Gram.pl

Fallout 76 - recenzja. Bugerfall out!

6 postów w tym temacie

No i pozamiatane. Jestem ciekaw jak ten szalony wymysł się sprzedaje. Nie podadzą wyników sprzedaży, a może policzą też kopie rozdane rodzinie i znajomym twórców? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

" elastyczność w tworzeniu odpowiadającego nam buildu postaci " - niby gdzie ta eleastyczność skoro karty są LOSOWANE więc wpływ na rozwój postaci mamy zerowy? Autor innej recenzji przykładowo nie mógł dolosować zdolności otwierania zamków - w normalnych falloutach po prostu by ją rozwinął, a tutaj musiał grindować, żeby co 5 poziom dolosować kolejne karty licząc, że wśród nich wypadnie otwieranie zamków.

Zabawne jaką drogę przeszedł fallout - od systemu gdzie punkty special ustawialiśmy tylko na starcie i awansując zmienialiśmy jedynie umiejętności do systemu kompletnie odwrotnego, gdzie na umiejętności nie mamy wpływu (możemy wybrać z kilku wylosowanych), a awansujemy punkty special.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
9 godzin temu, piomink napisał:

" elastyczność w tworzeniu odpowiadającego nam buildu postaci " - niby gdzie ta eleastyczność skoro karty są LOSOWANE więc wpływ na rozwój postaci mamy zerowy? Autor innej recenzji przykładowo nie mógł dolosować zdolności otwierania zamków - w normalnych falloutach po prostu by ją rozwinął, a tutaj musiał grindować, żeby co 5 poziom dolosować kolejne karty licząc, że wśród nich wypadnie otwieranie zamków.

Zabawne jaką drogę przeszedł fallout - od systemu gdzie punkty special ustawialiśmy tylko na starcie i awansując zmienialiśmy jedynie umiejętności do systemu kompletnie odwrotnego, gdzie na umiejętności nie mamy wpływu (możemy wybrać z kilku wylosowanych), a awansujemy punkty special.

Akurat doświadczenie mam z bety, ale właściwie... to praktycznie jedno i to samo w tej formie.

Ten system rozwoju, mimo losowości kart, i tak jest o wiele bardziej elastyczny niż w poprzednich Falloutach, gdzie pewne umiejętności były na sztywno przypisane do poziomów (zresztą sam o tym piszesz). Tutaj możesz wybrać czy masz zamiar ładować w to czy tamto od samego początku poszczególnymi kartami i o to w tym wszystkim chodzi. Otwieranie zamków wypada nader często, bo to karta o dziwo "common" ;) 

I to wszystko jest jakieś. Jest w miarę przyjemne i ciekawe na swój sposób. Ale z drugiej strony z tego co słyszałem nie można robić "respeców", więc właściwie... z eksperymentów nici.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ale to tylko perki wymagały odpowiedniego zestawu special i umiejętności. Same umiejętności np. otwieranie zamków rozwijało się ręcznie, inwestując w nie punkty przy awansie. Nie było to w żaden sposób ograniczone. Perki pasowały do special, więc co z tego, że nie mogłem wybrać jakiegośtam fajnego perka dla siłacza mając siłę 3, skoro w siłę kompletnie nie inwestowałem? Było to dużo bardziej logiczne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MisioKGB napisał:

No i pozamiatane. Jestem ciekaw jak ten szalony wymysł się sprzedaje. Nie podadzą wyników sprzedaży, a może policzą też kopie rozdane rodzinie i znajomym twórców? :)

ciekawe rzeczywiście

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się