Zaloguj się, aby obserwować  
Szarik_PL

Neverwinter Nights 2

8336 postów w tym temacie

Dnia 18.12.2008 o 20:51, Fleming08 napisał:

Chyba ma kolejny problem. Jestem na etapie wyprawy do siedziby Ammona. Po wyświetleniu
filmiku, gdzie Grobnar rozmawia z Bishopem o golemie i wyjściu z twierdzy występuje mi
takie coś, że moja drużyna przestaje za mna chodzić. Czy to jest normalne, czy mam buga?



To jest bardzo częsty bug. Wystarczy zrobić tak podczas gry: V+E+E tak mi się wydaje. W każdym razie najpierw V a potam to już się domyślisz. Muszisz dojśc do komendy "Za mną".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 18.12.2008 o 21:49, Thalanthas napisał:

To jest bardzo częsty bug. Wystarczy zrobić tak podczas gry: V+E+E tak mi się wydaje.
W każdym razie najpierw V a potam to już się domyślisz. Muszisz dojśc do komendy "Za
mną".


Ech, wielkie dzięki, na razie działa... a już miałem odłozyć grę ze zniechęceniem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No i mam kolejny problem: nie wiem jak się wydostać z labolatorium Ammona. On się teleportował, pokazały się filmiki jak rozmawia z uwolnionymi diabłami i demonami, a gdy filmik się skończył i zostałem w labolatorium portal, którym się tu dostałem nie działa. No i tkwie w tym labolatorium - dadałem screena.

20081219122516

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pochodź trochę po laboratorium, po tym jak przemieścisz swoją drużynę bliżej środka pomieszczenia powinien się uaktywnić alarm który sprowadzi Ammona.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.12.2008 o 14:16, Karharot napisał:

Pochodź trochę po laboratorium, po tym jak przemieścisz swoją drużynę bliżej środka pomieszczenia
powinien się uaktywnić alarm który sprowadzi Ammona.


Biegam po całym pomieszczeniu i niestety nic to nie daje. Zaznaczę, że nie instalowałem żadnego patcha, a mam edycję premierowąNaprawde nie wiem już, co ma zrobić. A w jaki sposób powinno się to zakończyć?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.12.2008 o 15:00, Fleming08 napisał:

Biegam po całym pomieszczeniu i niestety nic to nie daje. Zaznaczę, że nie instalowałem
żadnego patcha, a mam edycję premierową


Wczytaj wcześniejszego sejwa i spróbuj wejść do laboratorium jeszcze raz. Jeśli to nic nie da to może jednak powinieneś spatchować grę.

Dnia 19.12.2008 o 15:00, Fleming08 napisał:

A w jaki sposób powinno się to zakończyć?


Po przejściu bliżej środka pomieszczenia Ammon Jerro powinien się pojawić i po krótkiej rozmowie wywiązałaby się walka. Nie chcę tu zbytnio spoilerować ale jej wygranie kończy II Akt i rozpoczyna III.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 19.12.2008 o 15:11, Karharot napisał:

Po przejściu bliżej środka pomieszczenia Ammon Jerro powinien się pojawić i po krótkiej
rozmowie wywiązałaby się walka. Nie chcę tu zbytnio spoilerować ale jej wygranie kończy
II Akt i rozpoczyna III.


No tak, ale walkę już z nim miałem i wygrałem. To było po przekonaniu wystarczającej ilośći demonów i diabłów do otwarcia portalu. Chodzi mi o to, że już po wygranej walce, zagadałem do niego, gdzie stał ranny, a wtedy on teleportował się rozmawiając z uwolnionymi już demonami i diabłami, na końcu filmiku pojawił się u Mefasa.. film się skończył a moja drużyna tkwi w tym labolatorium i nie mogę się wydostać:(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A to przepraszam źle zrozumiałem. O ile dobrze pamiętam to po pokonaniu Ammona powinna nastąpić seria cut-scenek po której zostajesz przeniesiony do swojej twierdzy, możliwe że trzeba skorzystać z portalu w laboratorium ale nie jestem tego pewien.
Mogę to sprawdzić dokładniej ale niestety najbliższego sejwa mam przy wejściu do Sanktuarium więc trochę to potrwa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłem. Po śmierci Shandry i zakończeniu cut-scenek portal w laboratorium powinien się uaktywnić, po użyciu go drużyna zostaje przeniesiona do Ammona i po kolejnej cut-scence do tawerny w twierdzy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ta cecha broni pozwala dodać modyfikator siły do zadawanych obrażeń (maksymalna wartość takiego bonusu jest określona przy tym parametrze).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U mnie ten filmik nie pokazuje śmierci Shandry - kończy się dokładnie w chwili, gdy Ammon wypowiada "Mefas".
Załadowałem dwa sejwy więc jęśli ktoś mógłby sprawdzić, czy wszystko jest dobrze byłbym wdzięczny:
http://www.sendspace.pl/file/MdEiVn5s/ - przed teleportowaniem się do labolatorium Ammona.
http://www.sendspace.pl/file/CQ9rQAxv/ - po walce z Ammonem.

Przepraszam, że robię o to małe zamieszanie, ale już mi tak niewiele zostało do zakończenia II rozdziału, tyle czasu na to poświęciłem oraz pieniędzy, że chciałbym ukończyć grę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Załadowałem sejw sprzed wejścia do laboratorium i po wygranej walce skończyłem tak samo jak Ty - cut-scenka jest niekompletna i kończy się po tym jak Ammon mówi "Mephasm...", nie jest to jednak jedyny problem - podczas tej walki powinna pojawić się inna cut-scenka z Shandrą. Podczas Twojego pobytu w Sanktuarium co chwilę powinieneś być świadkiem rozmów Shandry z kolejnymi demonami, czy widziałeś którąś z tych rozmów? W mojej opinii problem wynika bowiem z tego że Shandra "zniknęła" i gra nie może odtworzyć kluczowej cut-scenki. Spróbuj wczytać sejw z ostatniego momentu w którym widziałeś Shandrę - może to rozwiąże Twój problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

>
Ehh.. dzięki za fatygę. Ostatnia chwila, gdy widziałem Shandre to wtedy, gdy upuszczała swoją krew przed wejściem. Ok, mam sejwa dokładnie przed wejściem więc spróbuje.
Pozrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po zastosowaniu się do rady Karharota wreszcie udało się ruszyć grę dalej, bez wcześniejszego bugu, który blokował - dzięki.

Zastanawiam się teraz czy bardziej się opłaca oddać wieże w warowni jakiemuś magowi czy też dziewiątce Neverwinter? Oraz ten kościół - któremu z tych kapłanów. Pewnie każda z tych mozliwości daje inne profity więc, co byście mi poradzili?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zależy jaką grasz postacią i czy chcesz, aby Warownia rosła w siłę, czy też upadała. Wieża maga i kościół są przeznaczone raczej dla niezbyt praworządnych postaci, dla tych dobrych natomiast musisz pomyśleć o kwaterze Dziewiątki oraz Świątyni Tyra.

Poza tym, po wybudowaniu tych budowli znajdziesz w środku trochę sprzętu do kupienia - w wieży będą to przedmioty dla Czarodzieja/Czarownika, dość średnie swoją drogą, natomiast w kwaterze Dziewiątki będzie to głównie oręż i zbroja. Świątynia Tyra za to oferuje przede wszystkim przedmioty dla kapłanów i misję przeznaczoną dla Paladyna, dzięki której można zdobyć Świętego Mściciela (bardzo potężny miecz), a Kościół zaproponuje trening dla Mnicha, jeśli główna postać nim jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.12.2008 o 16:33, Fleming08 napisał:

Po zastosowaniu się do rady Karharota wreszcie udało się ruszyć grę dalej, bez wcześniejszego
bugu, który blokował - dzięki.

Zastanawiam się teraz czy bardziej się opłaca oddać wieże w warowni jakiemuś magowi czy
też dziewiątce Neverwinter? Oraz ten kościół - któremu z tych kapłanów. Pewnie każda
z tych mozliwości daje inne profity więc, co byście mi poradzili?


Jeśli grasz postacią nastawioną na magię to weź maga, jeśli nie to odwrotnie. Ta sama rada dotyczy kościołow. Ale ja osobiście bym jednak brał tego kapłana od paladynów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No i kolejne dwa pytania:
1. Dostałem quest od kapłana Tyra w twierdzy, powiedział, że mam szukać tego miecza w Górach Mieczy, ale patrzę i na mapie nie ma jakiejś nowej zaznaczonej lokacji - czyż więc ten miecz ma być w górach Galadrym(one są własnie na wshcodzie)?
2. Mam problem z pokonaniem Bathy, więc wybrałem się pierw zawiązać inne sojusze, zaliczyłem wszystkie, nawet z Klanem Żelaznej Pięści, jestem na 17 lvl (paladyn), ale po pierwszym podejściu nie widzę nadal tej walki z Bathą... jak się przemieni w tego żywiołaka to nie ma mocnych, więc macie może jakieś rady?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co do bathy: Może kwestia leży w twojej klasie.Raczej nie, ale ja jak grałem paladynem, to też miałem z nim problemu, i to duże.Innymi klasami było łatwo, nawet łotrzykiem- czarodziejem-tancerzem cienia-mistycznym złodziejem.Niezbyt mocna klasa, ale jakoś specjalnie trudno mi nie było.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować