Zaloguj się, aby obserwować  
Szarik_PL

Neverwinter Nights 2

8336 postów w tym temacie

Dnia 05.06.2007 o 21:10, PolishWerewolf napisał:

Data tej premiery jest przesuwana od października... Śmiem jakoś wątpić, że serwer w końcu
ruszy.

Trwają beta testy serwera. 21 czerwca jest całkiem realnym terminem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.06.2007 o 18:14, Dark Demon napisał:

Widzieliście to już? W najnowszym numerze Clicka! jest reklama Platynowej Kolekcji.
21 czerwca, czyli data premiery Platyny. Co Wy na to?


dla mnie to oczywiste
po takim wydaniu gry jakie mielismy przyjemnosc ;) widziec
i po ilosci postow w temacie - co odzwierciedla zainteresownie gra :)
naturalne jest ratowanie sie sprzedaza przy obnizonej cenie
chociazby dla zwrotu kosztow i zbycia zalegajacych egzemplarzy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.06.2007 o 10:58, ceSSar napisał:

> Widzieliście to już? W najnowszym numerze Clicka! jest reklama Platynowej Kolekcji.
> 21 czerwca, czyli data premiery Platyny. Co Wy na to?

dla mnie to oczywiste (...ciach...)


Zgadzam się, tym bardziej, że za czas jakiś wyjdzie dodatek wymagający oczywiście podstawki, więc CDP sobie pewnie grunt szykuje, licząc, że jak ktoś kupił podstawkę, kupi i dodatek... Cóż... Na mnie się zawiedzie - dodatku ani nie kupię, ani nie ściągnę z torrentów... O grze najprawdopodobniej zapomnę;] A z cyklu NWN będę wspominał ciepło tylko Hordy Podmroku z jedynki...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z tego co się orientuję, beta testy miały być przeprowadzane pierwotnie w styczniu, potem w kwietniu. A teraz jakby nie patrzeć jest czerwiec...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.06.2007 o 15:22, PolishWerewolf napisał:

Z tego co się orientuję, beta testy miały być przeprowadzane pierwotnie w styczniu, potem w
kwietniu. A teraz jakby nie patrzeć jest czerwiec...

Tak, ale zauważ, że nikt nie przewidział, że przygotowanie dowolnego przyzwoicie działającego moda do tej gry jest tak samo czasochłonne jak profesjonalne przygotowanie kampanii do gry. Zresztą sama kampania w grze niczym się od zestawu modów nie różni. Zauważ, że dopiero pół roku po premierze gry pojawiają się zapowiedzi do dużych i naprawdę dobrze zrobionych modów. I nie mówię tu o polskich, lecz o tych robionych przez znane osoby lub grupy, które tym samym się zajmowały dla NWN1. Dotychczas zrobione mody, to w większości amatorskie crapy błędami szkolnymi widocznymi jak stodoła na polu.

Tak więc co do zbyt optymistycznych założeń czasowych przyznać się musieli wszyscy, którzy robią jakiekolwiek mody do NWN2 łacznie z autorami gry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście, wiem że są takie przypadki. Jednak wytłumacz mi proszę jedną rzecz.

Po co ogłaszać, że coś będzie miało swoją premierę/beta testy w styczniu, a na prawdę wszystko zaczyna się parę miesięcy później? Sensu żadnego w tym nie widzę. Co najwyżej podjudzenie oczekującego gracza/klienta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.06.2007 o 15:53, PolishWerewolf napisał:

Po co ogłaszać, że coś będzie miało swoją premierę/beta testy w styczniu

O ile wiem, to zakładano, że skoro premiera amerykanska była na początku października, to styczeń dawałby niemal 3 miesiące. Szacunki były zupełnie dobre ponieważ tyle czasu było aż wystarczające na zrobienie dobrego moda w NWN1 w wersji HotU.
Błędy w oszacowaniu były gdzie indziej.
1. Nikt nie przewidział, że Obsidian narobi całe góry bugów w tej grze.
2. Nikt nie przewidział, że Obsidian do dzisiaj nie będzie potrafił ich poprawić.
3. Nikt nie przewidział, że zrobienie lokacji niesegmentowych jest 10 razy dłuższe niż segmentowych.

Dnia 06.06.2007 o 15:53, PolishWerewolf napisał:

a na prawdę wszystko zaczyna się parę miesięcy później?

Bzdury opowiadasz i to piramidalne. Nikt nie zaczynał robić PW parę miesięcy później. Można byłoby zapewne puścić serwer i w styczniu, ale efekt byłby żałosny i nie różniłby się wiele od modowych amatorskich wypocin jakie można często spotkać.

Dnia 06.06.2007 o 15:53, PolishWerewolf napisał:

Sensu żadnego w tym nie widzę. Co najwyżej podjudzenie oczekującego gracza/klienta.

Reklamacje i zawiedzone nadzieje można wyrzucić z siebie na forum Obsidianu.
Efekt taki jaki wszyscy dostaliśmy jest skutkiem nieudolnego programowania (Obsidian), nieudolnego testowania jakości (Atari), nieudanego poprawiania i testowania (Obsidian i Atari).
Dość powiedzieć, że praktycznie nie było patcha, który jest tym czym powinien byc z nazwy - czyli poprawką działania gry i toolsetu. Gracze dostają "zmieniacz wersji na wyższą". Nawet patch 1.06 jest tak zwalony, że nie da się przy jego użyciu zbudować moda.
Teraz jak widzisz nikt nie zapowiada niczego związanego z NWN2 dopóki faktycznie się to nie pojawi w postaci dostępnej, gotowej i działającej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.06.2007 o 16:10, Olamagato napisał:

Bzdury opowiadasz i to piramidalne.

Nie mówię o zaczęciu robienia modułu, tylko o odpaleniu serwera i jego testach. I owszem, popieram dłuższe testy jako skalę jakości. Ale przekładania terminu parę razy już nie.

Dnia 06.06.2007 o 16:10, Olamagato napisał:

Reklamacje i zawiedzone nadzieje można wyrzucić z siebie na forum Obsidianu.

I tak one nic nie dają.

Dnia 06.06.2007 o 16:10, Olamagato napisał:

Efekt (...)

A błędy polonizacji zaś są czyją winą?

Dnia 06.06.2007 o 16:10, Olamagato napisał:

Dość powiedzieć (...)

I dlatego nie czekam na żadnego tak jak na 1.03, którego notabene dostaliśmy dopiero w 1.04.

Dnia 06.06.2007 o 16:10, Olamagato napisał:

Teraz jak widzisz nikt nie zapowiada niczego związanego z NWN2 (...)

Może i dobrze? Bo czasami szkoda aż nerwów :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy mógłby mi ktoś pomóc jak sobie gram w NWN 2 to w pewnej fazie gry (zazwyczaj przy 2 rozdziale) moi toważysze nie chcą isć za mną. Nie wiem co robić, może mam jakiegoś buga. HELP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.06.2007 o 17:21, Krychal napisał:

Czy mógłby mi ktoś pomóc jak sobie gram w NWN 2 to w pewnej fazie gry (zazwyczaj przy 2 rozdziale)
moi toważysze nie chcą isć za mną. Nie wiem co robić, może mam jakiegoś buga. HELP


Eeeech bug bardzo "popularny", ale widocznie jeszcze nikt ze speców Obsidianiu go nie zauważył, albo uznali, że to ponad ich siły? Whatever - kliknij na portretach postaci PPM i wybierz polecenie idź za mną...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam mały problem, spotykający mnie podczas bitwy po przekuciu miecza w Zachodnim Porcie. Otóż przekuwam miecz, dochodzi do bitwy z jednym z łupieżców cieni. Bitwe wygrywam tj. rozbijam całą obstawę, ale bitwy dokończyć nie mogę bo czego bym nie zrobił zhjaeve "nie chce" wypowiedzieć imienia łupieżcy. Robiłem różne rzeczy, biegałem nią po całym obszarze i próbowałem zostawić samą sobie, nie ruszałem jej przez całą walkę a mimo to ona wciąż nie wypowiada jego imienia. Ktoś spotkał się z czymś takim? To jakiś bug, czy raczej moje niedopatrzenie? Z góry dziękuje za pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.06.2007 o 18:55, rogal123 napisał:

chce zpaczowac gre do 1.6 gdzei mam wklejic ten plik co sciagnelem zeby aktulalizer go wykryl


Kopiujemy właściwy patch do polskiej wersji gry Neverwinter Nights 2 "nwn2_pc_polish_from*_to*.zip" do GŁÓWNEGO katalogu gry. Domyślnie jest to *:Program files\Atari\Neverwinter Nights 2 (gdzie * to litera dysku twardego na którym jest zainstalowana gra). UWAGA: Nie rozpakowujemy archiwum .zip.
Uruchamiamy program startowy gry i klikamy na przycisku Aktualizacja.
Otworzy się nowe okno aktualizacji programu, w którym ponownie klikamy na przycisku Aktualizacja. Program pobierze dane do aktualizacji z pliku "nwn2_pc_polish_from*_to*.zip", który przed chwilą skopiowaliśmy do katalogu głównego gry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.06.2007 o 18:15, Inthar napisał:

Jedno krótkie pytanko : czy oficjalny polski server już działa ?


Są teraz jakieś beta testy, ale spójrz sobie na rozmowę Panów wyżej (PolishWerewolf i Olamagato), wiele się Tobie wyjaśni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oops sry że nie popatrzałem na poprzednie posty, upał straszny, każdy może mieć gorszy dzień :P
A z tej dyskusji wynika że w sumie nic konkretnego na temat daty odpalenia servera nie wiadomo, i nic nie zapowiada jakichkolwiek zmian w tej kwestii. Trudno, wracam do singla, trzeba się uzbroić w cierpliwość.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.06.2007 o 18:36, Inthar napisał:

i nic nie zapowiada jakichkolwiek zmian w tej kwestii.

Ależ oczywiście, że zapowiadają się zmiany w tej kwestii.
Beta testy są już zaawansowane i otwarte, ale nie można dojść do obszarów, które nie podlegają testowaniu.

Więcej na oficjalnej stronie Neverwinter Nigts 2 (kolektyw).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Siemka! 1.Możecie mi zdradzic czy Deekina da sie gdzieś ulokowac, gdy sie z nim rozmawia on coś mówi że niema gdzie spac i da się odpowiedziec, że coś sie dla niego znajdzie. Morze coś u wuja Dancana ale możcie mi powiedziec jak i kiedy to zrboic?
2.Jak mi może pomóc ta banda dzieci co się je ratuje i lokuje u wuja Duncana?
3.Jak mam (i kiedy) Otworzyc te drzwi na bagnie umarlaków?
I prosze nie wyskakujcie mi z tekstami ,,Sam znajdź na tym polega gra" bo już milion takich textów słyszalem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

1. W poźniejszej części gry kiedy SPOILER będziesz miał twierdzę Spoiler tam będziesz mogł go ulokować.
2. Robi za posłancow w wydarzeniach waznych dla fabuły.
3. Pod koniec 2 rozdziału.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za info, jutro spróbuję po raz pierwszy wejść na server. Sry że sam tego nie sprawdziłem , naprawdę miałem wczoraj zły dzień :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować