Zaloguj się, aby obserwować  
Szarik_PL

Neverwinter Nights 2

8336 postów w tym temacie

Dnia 06.04.2008 o 15:48, Don Zorro napisał:

> > To chyba ostatni z moich postów, bo niedługo skończę grę, ale mam jeszcze 2
problemy:
>
> > 1.W warowni mam 50 ludzi max wyposażonych + najemnicy...mało
> > 2. Mam kłopoty z trudniejszymi przeciwnikami(w tym wypadku diabłem na farmie
shandry
>
> > - nie mogę go zranić nawet do połowy)
> >
> > Czy ja wogóle mogę ukończyć tą grę?
> >
>
> A który masz level? Nie bój się o wojowników w warowni. Wygrałem grę z podobną ilością

> żołnierzy. Ponadto możesz nie walczyć z diabłem. Wystarczy odpowiednio poprowadzić
rozmowę
> z Bishopem, kiedy mówi o zniknięciu Ammona.


Poziom postaci 18 chyba, 12 woj + 5 mistrz broni
A jak tą rozmowę przeprowadzić?
No i 28 pancerza + tarcza chyba 6


Trzeba powiedzieć Bishopowi, że poczekacie na Ammona w twierdzy. Wtedy przychodzi po pewnym czasie. Chociaż oczywiście polecam pomęczyć się z diabłem. Ammon dostaje wtedy dobry naszyjnik, a my dużo wpływu na niego.
Jak dla mnie spokojnie ukończysz grę, chociaż teraz czeka na ciebie wiele ciężkich walk.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> No cóż widać miałeś szczęście jak ja do Gothica I na przykład wszyscy narzekali a ja
> pocianałem bezproblemowo, ale jeszcze popróbuję(komenda unpolymorph raczej nic nie da
> bo te postacie sie po prostu połaczyły, tzn to cos ma imię portret i wspołczynniki chowańca
> ale ekwipunek Neeshki)

Ja bym radził sprawdzić, czy w katalogu ...\Moje Dokumenty\Neverwinter Nights 2\override\ oraz w głównym C:\...\Atari\Neverwinter Nights 2\Overridenie\ nie masz zmodyfikowanych plików .2da szczególnie "appearance", który odpowiada za wygląd wszystkich postaci w grze oraz niektóre zmodyfikowane skrypty .NSS i . NCS wywołują nie pożądane efekty, szczególnie w oficjalnej kampanii. Takie jak nie pojawianie się na mapie świata lokacji, nie których misji nie można ukończyć, brak dialogów z przeciwnikami, krótko mówiąc złe działanie skryptów.

Mi raz pojawiła się taka sytuacja z zamianą Khelgara w chowańca Quary (łasica dzierżyła topór krasnoludzki i posiadała ekwipunek Khelgara i statystyki, a przy wyborze drużyny nie mogłem wybrać krasnoluda) przy przechodzeniu z jednej lokacji do drugiej. Pomogło wczytanie wcześniejszego save i odwołanie ręcznie chowańca Quary przed podróżą i przejrzenie pliku "appearance".
Można też pozbawić Quary chowańca przez konsolę kodów, aby nie pojawiał się wcale: zaznaczasz Quarę najpierw prawym, a następnie lewym przyciskiem myszy, wciskasz klawisz "~" i wpisujesz "DebugMode 1" enter "removefeat 303" enter "DebugMode 0" enter, (wielkość liter jest ważna), sprawdzasz w atutach Quary czy posiada atut przywołania chowańca, jeśli nie to zadziałało. Szkopuł w tym, że Quara nie będzie posiadała bonusów z posiadania chowańca i za każdym razem kiedy awansuje na kolejny poziom będziesz musiał powtarzać operacje, ten atut automatycznie dostanie jako czarownik, ale sytuacja z zamianą nie powinna się zdarzyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To jest niesamowite, że wszyscy sie męczą, a ja nie miałem podczas 3 przejsć gry niemal żadnych problemów z bugami... tylko raz drużyna nie chciała opóścić obszaru ,,bo była rozproszona'''' , a w Masce postacie nawzajem waliły po sobie czarami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.04.2008 o 17:28, eltofix napisał:

No cóż widać miałeś szczęście jak ja do Gothica I na przykład wszyscy narzekali a ja
pocianałem bezproblemowo, ale jeszcze popróbuję(komenda unpolymorph raczej nic nie da
bo te postacie sie po prostu połaczyły, tzn to cos ma imię portret i wspołczynniki chowańca
ale ekwipunek Neeshki)

Sorry, że powtarzam, ale miała być odpowiedz, a wyszedł nowy post:

Sprawdź ten post:
http://forum.gram.pl/forum_post.asp?tid=112&pid=5885

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam kolejny problem jakto ja ;)
chce uzyskac z odpowiednich itemow esencje , mam wymagany level "Alchemi Craft" podany w opisie itemu , wkladam ten item na stol alchemiczny uzywam na tym tego "mortar & cos tam " i mi pisze ze to jest niezgodne z recepta / instrukcja . Czemu tak sie dzieje ? Zarowno w opisie przedmiotu jak i skilla nie ma nic o potrzebnych receptach czy czegos w tym stylu do uzyskania esencji, mowa jest tylko o lvl skilla ktory mam... Pomocy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.04.2008 o 18:59, necron1501 napisał:

Jeżeli chcesz uzyskac esencje rób to ekwipunku.Moździerz na przedmiot i gotowe.
Mam pytanie jak są liczone tury w zamku na rozstajach???


Każde wejście z kwatery głównej i ponowne wejście to jedna tura.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Takie pytanko, opłaca się brać czar Epic Gate - czar który przyzywa balroga, walczyłem już z takim i musze powiedzieć że mocny to on raczej nie był więc z tym czarem to jak jest? Jaki lepszy ten balrog będzie?

I jeszcze pytanko: czary lesser shadow conjuration, greater shadow conjuration i shades z opis wynika że te czary pozwalają nam przyzywać moce innych czarów... czy coś w tym stylu, więc czy te ''przywołane czary'' mają taką samą moc jak te ''nie przywołane''? Bo jeśli tak to te shadow conjurations to muszą być jedne z najlepszych czarów jakie wydziałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Takie pytanko, opłaca się brać czar Epic Gate - czar który przyzywa balroga, walczyłem
> już z takim i musze powiedzieć że mocny to on raczej nie był więc z tym czarem to jak
> jest? Jaki lepszy ten balrog będzie?

Nie opłaca się w to inwestować, chyba że jest się miłośnikiem przywołań. Znacznie lepsze epickie zaklecia i must have dla czarodzieja, to Piekielna Kula (Hellball) ,Wampiryczna uczta (Vampiric Feast) i Potępienie (Damnation).

> I jeszcze pytanko: czary lesser shadow conjuration, greater shadow conjuration i shades
> z opis wynika że te czary pozwalają nam przyzywać moce innych czarów... czy coś w tym
> stylu, więc czy te ''przywołane czary'' mają taką samą moc jak te ''nie przywołane''?
> Bo jeśli tak to te shadow conjurations to muszą być jedne z najlepszych czarów jakie
> wydziałem.

Te zaklęcia przywołują cień czaru, który się wybierze. Są one jedynie cieniami takich zaklęć. Dość średnie, jeśli nie słabe zaklęcia, bardziej opłaca się zapamiętać inne z tych samych poziomów, ale o większej sile (wyjątkiem jest jednak tego typu czar z 9 poziomu, który nakłada trzy zaklęcia ochronne naraz, choć imo lepiej wziąć co innego). Poza tym, mag specjalista może dzięki temu czarowi rzucić zaklęcia z zakazanej dla niego szkoły magii (np. mag specjalista ze szkoły przemian może rzucić zbroję maga).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.04.2008 o 23:24, Zelgadis napisał:

> Takie pytanko, opłaca się brać czar Epic Gate - czar który przyzywa balroga, walczyłem

> już z takim i musze powiedzieć że mocny to on raczej nie był więc z tym czarem to
jak
> jest? Jaki lepszy ten balrog będzie?

Nie opłaca się w to inwestować, chyba że jest się miłośnikiem przywołań. Znacznie lepsze
epickie zaklecia i must have dla czarodzieja, to Piekielna Kula (Hellball) ,Wampiryczna
uczta (Vampiric Feast) i Potępienie (Damnation).

> I jeszcze pytanko: czary lesser shadow conjuration, greater shadow conjuration i
shades
> z opis wynika że te czary pozwalają nam przyzywać moce innych czarów... czy coś
w tym
> stylu, więc czy te ''przywołane czary'' mają taką samą moc jak te ''nie przywołane''?

> Bo jeśli tak to te shadow conjurations to muszą być jedne z najlepszych czarów jakie

> wydziałem.

Te zaklęcia przywołują cień czaru, który się wybierze. Są one jedynie cieniami takich
zaklęć. Dość średnie, jeśli nie słabe zaklęcia, bardziej opłaca się zapamiętać inne z
tych samych poziomów, ale o większej sile (wyjątkiem jest jednak tego typu czar z 9 poziomu,
który nakłada trzy zaklęcia ochronne naraz, choć imo lepiej wziąć co innego). Poza tym,
mag specjalista może dzięki temu czarowi rzucić zaklęcia z zakazanej dla niego szkoły
magii (np. mag specjalista ze szkoły przemian może rzucić zbroję maga).


Sorry, I słabo speak English.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ale nuda....
AAAAch...dobra do żeczy jak tą gre przejść jestem przed łupieżcami cienia w finalei nie mige nidgzie odpocząć.
aaaaach....cały czas walka ...acchhhhh....ale nuda.....dobra co robić bo bez odpoczynku - bez czaróow nigdzie nie dojdę...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie to chodzi mi o to że w finałowej misji nie mogę nigdzie odpoczywać, (raz się udało ale już do tego miejsca nie da się wrócić )
Czy te lampy niebieskie mają jakieś znaczenie? Jak odpoczywać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jednak zacząłem grać od początku, tym razem Czarnoksiężnikiem, tylko z opisu wydawał mi się on silniejszą profesją, tak w rzeczywistości jest marniutką postacią n to mag ni wojownik a o łotrzyku nie wspomnę ale pomęczę się jeszcze może jeszcze pokaże pazurki:D a wam jak się grało w tej profsesji?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.04.2008 o 22:20, eltofix napisał:

Jednak zacząłem grać od początku, tym razem Czarnoksiężnikiem, tylko z opisu wydawał
mi się on silniejszą profesją, tak w rzeczywistości jest marniutką postacią n to mag
ni wojownik a o łotrzyku nie wspomnę ale pomęczę się jeszcze może jeszcze pokaże pazurki:D
a wam jak się grało w tej profsesji?


Jak dla mnie ta klasa nie ma predyspozycji do wieloklasowości ani do klas prestiżowych. Średnio przeszedłem pierwszy akt, ale jakoś mnie wkurzają te inwokacje. Za silne nie są. :I

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam pewien problem. Otóż znalazłem Kapitana Tanna w krypcie, zlecił mi on znalezienie swoich 3 żołnierzy.
Znalazłem ich i powiedziałem o tym kapitanowi, a on nie chce ani do mnie dołączyć, ani za mną iść.
Myślałem, że to chwilowy błąd i gdy wyjdę i wrócę to Fortu, to zadanie będzie zaliczone a tu nic...
Nawet Komendant (ten na V nie (pamiętam imienia) nie chce ze mną rozmawiać.
Co mam zrobić ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.04.2008 o 08:30, Gierlo napisał:

Mam pewien problem. Otóż znalazłem Kapitana Tanna w krypcie, zlecił mi on znalezienie
swoich 3 żołnierzy.
Znalazłem ich i powiedziałem o tym kapitanowi, a on nie chce ani do mnie dołączyć, ani
za mną iść.
Myślałem, że to chwilowy błąd i gdy wyjdę i wrócę to Fortu, to zadanie będzie zaliczone
a tu nic...
Nawet Komendant (ten na V nie (pamiętam imienia) nie chce ze mną rozmawiać.
Co mam zrobić ??


Lol. Niewiem jak ty to zrobiles ale do mnie ten kapitan Tann zawsze sie dolaczal juz jak go znajdowalem i pozniej ze mna lazil wiec moze cos zrabales w rozmowie z nimkiedy go znalazles?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.04.2008 o 22:28, Tomicha napisał:

Jak dla mnie ta klasa nie ma predyspozycji do wieloklasowości ani do klas prestiżowych.


No i co z tego ? Monk tez nie ma , no chyba ze sie robi shadowmancera (czy jakos tak) ale wydaje mi sie to bbez sensu , a gra sie nim swietnie (przynajmniej mnie ) i wbrew pozorom potrafi zadac duzo wiekszy dmg w ciagu tury niz nie jeden wojownik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować