Zaloguj się, aby obserwować  
Szarik_PL

Neverwinter Nights 2

8336 postów w tym temacie

Ale jaja - teraz dopiero zorientowałem się, że PPM na ikonce bohatera musi być przytrzymany żeby się menu rozwinęło... A ja tu klikam i klikam i myślę sobie WTF! Fajnie;]
Co do chowańców - stworzyłem sobie teraz na próbę kilka postaci (zarówno maga jak i czarownika) i żadna nie miała wyboru chowańca - kiedy go niby się wybiera?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.02.2007 o 11:33, ChrisBgnr napisał:

Ale jaja - teraz dopiero zorientowałem się, że PPM na ikonce bohatera musi być przytrzymany
żeby się menu rozwinęło... A ja tu klikam i klikam i myślę sobie WTF! Fajnie;]
Co do chowańców - stworzyłem sobie teraz na próbę kilka postaci (zarówno maga jak i czarownika)
i żadna nie miała wyboru chowańca - kiedy go niby się wybiera?


Nvn2 jest gra wedle zasady 3.5 Dungeons&Dragons. Tam zawsze chowaniec dzialal tylko na jego wlasciciela. Jakos nie wyobrazam sobie inaczej. Bo niby jak to mialoby wygladac, ze osoba nie zwiazana z chowancem mialaby dostawac od niego bonusy? Mag wchodzi do miasta i wszyscy w poblizu sie na bonus lapia?

A co do tego, kiedy sie wybiera chowanca - ja mialem taka opcje przy tworzeniu postaci. Lepiej sie upewnij, czy niczego nie "przeklikales".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.02.2007 o 12:01, Silverburg napisał:

Nvn2 jest gra wedle zasady 3.5 Dungeons&Dragons. Tam zawsze chowaniec dzialal tylko na jego
wlasciciela. Jakos nie wyobrazam sobie inaczej. Bo niby jak to mialoby wygladac, ze osoba nie
zwiazana z chowancem mialaby dostawac od niego bonusy? Mag wchodzi do miasta i wszyscy w poblizu
sie na bonus lapia?


No w sumie racja;)

Dnia 05.02.2007 o 12:01, Silverburg napisał:

A co do tego, kiedy sie wybiera chowanca - ja mialem taka opcje przy tworzeniu postaci. Lepiej
sie upewnij, czy niczego nie "przeklikales".


Hmm... No będę musiał to sprawdzić, chociaż kampania mnie tak "wsysła", że od wczoraj prawie nic nie robię tylko gram:) Gra ma ogromny potencjał i jak ją skończę to przyjdzie czekać na jakieś mody, oficjalne rozszerzenia, no i patche of course, żeby te drobne aczkolwiek nieraz irytujące bugi naprawić...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak sobie skrócić odpalanie gry?
Wystarczy zmienić nazwy plików znajdujacych się w katalogu movies na nieco inne (na przykład dodać na początku jakis znak. Za wyjątkiem Credits.bik i ewentualnie Intro.bik.
Spowoduje to przejście do menu gry od razu po sprawdzeniu securoma.

Uruchamianie gry skróci się o minutę lub kilka. Szczególnie dotyczy to wstawki reklamowej Nvidia, której wpakowanie jest jawna reklamą.
Jest to działanie na własną odpowiedzialność bo zależnie od jej interpretacji może łamać licencję gry. Przy patchowaniu nalezy wrócić z nazwami tak aby patcher zastał prawidłowe nazwy plików.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.02.2007 o 02:09, ChrisBgnr napisał:

Gram już w NWN2 kilka dni i mam dosyć mieszane uczucia... Póki co (jestem na początku aktu2)
nieco zbyt liniowa. Gdzie te "baldursowe" czasy kiedy biegało i robiło się co się chciało??
Chociaż trzeba przyznać, że główny wątek jest bardzo interesujący, a liczne wstawki "a tymczasem
gdzie indziej" mają pozytywny wpływ na historię. Druga sprawa, która nieco mnie zdziwiła to
auto awanse. Niby służy to elastyczności w graniu ale... To w końcu poważne rpg a nie jakieś
hack''n''slashowe Diablo czy inne Sacred (z całym dla nich szacunkiem) żeby tak spłycić ten
proces. Przy tylu dostępnych zdolnościach, atutach etc. wygląda to trochę niepoważnie. No ale
na szczęście to najpoważniejsze zastrzeżenia jakie mam więc ogólnie gra jest super. Dziwi tylko
masa drobnych beboków których się nie dało załatać poprzednimi patchami;/ A tak przy okazji
mam kilka pytań:
1) Chowaniec - gram czarownikiem i jakoś na początku przegapiłem wybór chowańca i teraz zostałem
z jakimś kotem - nie ma szans żeby go zmienić?? Na co mi taki futrzak???
2) Wpływ na drużynę - po niektórych rozmowach zmienia się nastawienie - ale gdzie można zobaczyć
jakie ono jest?
3) Czy można samemu inicjować rozmowy z członkami drużyny? Pytanie inspirowane questem Khelgara
- mam czekać na spoiler czy jakoś sam zagadać? (& ew. jak??)

A tak w sumie to po wyjściu patcha z okolic 1.75 powinno być już calkiem super;] No i pozostanie
czekać na jakieś ciekawe mody...


ha... miałem to samo - kot... a teraz już kończę grę... kota zmienić się nie da, o wpływie na drużynę - niestety nie wiem gdzie można to znaleźć, efekt i tak widać dopiero na koniec, czy można samemu rozmawiać, można przytrzymać na portrecie lub postaci PPm i pojawi się okienko z różnymi formami działania, można też rozmawiać...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak skończyć? załatwiłem gariusa, przeszukałem ciała i nic... stoję właśnie drużyną i czekam na króla cieni a on nie wychodzi... jak go sprowokować?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.02.2007 o 00:02, Radator napisał:

Jak skończyć? załatwiłem gariusa, przeszukałem ciała i nic... stoję właśnie drużyną i czekam
na króla cieni a on nie wychodzi... jak go sprowokować?

Podejdź na środek pomieszczenia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zastanawiam się czy w NVN 2 jest efekt magicznej broni, jak to miało miejsce w NVN, chodzi mi o efekt płonącego miecza, elektrycznej buławy itp. Ja nie zauważyłem takich efektów wcale, chociaż mam grafikę na średnio-wysokim poziomie z wyskoą rozdzielczością, czy jest to wina gry czy jak bo brakuje mi tego efektu, broń o wiele fajniej wyglądała??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ten efekt jest na broniach. U mnie to wygląda wszystko dobrze. Nie świecą się bronie ulepszone tylko +1, +2. Te wszystkie zaklęte Ogniem, Kwasem, Negatywną/Boską energią, etc. mają dookoła siebie poświatę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U mnie wszystko jest jak należy, i notabene wygląda bardzo ładnie, ale zauważyłem inny "psikus". Dlaczego nakrycia głowy - hełmy, czapki, maski, zmieniają tylko wygląd głównej postaci? Kolejna rzecz do kolejnego patcha?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Raczej zastosowana specjalnie. Jest tylko jeden schemat twarzy dla każdego z Twoich towarzyszy. System zmiany wyglądu został zastosowany tylko w przypadku postaci głównej. Jak zapewne zauważyłeś, każdy z Twoich towarzyszy ma unikalną twarz, której Ty przy tworzeniu postaci wybrać nie możesz ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy ja wiem czy specjalnie? W końcu to chyba żaden problem nałożyć coś na twarz innej postaci, skoro na głównej można - a że twarz jest unikalna to co z tego? Tu chodzi tylko o nałożenie jednego obiektu na drugi... I raczej wolałbym żeby zostało to poprawione...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie tylko Ty byś to wolał. Jednak we wszelkiego rodzaju przerywnikach postacie niezależne mówią. I tam jest animacja całej twarzy. W momencie nałożenia hełmu, ta animacja cała by zniknęła, psując wrażenie z rozgrywki. Jednocześnie też trzeba by było zmieniać ustawienia do wszystkich animacji z udziałem tych właśnie postaci. Twoja postać nie wypowiada się w żadnej z nich (w sensie że nie rusza ustami), więc nałożenie hełmu nie stanowi żadnego problemu, bo i tak to nic nie zmienia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.02.2007 o 11:34, ChrisBgnr napisał:

U mnie wszystko jest jak należy, i notabene wygląda bardzo ładnie, ale zauważyłem inny "psikus".
Dlaczego nakrycia głowy - hełmy, czapki, maski, zmieniają tylko wygląd głównej postaci? Kolejna
rzecz do kolejnego patcha?


Nie.
To kwestia tego, że niektóre modele nie są przystosowane do hełmów. I nie będą (głowa Neeshki and so on). Dodatkowo niektóre postaci muszą wyglądać cool i trendy przez cały czas - na przykład Amon. Musi latać w swojej sukience i z łysą pałą, niezależnie od tego w co go ubierzesz. Durne rozwiązanie, bo według mnie, jeśli mu zależy na tej szmacie, to powinno być to jakoś w grze pokazane.

A żeby Diablo wyszedł i Cię rozczarował wizualnie i fabularnie, nie wystarczy podejść do środka pomieszczenia, tylko jeszcze trzeba wymacać aktywne pole podpisane ''Portal'' i na nim kliknąć.

Naprawdę mam nadzieję, że kiedy będę miał więcej czasu, multi dostarczy mi choć trochę rozrywki, bo jak na razie to ta gra jest średnio-słaba.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No tak... argument konkretny tylko, że... mnie jako użytkownika nie obchodzą problemy techniczne tylko efekt końcowy;p No ale oki, czepiać się tego póki co nie będę bo jest wiele innych, dużo ważniejszych rzeczy do poprawienia... Tak za 5-6 patchy gra powinna być idealna:))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.02.2007 o 12:02, Kaen napisał:

Naprawdę mam nadzieję, że kiedy będę miał więcej czasu, multi dostarczy mi choć trochę rozrywki,
bo jak na razie to ta gra jest średnio-słaba.


???????? średnio-słaba ???????????????
Jak dla mnie ta gra to objawienie!:) Już od daaaawna nie było rpga któy by mnie tak wciągnął. Oczywiście są pewne... hmm... uproszczenia i schematyczność ale nie zmienia to faktu, że jak dla mnie to przełom i już nie mogę doczekać się dodatków, modów itd...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.02.2007 o 12:07, ChrisBgnr napisał:

???????? średnio-słaba ???????????????
Jak dla mnie ta gra to objawienie!:) Już od daaaawna nie było rpga któy by mnie tak wciągnął.
Oczywiście są pewne... hmm... uproszczenia i schematyczność ale nie zmienia to faktu, że jak
dla mnie to przełom i już nie mogę doczekać się dodatków, modów itd...


Obajwienie? Przełom?

Sama rozgrywka single niczym nie różni się od KOTORa, z tym, że tam były bardziej skomplikowane i, co ważniejsze, dokończone wątki relacji z towarzyszami. Fabuła to pierwszy Baldur bez jakichś szczególnych udziwnień, z elementami fabuły z Baldura 2. Wszystko ustawione na jednej linii, bez możliwości alternatywnych rozwiązań. Jedyny moment wyboru, który w ogóle na coś wpływa to ten przy samym końcu, który określa jakie jpgi zobaczysz zamiast outra, naturalnie pod warunkiem, że gra się nie wyburaczy. Odrobina nieliniowości objawia się jeszcze w przypadku wyboru dostania się do Czarnystawu, ale porównaj sobie różnorodność misji tutaj (Przejdź ten obszar! Ale... Tak! W drugą stronę!) i różnorodność w BG2 (Złodzieje Cienia/ Bhodi)

Bawiłem się nieźle, ale raczej to poślednie dziełko, biorąc pod uwagę fakt, że wypełnione bo brzeżek błędami. Równie ok bawiłem się przy Fable, a o niebo lepiej przy Oblivionie (choć w którymś momencie szlag mnie trafił, bo ileż razy można szukać jakiegoś świecącej pałki w jaskiniach) Jedyna nadzieja NWN2 w multi.

PS: Tylko, że BG2 też było wypełnione błędami. Na które nikt nie zwracał nawet odrobiny uwagi, zajęty fabułą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No ja patrzę na to przez pryzmat NWN1 który dla mnie był raczej porażką, tak podstawka jak i pierwszy dodatek, dopiero Hordy Podmroku trzymały poziom... A tutaj pomimo liniowości po prostu świetnie się bawię. Oczywiście przydałoby się mieć większą swobodę (Baldur''s Gate 2 RULEZ!) no ale i tak jest dużo lepiej niż się spodziewałem. Kilka rozwiązań mnie lekko irytuje (narzucanie składu drużyny na przykład, pochrzanione miejscami dźwięki, czasem SI), co do kilku mam mieszane uczucia (te wyrównywanie poziomów przy przyłączaniu towarzyszy i pojawanie się ich znikąd w momentach zmian), ale... wkręciłem się na maxa:) Kilka paczyków i bugi się potracą (chyba...), powychodzą fajne mody, zrobią dodatki także jest SUPER:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować