Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Blizzard okroił ekipę odpowiedzialną za dalszy rozwój Heroes of the Storm

25 postów w tym temacie

1. Blizzard is dead

2. Ale tak na serio, chociaż nigdy nie byłem jakimś tam fanem tytułu (grałem falami jak pojawił się jakiś fajny content), to bo graniu także w LoL i Dota uważam, że HotS był najprzystępniejszy. I własnei za ten casualism gra była chwalona. No cóz ale widać za mało $$, Fortnite, nie mobile bla bla bla...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
27 minut temu, wolff01 napisał:

2. Ale tak na serio, chociaż nigdy nie byłem jakimś tam fanem tytułu (grałem falami jak pojawił się jakiś fajny content), to bo graniu także w LoL i Dota uważam, że HotS był najprzystępniejszy. I własnei za ten casualism gra była chwalona. No cóz ale widać za mało $$, Fortnite, nie mobile bla bla bla...

No właśnie przez ten casualism gra nie nadawała się na esport i szybko się nudziła. Oczywiście jak na coś co miało być dodatkiem do SC2 zaszło to daleko ale i tak dla mnie to zmarnowany potencjał zbyt casualowa wersja i tak casualowego gatunku.

Edytowano przez ZubenPL

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

https://www.gram.pl/news/2018/11/22/diablo-immortal-ma-byc-swietna-gra-blizzard-naciskane-przez-activision-o-wyniki-finansowe.shtml   Czemu jakoś mam dziwne wrażenie że te tematy mają dużo wspólnego :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, ZubenPL napisał:

No właśnie przez ten casualism gra nie nadawała się na esport i szybko się nudziła. Oczywiście jak na coś co miało być dodatkiem do SC2 zaszło to daleko ale i tak dla mnie to zmarnowany potencjał zbyt casualowa wersja i tak casualowego gatunku.

I tutaj pojawia się pewien problem -> ta gra od początku swego istnienia miała być taką casualową wersją Moby i za to ją chwalono. Niestety jakiś debil w zarządzie postanowił nastawić ją pod Esport w wyniku czego gra była gnojona równo przez pierwsze lata swojego istnienia. Dopiero w 2017 przy wydaniu wersji 2.0 wrócili do pierwotnych założeń i okazało się to sukcesem, bo znaczna część graczy wróciła do gry. W wyniku czego gra zaczęła na siebie zarabiać więc mnie po części nie dziwi, że olali Esport dla tej gry.

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, Frezko napisał:

Problem polega na tym, że activision zabiło wszystkie swoje marki i robi nacisk na swoją ostatnią deską ratunkową jaką jest Blizzard. I tutaj pojawia się problem, bo niestety polityka "inwestorzy na pierwszym miejscu i olać potencjalnych oraz obecnych klientów" która została jawnie pokazana w przypadku Diablo immortal sprawiła, że nawet najbardziej dedykowana społeczność Blizzarda zaczęła się buntować. I jest jedna rzecz która artykuł nie podaje to znaczna część zespołu przechodzi do prac na zawartością dla Overwatch, bo fani zaczynają pomału mieć dosyć w brakach zawartości(i nowe postacie i filmiki to w obecnej chwili jest jakiś ponury żart).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiem że schodzę na poboczne tematy ale faktycznie, cytując randomowy komentarz jaki przeczytałem gdzie indziej: "od takiego Blizzarda to bym nawet nie chiał Warcraft IV".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, Frezko napisał:

A czym właściwie HOTS się różni od D immortal? Gówienko dla casuali by niskim kosztem zarobić pieniądze ten sam schemat.

 

2 godziny temu, Numenpl napisał:

I jest jedna rzecz która artykuł nie podaje to znaczna część zespołu przechodzi do prac na zawartością dla Overwatch, bo fani zaczynają pomału mieć dosyć w brakach zawartości(i nowe postacie i filmiki to w obecnej chwili jest jakiś ponury żart).

Nie gram w owerwatch ale raczej nie wiem skąd się bierze ten pęd na więcej zawartości cs go przez większość czasu dostawał prawie nic a i tak dobrze się trzyma i trzymał. Do teraz gra w niego więcej osób każdego dnia niż  w śmieszne BFy po premierze. Więcej postaci to pewnie jeszcze bardziej popsuty balans i gorsza rozgrywka.

2 godziny temu, Numenpl napisał:

I tutaj pojawia się problem, bo niestety polityka "inwestorzy na pierwszym miejscu i olać potencjalnych oraz obecnych klientów" która została jawnie pokazana w przypadku Diablo immortal sprawiła, że nawet najbardziej dedykowana społeczność Blizzarda zaczęła się buntować.

Ale przecież to sam Allen Adham założyciel blizzarda przeforsował to osobiście by zaprezentować na ich evencie grę na telefon. Dla porównania coda na telefon Acti zapowiedziało bez żadnej okazji i tylko w chinach. Po prostu blizzard jest arogancki i myśli że im wszystko wolno, fiasko immortal to tylko ich winna, valve nie ma złego wydawcy a i tak rucha graczy kanciarką p2p xD

2 godziny temu, Numenpl napisał:

Problem polega na tym, że activision zabiło wszystkie swoje marki i robi nacisk na swoją ostatnią deską ratunkową jaką jest Blizzard.

Jakie marki? Po za tym ich główny oddział dojść dobrze zarabia a nowy Cod to wielki sukces nie mówiąc o candy crushu. 

Edytowano przez ZubenPL

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, wolff01 napisał:

Wiem że schodzę na poboczne tematy ale faktycznie, cytując randomowy komentarz jaki przeczytałem gdzie indziej: "od takiego Blizzarda to bym nawet nie chiał Warcraft IV".

Ponieważ ogranicza wsparcie gó**o gierce f2p? xD Patrząc na rynek strategii to co robią inne firmy jak relic to śmieszny żart szczególnie kampania SP, SC2 nadal ma najlepszą kampanie jedno osobową w RTSach jako zrobiono więc od takiego blizzarda chciałbym WC4. Oczywiście oni tej gry nie zrobią tak jak valve nie zrobi hl3 bo jedno i drugie jest dla tych firm nie opłacalne. Jeśli blizzard zrobi jeszcze strategie to będzie to SC3 bo tylko jako esport ma to racje bytu a jako wc3 jak esport zdechł szybko i był marginalną grą nawet w porównaniu do starego BW nie ma szans by w to inwestowali.

Cytat

Dopiero w 2017 przy wydaniu wersji 2.0 wrócili do pierwotnych założeń i okazało się to sukcesem, bo znaczna część graczy wróciła do gry. W wyniku czego gra zaczęła na siebie zarabiać więc mnie po części nie dziwi, że olali Esport dla tej gry.

No czyli decyzja blizzarda o końcu tego śmiesznego esportu jest prawidłowa więc nie wiem co ludzie płaczą.

Edytowano przez ZubenPL

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Casual tu, casual tam. Dobrze że mamy takich prosów na tym forum, zakładam że każdy z was ma na koncie co najmniej kilka wygranych turniejów w różne gry, poświęca na granie 10h dziennie i po prostu brzydzi się casualami chcącymi wejść do gry na jedyne 30 min i pyknąć mecz :D 

Dojrzałość i bycie pro aż wylewa się z waszych postów :) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, TigerXP napisał:

Casual tu, casual tam. Dobrze że mamy takich prosów na tym forum, zakładam że każdy z was ma na koncie co najmniej kilka wygranych turniejów w różne gry, poświęca na granie 10h dziennie i po prostu brzydzi się casualami chcącymi wejść do gry na jedyne 30 min i pyknąć mecz :D 

Dojrzałość i bycie pro aż wylewa się z waszych postów :) 

Ale o co chodzi lol czy cs też jest dobry do pyknięcia jednej gry raz w tygodniu, problemem hots jest to że jest tak prosty że prościej się nie da przez co jest to gra nudna  w którą mało osób gra.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
41 minut temu, ZubenPL napisał:

Ale o co chodzi lol czy cs też jest dobry do pyknięcia jednej gry raz w tygodniu, problemem hots jest to że jest tak prosty że prościej się nie da przez co jest to gra nudna  w którą mało osób gra.

Tragedia. Napisałeś już o tym w tym temacie trzy razy. Coś jednak jest w powiedzeniu że do trzech razy sztuka :) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Buhehehe Jak ja o tym mówiłem że gre czeka już powolna agonia bo na spotkaniu investorów 4 lata temu mówiono że gra ma tendencje bardzo spadkową to ludzie tutaj mi pisali żebym wracał do LoLa gra na jakiejś polskiej stronie jest top 1 że ludzie piszą że WoW umrze co dodatek i jakoś nie umiera i tak samo z hotsem itd itd itd. Grze były potrzebne gruntowne zmiany postacie musiały by być bardziej mobilne i skillowe i bardziej OP a mapy znacznie większe i więcej urozmaiceń taktycznych i strategicznych. Tak że by jeden gracz miał więcej do powiedzenia odnośnie gry. A jak na razie wszystko poszło w całkiem inną stronę i z gry dobrej dla mnie stała się średnia a postacie z Overwatcha i ich mechaniki i mapa typu Hanamura czy jak jej tam było skutecznie mnie odrzucały od tej gry.
Pamiętam kilka moich ulubionych postaci i fajnych zagrań nimi a potem nerf i już z przyjemnej postaci zrobili taką która mnie nudziła. Np
Jasnoskrzydła - Pamiętam jak tu robiłem taktykę bańka+sprint i tak wyprzedzałem wroga po to by wrzucić szmaragdowy wicher  potem usuneli mi sprint i przebudowali całą postać.
Zszywaniec - Również sprint i pożarcie kogoś potem przebudowali postać i usuneli sprint
Abathur - Rush build gdzie wysyłałeś armie zergów i nuke na fort czy synchronizacja postacią albo Bomb build gdy kładłeś wszędzie w krytycznych miejscach bomby obcy team wchodził w nie i padał.
Gazol - I rozwalanie bossów na 10 poziomie  to chyba był jedyny taki orginalny spec co dawał rade ubić bossa  trzeba było wysłać jakiegoś assassyna i jak gazol wbijał w bossa to w tedy wjeżdzać w niego  A teraz Gazol coś robi ?
A no i Hybrydy gdzie mogłeś wybrać grę i być Supportem czy DPS jak w przypadku Tassadara i Tyrande  To był czasy  Potem jeszcze weszło Overwatch i gra z dobrej stała się średnia  No nic teraz ją czeka powolna Agonia i jakiś bohater raz na jakiś czas ale czegoś większego bym się nie spodziewał.

Tutaj więcej o nowej polityce Blizzarda : https:// www.gram.pl/news/2018/11/22/diablo-immortal-ma-byc-swietna-gra-blizzard-naciskane-przez-activision-o-wyniki-finansowe.shtml

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, ZubenPL napisał:

SC2 nadal ma najlepszą kampanie jedno osobową w RTSach jako zrobiono

Chciałbym wyróżnić ten fragment wypowiedzi użytkownika ZubenPL, ponieważ jest to doskonały przykład, jak używając tylko kilku słów, można się totalnie skompromitować.

:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
15 minut temu, fenr1r napisał:

Chciałbym wyróżnić ten fragment wypowiedzi użytkownika ZubenPL, ponieważ jest to doskonały przykład, jak używając tylko kilku słów, można się totalnie skompromitować.

:D

Ja z kolei chciałbym abyście uwierzyli użytkownikowi fenr1r w to co pisze, wszakże ma on wielkie doświadczenie w totalnym kompromitowaniu się używając tylko kilku słów.

:D 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Każuale to, każuale tamto...chyba dość kiepski argument jak dla mnie. Hearthstone jest mocno nastawiony do zwykłego odbiorcy i nawet najtrudniejsze decki nie są zbyt trudne w porównaniu do najtrudniejszych decków w Magic: The Gathering, a jednak niedawno Blizz pochwalił się tym, że w hsa gra/grało skromne 100 milionów graczy. Coś trafili mimo teoretycznej każualości.

W wypadku HotSa nie wiem w jakim stopniu na marny wynik i wąską grupę odbiorców miał owy każualowy charakter, sam bym raczej szukał problemów dookoła tej gry- matchmaking przez dłuższy czas był problematyczny i dawał koślawe teamy zarówno pod względem skilla drużyny, jak i kompozycji (team bez tanka/supporta był normą), dziwna ekonomia, bo jak chcę coś kupić za prawdziwy hajs, to najpierw muszę rzucić hajsem w skrzynki, a potem ze skrzynek zebrać inną walutę, by dopiero z niej kupić chciany przedmiot czy też fakt, że w porównaniu do innych gier Blizzarda reklama hotsa praktycznie nie istniała.

Najbardziej szkoda mi tego, że ze wszystkich ekip Blizza obrywa się tej, która wykonuje dobrą robotę. WoW od czasu premiery BfA to jeden wielki cyrk, a gracze już zaczynają mieć dość, Hearthstone zrezygnował z oczekiwanego trybu turniejowego, czym zniechęcił spory kawałek fanbazy, a za Diablo Immortal chyba dalej szykują pale dla wszystkich odpowiedzialnych za to. W wypadku HotSa ekipa dobrze komunikowała się ze społecznością i w wypadku jakiś kontrowersyjnych zmian (chociażby ostatnia zmiana doświadczenia) byli w stanie przyznać graczom rację i wycofać się bądź poprawić te zmiany. A tu nagle dowiadują się od góry, że cały esport idzie do kosza, a część ekipy zostaje przekierowana do innych projektów. Szkoda :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się w całości z ostatnim akapitem wypowiedzi. Strarali się, wszystko szło, i dostał HotS po tyłku... albo ponieważ tylko IM szło (udowodniła to ekipa odpowiedzialna za grę), to po oddelegowaniu maja reszcie zady ratować przy innych projektach.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, fenr1r napisał:

ponieważ jest to doskonały przykład, jak używając tylko kilku słów, można się totalnie skompromitować.

Jakieś przykłady gier z lepszą kampanią? 😀

Edytowano przez ZubenPL

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZubenPL napisał:
4 godziny temu, fenr1r napisał:

ponieważ jest to doskonały przykład, jak używając tylko kilku słów, można się totalnie skompromitować.

Jakieś przykłady gier z lepszą kampanią? 😀

Jeśli chodzi o całokształt to Warcraft 3, Warhammer 40k: Dawn of war II. Dla ludzi o bardziej klasycznych gustach to seria C&C, Starcraft brood war, Dawn of war oraz wiele, wiele innych. SC 2 miał fabułę na wzór kiepskiego filmu akcji, nawet na trudnym poziomie była dość łatwa, plus za kilka ładnych flimików. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować