nią nie gram...

Prawdziwy "upadek" Blizzarda nastąpił teraz, bo zlali się na hardkorowców totalnie. Właśnie teraz gdy powinni ich dopieścić (chyba, że nie chcieli) oni wybrali drogę cash-grabbingu i tego się im już nie zapomni.

Zresztą, jest to bardzo zły rok dla gier, afera goni afere. EA, Bethesda, Blizzard. Bitcoiny i wzrost cen kart graficznych, wielkie zyski PUBG i Fortnite które psują rynek kierunkująć go w battle royale, poprawność polityczna w grach itd, Sapkowski itd i można jeszcze parę wymienić..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.11.2018 o 19:27, wolff01 napisał:

Hejt na Diablo 3 staje się już nudny. Właściwie największym problem była ta przeklęta aukcja. Wtedy można było powiedzieć, że był to nieudany eksperyment (jakiś "zły duch" pewnie to na nich wymusił). Zresztą mam znajomych którzy dobrze ja wspominają bo kosili po 4000-6000 zł ze sprzedaży przedmiotów przez parę miesięcy :P Gracze też są winni bo płacenie są pierdoły Że fabuła słaba? A kogo obchodzi fabuła w Diablo? To co naprawdę zawalili to że przespali momentum z RoS, jakby wypuscili kolejny dodatek to kto wie czy nie sprzedałby sie bardzo dobrze...

I nie jestem fanem gry już dawno w nią nie gram...

Ah był dobry systemem, problemem było to że end game nie istniał nawet tak szczątkowy jak w D2. Ktoś kto wymyślił że wymuszenie przechodzenia gry 4 razy w 2012 to dobry pomysł był naprawdę głupi już 3 poziomy jak w d2 to było za dużo a to że później nie ma już nic to już był żart nawet D2 miało jakieś mechaniki po aktualizacjach tu nie było nic tylko powtarzanie zadań z kampanii. System umiejętności to katastrofa już nawet na tych drzewkach była większa różnorodność, system paragonów to że żart, brak handlu po ROS, brak PVP i tak dalej lista rzeczy które były i są złe jest tak długa że nie ma sensu jej wypisywać. Jak w ogóle oni mogli pomyśleć że wydając po 12 latach grę pod każdym względem uboższą od D2 odniosą sukces, już nie mówiąc że D3 wygląda jak gra niskobudżetowa a nie tytuł AAA. Twórcy POE pokazali że da się zrobić o wiele więcej przy znacznie niższym budżecie.  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wolff01 napisał:

Hejt na Diablo 3 staje się już nudny. Właściwie największym problem była ta przeklęta aukcja. Wtedy można było powiedzieć, że był to nieudany eksperyment (jakiś "zły duch" pewnie to na nich wymusił). Zresztą mam znajomych którzy dobrze ja wspominają bo kosili po 4000-6000 zł ze sprzedaży przedmiotów przez parę miesięcy :P Gracze też są winni bo płacenie są pierdoły Że fabuła słaba? A kogo obchodzi fabuła w Diablo? To co naprawdę zawalili to że przespali momentum z RoS, jakby wypuscili kolejny dodatek to kto wie czy nie sprzedałby sie bardzo dobrze...

I nie jestem fanem gry już dawno w nią nie gram...

Prawdziwy "upadek" Blizzarda nastąpił teraz, bo zlali się na hardkorowców totalnie. Właśnie teraz gdy powinni ich dopieścić (chyba, że nie chcieli) oni wybrali drogę cash-grabbingu i tego się im już nie zapomni.

Zresztą, jest to bardzo zły rok dla gier, afera goni afere. EA, Bethesda, Blizzard. Bitcoiny i wzrost cen kart graficznych, wielkie zyski PUBG i Fortnite które psują rynek kierunkująć go w battle royale, poprawność polityczna w grach itd, Sapkowski itd i można jeszcze parę wymienić..

Też już od dawna w DIII nie gram (i ogólnie też nie, między innymi przez te powody które kolega tam wymienił) ale cały hejt na trójkę zawsze mnie dziwił i nie rozumiem za bardzo dlaczego ta gra dostaje aż takie baty. Zarówno dwójka jak i trójka miały swoje mankamenty. Dużo sam narzekałm na system rozwoju w trójce, ale po pewnym czasie stał się dla mnie logiczny. System w dwójce też nie był "wszechboski" na samym początku kiedy nie było synergii, a sam grind został dopiero znacznie bardziej podkręcony przez runy i trade... i to ostatnie jest tak naprawdę bolączką trójki. Całkowita eliminacja trade'u którego nigdy nie zrozumiem. Właśnie to było w dwójce najlepsze. Wbijanie na serwer i handel z innymi. "O... coś tam" "N... coś tam" i to dawało radochę. Trójka ma tak ukierunkowany system, żebyś tej wymiany nie potrzebował i w związku z czym opcja handlowania w trójce jest taka jakby jej nie było. Niby jest, ale jej nie ma. AH nawet nie byłoby takie złe i miałoby sens... gdyby w tamtym czasie jego obecności system lootu też miał sens, a była wtedy naprawdę bieda, nawet z NVx5

Ale mimo wszystko nie uważam że jest to zła część. Ona cierpi głównie wlasnie za Trade, Styl graficzny (nawet jak użyjesz w RoSie szarych pasteli... to dalej będą pastele) niedopracowaną fabułę i brak tego nieszczęsnego PvP, ale cała reszta daje radę. Jedynka - Klimat, Dwójka - Rozbudowane systemy rozwoju postaci i itemy, Trójka - nieziemsko przyjemne siekanie mobków zwłaszcza w coop. Każda część ma swoje mocne strony i każda jest dla mnie równie dobra. Nie wywyższam żadnej nad którąkolwiek inną jak robi to większość ubóstwiając dwójkę jakby to przodowała nad innymi. Bo tak samo jak chodzisz na baal/mef runy, tak samo możesz do upadłego trzaskać rifty... i obydwie rzeczy w końcu się znudzą i trzeba od nich odpocząć, czego większość nie robi a potem narzeka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować