Zaloguj się, aby obserwować  
Szarik_PL

Neverwinter Nights 2

8336 postów w tym temacie

Przymierzamy się ze znajomymi do grania w sieci, mam więc kilka pytań: kto jest postacią główną? Wszyscy, i wszyscy zbierają kawałki ostrza itp?
Kto decyduje o wyborze kwestii dialogowych (i w rozmowach w okienkach, i w tych ''filmowych''?
Dzięki
S

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kampania nie jest zła... Ba! Jeśli ktoś nie grał w np. BG2 czy P:T, to wyda mu się nawet bardzo dobra, inaczej... bez fajerwerków, a najbardziej wkurzająca w tej grze jest straszna liniowość. BG2 miało tę wielką zaletę, że szybko można było skompletować swoją ulubioną drużynę jak i względną swobodę działań, a w NWN2 mamy przez długi czas z góry narzuconych NPC, jakiś większy wybór pojawia się dopiero w 2 akcie (czyli w połowie gry), a większych zadań pobocznych w stylu Kultu Niewidzialnego Oka z BG2 w zasadzie nie ma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.06.2007 o 12:22, Skie napisał:

Przymierzamy się ze znajomymi do grania w sieci, mam więc kilka pytań: kto jest postacią główną?
Wszyscy, i wszyscy zbierają kawałki ostrza itp?

Każda z postaci, ale wszystko idzie na jedno konto, tak więc przedmioty nie zwielokrotniają się (dla gry są wspólne - tak jakby grała jedna postać). Przy okazji opcje dialogowe są dopasowane do obecnego charakteru, poziomu cech, płci i klas postaci waśnie rozmawiającej - kierowanej przez jednego z graczy. Czasem śmiesznie to wygląda, ale działa. Daje tez pewne ułatwienia bo można sobie wybrać najlepszą osobę do rozmowy w konkretnej sytuacji.

Dnia 11.06.2007 o 12:22, Skie napisał:

Kto decyduje o wyborze kwestii dialogowych (i w rozmowach w okienkach, i w tych ''filmowych''?

Każdy człowiek, który porusza przynajmniej jedną postacią. Dla gry każda z nich staje się bohaterem w momencie odpalenia dialogu z NPC.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.06.2007 o 23:15, Krychal napisał:

Drugie pytanie jaki jest kod do skarbca kolekcionera??


Do skarbca kolekcjonera kod 513.

Ulepszenie konstrukta:
W czasie ataku na warownie w pomieszczeniu z Aldanonem jest kniga.
W misji rytuał oczyszczenia, w kopalni klejnotów (z tym drzewem) w jednej z komnat będzie runa.
Pod czas zbierania dowodów na proces w wiosce Ember schodzisz do studni, w osadzie goblinów koło ich świecidełka jest bajorko, jeśli posiadasz w swojej drużynie Grobnara (tego barda) weźmie próbkę siakieś wody z tego bajora.
Po tym wszystkim w warowni dajesz części Grobnarowi i masz nowego kompana.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zna ktoś linka do moda na zwiększenie trudności w kampanii bez przesuwania suwaka w opcjach.
Na, którymś z forum przeczytałem, że coś takiego istnieje ale nie mogę znaleźć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.06.2007 o 09:10, YahooPL napisał:

Jaka jest kombinacja do zamka w domu kolekcjonera w Czarnymstawie ??? Albo jak zgasić kominek
???


Sorry nie zauważyłem posta wyżej. Nie było tego ... :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz zgasić ogień w kominku to wcześniej na parterze w kuchni (gdzie kręci się służba) znajdziesz pustą butelkę, napełnia ją się po przez przeniesienie z swojego ekwipunku do beczki z wodą (beczka z wodą jest w kuchni obok butelki gdzie ją znalazłeś). Następnie idziesz do kominka i w meni wyboru pojawi się funkcja ugaś ogień.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hej. Piszę, żeby się Was poradzić. Otóż zacząłem grę czarownikiem, ale niezbyt podoba mi się ta klasa. Zastanawiam się nad rozpoczęciem zabawy jeszcze raz, tylko magiem lub druidem. Co polecacie? Czy w ogóle lepiej zrezygnować z klas magicznych i zagrać np. paladynem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem , o wiele przyjemniej gra się czarownikiem niż magiem - tylko w pierwszych etapach jest trudno , potem jest to wymiatacz. Druidem przy pierwszym przejściu gry sie nie opłaca , bo się szybko przyłącza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.06.2007 o 18:24, Dark Demon napisał:

Hej. Piszę, żeby się Was poradzić. Otóż zacząłem grę czarownikiem, ale niezbyt podoba mi się
ta klasa. Zastanawiam się nad rozpoczęciem zabawy jeszcze raz, tylko magiem lub druidem. Co
polecacie? Czy w ogóle lepiej zrezygnować z klas magicznych i zagrać np. paladynem?

Paladyn to też nie za ciekawa klasa ani to wojownik, ani to kapłan. Ja gram najczesciej paladynem(bo lubię tą klasę) jednak w D&D 3,5 nie jest zbyt ciekawa, nie ma fajnych atutów dopasowanych tylko dla niej(szkoda) a czary tez ma dość słabe, tylko fajnie brzmi :D
Lepiej zagraj zwykłym wojownikiem potem go przekształć w coś np. mistrz broni itd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.06.2007 o 18:24, Dark Demon napisał:

Hej. Piszę, żeby się Was poradzić. Otóż zacząłem grę czarownikiem, ale niezbyt podoba mi się
ta klasa. Zastanawiam się nad rozpoczęciem zabawy jeszcze raz, tylko magiem lub druidem. Co
polecacie? Czy w ogóle lepiej zrezygnować z klas magicznych i zagrać np. paladynem?


Czarownik jest zdecydowanie najpotężniejszą klasą magiczną w NWN 2. Na początku jest problem, bo ma bardzo mało czarów (tak jak każda czarująca postać), ale z biegiem czasu czarownik staje się jedną z najlepszych (jak nie najlepszą) postacią w grze, a jego zasób czarów jest naprawdę imponujący. Jednak jeśli nie masz do niego cierpliwości, to zagraj, np. łowcą, którego przekształcisz na mistycznego łucznika - sam grałem tym połączeniem i było bardzo przyjemnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a ja sie sie pochwale swoją nową postacią. Możliwe ze już ktośtakową wymyślił, lecz napewno o tym nie wiem. No wiec postac jest trudna do gry PvE, gdyż na początku zanim osiągniemy 12lvl jestesmy prani jak... ciuchy w vizirze. Na 20lvlu sami spokojnie zabijamy z 5Wiekszych zywiołaków powietrza.
No więc.
Rasa: Asimasir?(nigdy nie wiem jak to sie pisze)
Klasa 5palladyn/6czarownik/9Magiczny rycerz.
Staty(na 20lvlu, bez przedmiotów) : Charyzma21, siła 16, kondycja 16.
Przedmioty: Nosimy szaty, najlepiej szate Vekny. do walki uzywamy lekkiej tarczy(najmniejsza kara do czarowania) oraz ja uzywałem długiego miecza. Płasz nimfy jak najlepszy, rekawice zbroi , pierscienie odpornosci i do inteligencji , pas np siły olbrzyma.
Czary. Bierzemy buffy, tak by z naszej postaci powstała jedna wielka czerwona kula po uzyciu ich wszystkich, +/- pare czarów ofensywnych typu ognista kula, zabojcza chumra, burza pocisków.
Buffujemy sie przed walką, a smoki stająsie tylko dłuząchwila przyjemnosci. Gorąca polecam tą postac wszystkim niezdecydowanym na magie cyz to walke. Gdyz o dziwo walczymy dzieki magi:P. problemy jesli robimy postac od ) < to pieniądze na ekwipunek< kary ze wieloklasowosc i rase oraz małe zdrowie postaci. Atuty według uznania, ale dobrze by było by znalazła sie tam, magia w walce: mocna budowa: magiczna penetracja: talent koncentracja: ulubiona bron: ulubioe TK. Mam nadzieje ze kogos przekonam do tej postaci

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W zasadzie prędzej czy później będziesz mógł zwerbować przedstawiciela każdej klasy podstawowej bez możliwości modyfikacji ich na klasy prestiżowe (nawet czarnoksiężnika, ale w bardzo późnym etapie gry) oprócz mnicha i barbarzyńcy (przynajmniej do początku 3 aktu żadnego nie spotkałem). Prawie na początku dołączy do Ciebie wojownik, następnie druid, łotrzyk, czarownik, bard... paladyn, łowca, czarodziej, kapłan i wreszcie czarnoksiężnik. Mam nadzieję, że nie pomieszałem kolejności. Czasami będziesz zmuszony do przyjęcia kogoś do drużyny, choćbyś nie wiem, jak nie znosił danego NPCa (Shandra argh!) albo będzie tego wymagało zrobienie questa dla danego NPCa.

Według mnie każdy z tych NPC nadaje się do grania, wszystko zależy od tego, które charaktery najbardziej przypadną Ci do gustu i Twojej klasy (drugi czarownik raczej nie będzie Ci do niczego potrzebny), tym bardziej że gra nie jest zbyt wymagająca i nawet na najwyższym poziomie trudności, przy włączonym sztucznym AI NPCów gra się bardzo łatwo. Czasami na walki można po prostu patrzeć, bo NPC wszystko zrobią za Ciebie :)

W NWN2 nie jest też tak, że jakieś charaktery nie mogą ze sobą wytrzymać (chyba, przynajmniej mnie jeszcze nic się takiego nie przytrafiło), więc będziesz mógł dowolnie żonglować składem drużyny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy można gdzieś spotkać Tarmasa w trzecim akcie, bo po rozmowie z Bevilem dowiaduje się (w warowni), że Tarmas znalazł jakieś przejście i proponował jemu i jego matce udać się razem z nim.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować