Zaloguj się, aby obserwować  
Szarik_PL

Neverwinter Nights 2

8336 postów w tym temacie

Dnia 19.02.2008 o 14:14, Bosper napisał:

Nie wiem czy zwróciliście uwagę, ale w NWN 2 MZ klasy postaci, które używają broni miotanej
są słabe, nie dlatego, że mają słabe zdolności, ale ze względu na rodzaj przeciwników(nieumarli),
którzy są w bardzo dużym stopniu odporni na ten rodzaj obrażeń. O ile w NWN 2 rodzaj
przeciwników był w miarę różny o tyle w Masce w większości walczymy z duchami, cieniami
i innymi stworami tego typu.


A nie umiał by mi ktoś prywatnie wcisnąć shandrę(tą z mojego sejwa)do drużyny?
Albo jak to zrobić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.02.2008 o 14:14, Bosper napisał:

Nie wiem czy zwróciliście uwagę, ale w NWN 2 MZ klasy postaci, które używają broni miotanej
są słabe, nie dlatego, że mają słabe zdolności, ale ze względu na rodzaj przeciwników(nieumarli),
którzy są w bardzo dużym stopniu odporni na ten rodzaj obrażeń.


Chyba , że będziemy używać procy zadającej obrażenia obuchowe z dodatkowymi bonusami od żywiołów.Na duchy coś takiego się nadaje.
Z tego powodu , o którym wspomniałeś , zrezygnowałem z Mistycznego Łucznika , czyli swojej postaci z podstawki.No i dobrze , bo w dodatku nawet z amunicją do łuków , nie jest za dobrze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.02.2008 o 17:43, kamciu609 napisał:

co mam zrobic by grac multiplayer ? klikam na to rejestruje sie i error player name....


A może juz nick masz zajęty, dopisz cyferkę np. no i musisz mieć najnowsze patche żeby grać na większości serverów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.02.2008 o 16:48, KrzychW napisał:

> Nie wiem czy zwróciliście uwagę, ale w NWN 2 MZ klasy postaci, które używają broni
miotanej
> są słabe, nie dlatego, że mają słabe zdolności, ale ze względu na rodzaj przeciwników(nieumarli),

> którzy są w bardzo dużym stopniu odporni na ten rodzaj obrażeń.

Chyba , że będziemy używać procy zadającej obrażenia obuchowe z dodatkowymi bonusami
od żywiołów.Na duchy coś takiego się nadaje.
Z tego powodu , o którym wspomniałeś , zrezygnowałem z Mistycznego Łucznika , czyli swojej
postaci z podstawki.No i dobrze , bo w dodatku nawet z amunicją do łuków , nie jest za
dobrze.

Ja właśnie gram Mistycznym Łucznikiem i o ile w z każdym przeciwnikiem żywym ta postać jest naprawde dobra, o tyle z nieumarłymi czy duchami jest dość słaba. Powinien być atut, który dodaje na 10 poziomie Mistycznego Łucznika obrażenia obuchowe vs nieumarły. Tak samo z Boskim Czempionem, który na 10 lvl powinien mieć atut, który kasuje odporność na trafienia krytyczne(w końcu wszystko ma słaby punkt nawet nieumarły).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Powinien być atut,

Dnia 20.02.2008 o 19:44, Bosper napisał:

który dodaje na 10 poziomie Mistycznego Łucznika obrażenia obuchowe vs nieumarły.


Ewentualnie przydałoby się więcej rodzajów strzał.W Two Worlds było to ciekawie rozwiązane.Można było zdobyć nie tylko strzały z obrażeniami kłutymi , ale również obuchowymi.
Maska Zdrajcy jest troszkę jednostronnie pomyślana.Najlepiej jest chyba grać postacią o charakterze wojownika.Nie trzeba w takim przypadku odpoczywać i tracić punktów paska duchowej energii.Odnawianie poprzez Pożeranie Dusz , zwiększa Łaknienie , co jest nie korzystne.Z kolei stłumienie zmienia charakter i mój Druid musi tego unikać , ponieważ w przeciwnym wypadku przestanie awansować w swojej klasie.Aby unikać mocnego zmniejszenia duchowej energii , odpoczywam rzadko , co powoduje , iż nieraz brakuje mi czarów.Na szczęście podczas rozgrywki kupiłem i uzbierałem sporo zwojów , które teraz się przydają.Wojownik nie musiałby bawić się w takie działania.
A najśmieszniejsze z tego wszystkiego jest to , że mój Druid całkiem nieźle sprawdza się w walce bezpośredniej i bez jego zaklęć , razem z Okku i Kaelyn gra się całkiem łatwo.Tylko Safiya często ginie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 20.02.2008 o 21:49, KrzychW napisał:

A najśmieszniejsze z tego wszystkiego jest to , że mój Druid całkiem nieźle sprawdza
się w walce bezpośredniej i bez jego zaklęć , razem z Okku i Kaelyn gra się całkiem łatwo.Tylko
Safiya często ginie.

Ja mam taki sam skład drużyny i rzeczywiście Safiya często ginie.
Co do klasy postaci to gram nadal tym nieszczęsnym mistycznym łucznikiem(pożeraczem strzał), który ma niezłe KP oraz zbroję z odpornością na krytyki(skoro szkielety mają odporność na krytyki to ja też), a także przedmioty dające niewrażliwość na wysysanie poziomów, magię śmierci itp, dzieki temu jak mam początek lvl to mogę wziąć nasycenie i stracić tylko to co miałem na poczatku paska(straciłem 1000 exp.), nie tracąć poziomów. Zauwazyłem, że jak się za często będzie brało "stłumienie" to bardzo szybko dojdziemy do takiej sytuacji, że "nasycenie" będzie konieczne, jak dla mnie pożeranie daje za mało pkt.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.02.2008 o 21:16, Tomicha napisał:

> Mam pytanie.Jaka jest kombinacja do drzwi w domu Kolekcjonera?

513.


Dzięki,jeszcze jedno.Słyszałem,że później dostajemy zamek pod nasze władania... Czy to prawda?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.02.2008 o 14:34, dominik713 napisał:

> > Mam pytanie.Jaka jest kombinacja do drzwi w domu Kolekcjonera?
>
> 513.

Dzięki,jeszcze jedno.Słyszałem,że później dostajemy zamek pod nasze władania... Czy to
prawda?


Tak, to prawda

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam(ciągle ten sam) problem
Jesli shandra jest na liscie boharerów(na lewo i przezroczysta) i nie mogę jej wziąć to czy moge wogóle mieć jakiś nadzieje że się dołączy i grać dalej?
Czy lepiej zacząć od nowa, czego naprawdę nie chce?

Ps Proszę od odpowiedź od jutra do wpół do 14, jeśli można

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A w jakim momencie gry mniej więcej? Ja jestem już giermkiem i ruszam do Portu Llast żeby szukać dowodów namoją niewinność... Długo jeszcze?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.02.2008 o 15:11, dominik713 napisał:

A w jakim momencie gry mniej więcej? Ja jestem już giermkiem i ruszam do Portu Llast
żeby szukać dowodów namoją niewinność... Długo jeszcze?


Po zdobyciu warowni na rozstajach, przed ruinami Ahvrah(czy jakoś tak :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.02.2008 o 15:33, Don Zorro napisał:

> A w jakim momencie gry mniej więcej? Ja jestem już giermkiem i ruszam do Portu Llast

> żeby szukać dowodów namoją niewinność... Długo jeszcze?

Po zdobyciu warowni na rozstajach, przed ruinami Ahvrah(czy jakoś tak :)


No ale ile jeszcze przede mną zanim będę miał ten zamek? Ile czasu gry? Mniej więcej,proszę o odpowiedź. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.02.2008 o 15:35, dominik713 napisał:

> > A w jakim momencie gry mniej więcej? Ja jestem już giermkiem i ruszam do Portu
Llast
>
> > żeby szukać dowodów namoją niewinność... Długo jeszcze?
>
> Po zdobyciu warowni na rozstajach, przed ruinami Ahvrah(czy jakoś tak :)

No ale ile jeszcze przede mną zanim będę miał ten zamek? Ile czasu gry? Mniej więcej,proszę
o odpowiedź. :)


Dobra mówię:musisz się uniewinnić, a gdy po walce z lornem udasz się do karczmy wuja to koleś powie ci że aldanon chce się z tobą widzieć...potym jeszcze obrona lorda jakiegoś... gdy obonisz lorda to nowa ambasadorka
do ci ifo na temat gariusa czarnego i skiruje cie do warowni, która po zdobyciu będzie twoja

Mniej więcej tak...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Trudno to precyzyjnie określić. Jeśli polecisz do przodu najszybciej jak się da to pewnie 2-3 godziny max. Ale jeśli w międzyczasie będziesz umagiczniał i tworzył przedmioty, ręcznie awansował wszystkie swoje postacie (sprawdzając w jakie skille inwestować i czy wybierane atuty na pewno będą najlepsze), wczytywał sejwy po rozmowach i sprawdzał czy na pewno wybrane przez Ciebie opcje dialogowe są najbardziej korzystne (a zwłaszcza wracał się do "Zatopionego Dzbana" aby zmienić skład drużyny, przejść ponownie dialog i sprawdzić u jakich towarzyszy możesz zwiększyć wpływ) to może Ci to pewnie zająć nawet z 6 godzin. Takie pozorne drobnostki są w tej grze niezwykle czasochłonne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jak dla mnie pożeranie daje za mało pkt.

Na szczęście od czasu do czasu występuje fabularne uzupełnienie paska , więc nie ma większego problemu , chociaż 2 razy miałem spadek energii poniżej 40%.Obecnie został mi już tylko akt III do przejścia.Zaczynam ze 100% i chyba już nie będę musiał zbyt często się martwić o poziom energii duchowej.Jak dobrze pójdzie , to dziś skończę pierwsze podejście do Maski Zdrajcy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.02.2008 o 21:10, dominik713 napisał:

Mam pytanie.Jaka jest kombinacja do drzwi w domu Kolekcjonera?


Nie chce sie troche pomyśleć i samemu policzyć, co :)) ?? A przecież to takie proste...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować