Zaloguj się, aby obserwować  
Szarik_PL

Neverwinter Nights 2

8336 postów w tym temacie

Mam takie pytanie. Otóż grałem w NWN 2, ale pod koniec awaria kompa sprawiła, że straciłem savy. :( Nie mam mobilizacji, żeby przechodzić ją drugi raz, przynajmniej na razie. Mam więc pytanie do tych, którzy ukończyli grę:

Spoiler

co się dzieje z naszym zamkiem pod koniec gry? Jak się domyślam, dochodzi do bitwy, ale kto nas atakuje i jaki wpływ na to mają ulepszenia, które wcześniej kupowaliśmy?

Z góry dzięki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Spoiler

Nie wiem jaki wpływ mają ulepszenia fortyfikacji (zawsze miałem wybudowane najlepsze) inne na samą obronę nie mają wpływu. Twierdza jest atakowana przez armię Króla Cieni czyli zgraję nieumarlaków wszelkiego typu, Pierwsza część bitwy ma miejsce na murach gdzie należy zniszczyć wieże oblężnicze (spalić je własnymi zaklęciami lub poczekać aż zrobią to wspierający na spoza pola bitwy magowie) i pokonać oddziały wroga które zdołają się przedostać na mury (w walce tej pomagają nam dwa niewielkie oddziały składające się z wybranego przed walką typu wojsk - do wybory są dwa rodzaje Szarych Płaszczy oraz (o ile zawarliśmy odpowiednie sojusze) krasnoludy i jaszczuroludzi). Druga część bitwy toczy się pod bramą twierdzy gdzie musimy się zmierzyć ze znacznie silniejszymi przeciwnikami oraz z awatarem Króla Cieni.
Obrona zamku nie jest jeszcze końcem gry. Po tej bitwie trzeba się jeszcze udać do siedziby samego Króla Cieni i go pokonać. W zakończeniu opisane są losy Twierdzy które zależą od tego jak dobrym (lub złym) było się zarządcą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hmmm. Wojownik to siła i kondycja, w zręczność nie inwestuj za wiele bo ciężkie pancerze nie pozwolą na korzystanie ze zbyt dużego bonusu do KP, resztę cech może mniej lub bardziej olać.
Zaletą wojownika jest to że może on dobierać specjalne atuty pozwalające na ulepszanie już opanowanych broni, z tego względu powinieneś od samego początku zadecydować czym chcesz walczyć i inwestować tylko w rozwój tej jednej broni pozostałe atuty przeznaczając na inne wzmocnienia postaci.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.04.2009 o 19:22, NecroVisioneR napisał:

Mam pytanie,czy moze ktoś z was powiedzieć mi jak mam rozwinąc swojego wojownika??W jakie
staty. mam dawać itp.??Będe wdzieczny.

Tak jak kolega powyżej napisał dla woja najważniejsze są siła i kondycja. Jeżeli chodzi o pozostałe cechy to do niektórych atutów potrzebna jest np. inteligencja na poziomie 13 lub zręczność na poziomie 13. Będziesz musiał trochę poczytać instrukcję i zdecydować się jakiego dokładnie wojownika chcesz ( w NVN 2 możesz stworzyć z kilka rodzajów wojowników). Do tego radzę od razu szykować się na jakąś klasę prestiżową(wojownik to nie mnich, czy druid żeby grać jednoklasową(tzw. czystą)postacią) np. mistrz broni lub przy odrobinie kombinacji z uczeń czerwonego smoka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.04.2009 o 21:53, Bosper napisał:

Do tego radzę od razu szykować się na jakąś klasę prestiżową(wojownik to nie mnich, czy
druid żeby grać jednoklasową(tzw. czystą)postacią)

Z tym bym polemizował. Osobiście grałem "czystym" wojownikiem, dobiłem do 20 lvl i nie miałem problemów z ukończeniem gry, pomimo, że było to moje pierwsze spotkanie z systemem D&D. Choć granie samym wojownikiem nie jest zbytnio przyjemne, dlatego przez prawie cały czas gry chodziłem Quarą, ze względu na jej efektowne czary ofensywne. Wielka Burza Izaaka to po prostu coś pięknego:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

/ciach/


Nie chodzi oto, że źle się nim gra, tylko nie wykorzystujesz maksymalnych możliwości swojej postaci np jak chcesz mieć duży dmg to idziesz w MB a jak dużo sily i odporności to w UCS, jak chcesz być tankerem to robisz Krasnoludzkiego obrońce itd. Zwykły wojownik nie jest może słaby, ale nie jest też efektowny tzn. na wyższych poziomach nie ma nic ciekawego tak jak mnich, który na 20 poziomie ma duże odporności i dobre ataki. Uważam dlatego że granie "czystym wojem" to strata czasu(ta postać jest nudna bo nie jest w niczym naprawdę dobra), po za tym masz Khelgara, który jest super wojownikiem i robić klona do niego to bezsens.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.04.2009 o 12:11, Grey_Wolf napisał:


To może główny tytuł też było zmienić na "Nigdyzima" albo coś?


Neverwinter to nazwa własna.Kiepski żart :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.04.2009 o 12:42, Woo-Cash napisał:

>
> To może główny tytuł też było zmienić na "Nigdyzima" albo coś?

Neverwinter to nazwa własna.Kiepski żart :/


"Neverwinter Nights 2: Wrota Zachodu to nietypowy dodatek, a w zasadzie moduł, do Neverwinter Nights 2 autorstwa Ossian Studios. Przeznaczony on jest dla postaci powyżej 8 poziomu doświadczenia i przenosi akcję do egzotycznego miasta Westgate,"

Hmmm...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie oświeciłeś mnie muszę przyznać. W każdym razie nie jest warty tych pieniędzy, bardziej na darmowego moda...

Bo widzisz... gdybyś był Anglikiem to "Westergate" to tak np. "Nowogród" dla Polaków. Neverwinter to co innego, "bezwzględna" nazwa własna. Choć teoretycznie można przetłumaczyć jako "Bezzimię", ale wtedy tłumaczenie byłoby nieuzasadnione. Nie ma wiec to się przyczepiać. Tak przynajmniej uważam ;P


Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam mały problem. Jestem w trakcie zadania przekucia na nowo ostrza gith. Po raz kolejny znajduję się w Zachodnim Porcie. Mam zbudować most z 4 pni porozrzucanych naokoło. Pnie znalazłem, ale nie mogę ich użyć, bo pisze, że nie mam odpowiedniej umiejętności. Co muszę mieć, aby zbudować z nich most?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Musisz mieć odpowiednio wysoko rozwiniętą umiejętność rzemiosła (zdaje się że wszystko jedno którą), nie znam dokładnej wartości ale będzie to pewnie 10-20 punktów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.04.2009 o 16:27, Karharot napisał:

Musisz mieć odpowiednio wysoko rozwiniętą umiejętność rzemiosła (zdaje się że wszystko
jedno którą), nie znam dokładnej wartości ale będzie to pewnie 10-20 punktów.


Moja postać ma każdą umiejętność rzemiosła na +1. Gdy próbuje podnieść kłody Khelgarem (+21 rzemiosło broń), gra automatycznie przeskakuje na mojego bohatera i wyświetla komunikat, że nie mam odpowiednich umiejętności.

EDIT

Dobra, już po problemie po prostu przeszedłem przez rzekę. Dzięki za pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niestety w tym wypadku liczy się jedynie umiejętność głównej postaci.
Na pocieszenie mogę napisać że w nagrodę za naprawienie mostu dostajesz jedynie trochę expa więc nie jest to żadna wielka strata.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam mam pytanie czy ma ktos z was save do NWN ale taki który mogę użyć w dodatku Maska Zdrajcy ponieważ stary save znikną mi,a jak zagram w MZ to kto wie może i dwa kolejne dodatki zamówię??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować