Zaloguj się, aby obserwować  
Szarik_PL

Neverwinter Nights 2

8336 postów w tym temacie

Eee... A czy w tej kuchni nie powinno kogoś być? Powiedz - nie puściłeś przypadkiem do środka fireballa albo czegoś w tym stylu? Bo jeśli tak to najprawdopodobniej zniszczyłeś tą wazę...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.11.2008 o 16:25, Karharot napisał:

Eee... A czy w tej kuchni nie powinno kogoś być? Powiedz - nie puściłeś przypadkiem do
środka fireballa albo czegoś w tym stylu? Bo jeśli tak to najprawdopodobniej zniszczyłeś
tą wazę...


Powinni być słudzy....a po prawej stronie od wejścia powinien być zlew i waza....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.11.2008 o 16:25, Karharot napisał:

Eee... A czy w tej kuchni nie powinno kogoś być? Powiedz - nie puściłeś przypadkiem do
środka fireballa albo czegoś w tym stylu? Bo jeśli tak to najprawdopodobniej zniszczyłeś tą wazę...


No to wszystko jasne....
Obejde sie bez zbroi i amuletu. Dzięki za pomoc. :]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.11.2008 o 14:12, Zelgadis napisał:

> Nie chce mi się walczyć ze smokiem, skoro jakimś cudem się z nią dogadałam :-(
Ale Tholapsyx naprawdę nie jest trudno pokonać, a korzyści z jej zabicia są bardzo duże.

Ok, ale jak?

Obawiam się, że po prostuy wskoczył mi jakiś bug, bo chciałam zgarnąć ten pasek w czasie walki. W skrzyniach jest tam jakiś, ale to nie ten... Pewnie normalnie jest w trupie króla, nie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.11.2008 o 17:07, CharName napisał:

> Ok, ale jak?

Magia lodu to najpewniejszy sposób zabicia czerwonego smoka. Po prostu zapamiętać jak najwięcej zaklęć bazujących na magii lodu i wzmocnić drużynę czym się tylko da. A jeśli tylko przeszkadza nagła regeneracja smoka przy końcu walki, to użycie przełamania czaru bądź zaklęć nagłej śmierci wystarcza.

Dnia 14.11.2008 o 17:07, CharName napisał:

Pewnie normalnie jest w trupie króla, nie?

Tak, zawsze tam jest. Może masz ten pas już w ekwipunku, ale nie pojawił się wpis w dzienniku?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Albo prościej - na siebie i członków drużyny rzucić ochronę przed energią ognia, a w smoka ciskać większą burzą pocisków Izaaka (maksymalnie przegięty czar....).

@Vaxinar - zbroja i amulet to jedno, ale questa związanego z Neeshką nie skończysz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.11.2008 o 16:07, Zelgadis napisał:

> Tam jest opcja, żeby kamera się obracała a nie
> tylko przysuwała i mam ją zaznaczoną, ale nie działa ;[

Więc spróbój ręcznie zmodyfikować plil .ini z ustawieniami. Czasem to bardziej pomaga
niż zmiana opcji w grze.

Nie znam się na tym, więc odpada.A tymczasem mam kolejny problem z kamerą - teraz już jest prawie nieruchoma, bo przesuwa się kawałek w każdą stronę tylko.No i dalej się nie kręci :D. Dawno nie grałem w nic bardziej zabugowanego.Nawet, gdy wczesniej przechodziłem podstawke i Maskę.Nie było problemów, a teraz po prostu nie da sie grać, bo kamera praktycznie jest nieruchoma, neeshka zgubiła wszystkie przedmioty, kody na pieniądze nie działają (żeby odkupić jej ten ekwip chociaż trochę) a po otwarciu konsoli i wpisaniu DebugMode 1 gra wariuje i wyświetla na żółto miejsca położenia wyzwalaczy.Jaki żal.Aż nie chce mi się już dalej grac. ;d

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.11.2008 o 18:03, solostran napisał:

Tak. A smoczycę faktycznie warto załatwić :)

Po pierwsze - coś mji to nie idzie, a po drugie: po co?, skoro i tak nic to nie da :-/ Na dodatek od X czasu zapisywałam tylko quick save''y, więc będę się musiała cofnąć pewnie z pół rozdziału...

Mam za to inne pytanie: Czy polska Maska Zdrajcy będzie kompatybilna z angielską wersją NWN2?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.11.2008 o 19:47, CharName napisał:

> Tak. A smoczycę faktycznie warto załatwić :)
Po pierwsze - coś mji to nie idzie, a po drugie: po co?, skoro i tak nic to nie da :-/
Na dodatek od X czasu zapisywałam tylko quick save''y, więc będę się musiała cofnąć pewnie
z pół rozdziału...

Mam za to inne pytanie: Czy polska Maska Zdrajcy będzie kompatybilna z angielską wersją
NWN2?


Albo pokombinować i poszukać sposoby na obejście problemu cheatem. Jak się znajdzie sposób (chociaż może być on skomplikowany i dość męczący - tak jest na przykład w przypadku Konstrukta, jak się nie zacznie ożywiać go w drugim rozdziale) to powody są takie jak zwykle - doświadczenie, złoto, przedmioty i całkiem sympatyczny - choć do niczego nie potrzebny - atut historyczny ;)

Co do zgodności - spotkałem się z przypadkiem instalowania Maski na "spolszczaną" wersję angielską (dokładaną do kart graficznych) i niby działało. Ale za ewentualne szopki jakie mogą wynikać po drodze raczej ręczyć nie chcę. Ale spróbować zawsze warto - na wszelki wypadek robiąc wcześniej kopię save''ów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.11.2008 o 19:44, Erykknesz napisał:

A tymczasem mam kolejny problem z kamerą - teraz już
jest prawie nieruchoma, bo przesuwa się kawałek w każdą stronę tylko.No i dalej się nie kręci :D.

Wygląda na to, że masz po prostu włączony tryb strategiczny. W trybie postaci kamera pracuje tak samo, jak poprzednio. Jeśli chcesz tryb kamery zmienić, wciśnij *.

Dnia 14.11.2008 o 19:44, Erykknesz napisał:

a po otwarciu konsoli i wpisaniu DebugMode
1 gra wariuje i wyświetla na żółto miejsca położenia wyzwalaczy.

To nie wina gry, tak ma być. Po aktywowaniu trybu debugowania widać wszystkie triggery i wyzwalacze w zasięgu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie znów.
Jeśli sobie edytuje coś w iteamie to jak go potem zapisać? Ale nie zapisać w module ogólnie edycję iteamu, ale tego jednego, który leży na podładze.

Wyjdzie jakiś patch w Polsce do Maski Zdrajcy czy będziemy czekać na Storma?

20081115003450

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.11.2008 o 00:36, Vaxinar napisał:

Jeśli sobie edytuje coś w iteamie to jak go potem zapisać? Ale nie zapisać w module ogólnie
edycję iteamu, ale tego jednego, który leży na podładze.


Kliknij ppm na przedmiocie i wybierz ''zachowaj do pliku'', zapisz jako blueprint (.uti). Potem to przekopiuj do folderu override.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.11.2008 o 21:18, Zelgadis napisał:

> A tymczasem mam kolejny problem z kamerą - teraz już
> jest prawie nieruchoma, bo przesuwa się kawałek w każdą stronę tylko.No i dalej
się nie kręci :D.
Wygląda na to, że masz po prostu włączony tryb strategiczny. W trybie postaci kamera
pracuje tak samo, jak poprzednio. Jeśli chcesz tryb kamery zmienić, wciśnij *.

> a po otwarciu konsoli i wpisaniu DebugMode
> 1 gra wariuje i wyświetla na żółto miejsca położenia wyzwalaczy.
To nie wina gry, tak ma być. Po aktywowaniu trybu debugowania widać wszystkie triggery
i wyzwalacze w zasięgu.

Nie, w trybie strategicznym kamera też powinna zmieniać kąt oraz kręcić się wokół bohatera.Ale po sprawie...zamieniłem folder NWN2 na ten sam,ale sprzed reintsallu.Podziałalo.Dzięki za odpowiedzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

>/ciach/

Dnia 15.11.2008 o 00:36, Vaxinar napisał:

Wyjdzie jakiś patch w Polsce do Maski Zdrajcy czy będziemy czekać na Storma?


Nieoficjalnie wyszedł 1.13, ale na oficjalny raczej poczekamy do Storma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 14.11.2008 o 21:08, solostran napisał:


Albo pokombinować i poszukać sposoby na obejście problemu cheatem. Jak się znajdzie sposób
(chociaż może być on skomplikowany i dość męczący - tak jest na przykład w przypadku
Konstrukta, jak się nie zacznie ożywiać go w drugim rozdziale) to powody są takie jak
zwykle - doświadczenie, złoto, przedmioty i całkiem sympatyczny - choć do niczego nie
potrzebny - atut historyczny ;)

Co do zgodności - spotkałem się z przypadkiem instalowania Maski na "spolszczaną" wersję
angielską (dokładaną do kart graficznych) i niby działało. Ale za ewentualne szopki jakie
mogą wynikać po drodze raczej ręczyć nie chcę. Ale spróbować zawsze warto - na wszelki
wypadek robiąc wcześniej kopię save''ów.



Hm..przy próbie instalacji wyskoczył mi komunikat, że powinnam zainstalować poprawną wersję językową NWN2. Gdzie mogę dorwać spolszczenia zatem? Jakoś mi się nie widzi kupowanie/kołowanie NWN2 pl tak po prostu.
A górę przeszłam drugi raz, tym razem nawet nie podchodząc do smoka. I wszystko działa. Może jak wyexpię, to do niej wrócę ;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja mam pytanie dotyczące modułu Wyspa Piratów. Podobno miał być podzielony na 3 części, a na razie ukazała się tylko cześć pierwsza, a o pozostałych nic nie słychać. Czyżby projekt został porzucony ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.11.2008 o 01:50, Zelgadis napisał:

Kliknij ppm na przedmiocie i wybierz ''zachowaj do pliku'', zapisz jako blueprint (.uti).
Potem to przekopiuj do folderu override.


Ale wtedy zdaje się edytuje iteam ogólnie i np Szata Arcymaga będzie edytowana na module.
A mi chodzi o edycję jednego iteamu, który akurat leży już na obszarze. Nie wiem jak to wyjaśnić...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.11.2008 o 20:50, Vaxinar napisał:

Ale wtedy zdaje się edytuje iteam ogólnie i np Szata Arcymaga będzie edytowana na module.
A mi chodzi o edycję jednego iteamu, który akurat leży już na obszarze. Nie wiem jak
to wyjaśnić...


ResRef przedmiotu będzie taki sam, czyli będzie to szata arcymaga, ale etykietę/nazwę zmienionego przedmiotu w module nadajesz przy zapisywaniu pliku blueprint. Nie będzie ten przedmiot taki sam (o ile go skopiowałeś i zmieniłeś etykietę), ale też będzie trzeba ręcznie go ''sprowadzić'' w grze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować