Zaloguj się, aby obserwować  
Szarik_PL

Neverwinter Nights 2

8336 postów w tym temacie

Dnia 07.06.2009 o 00:06, Karharot napisał:

No way. To musi być tylda. Nawet w przypiętym poście to jest. Jeśli to u Ciebie nie działa
to coś jest nie tak, spróbuj wyjść z gry i odpalić ją ponownie.


Problem jest taki, że jak odpaliłem konsolę wczoraj, to nic nie działało, restart kompa. Spróbuję jeszcze dzisiaj, albo będę musiał uwierzyć na ślepo w to co jest w necie, albo instrukcji, bo to sprzeczne informacje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.06.2009 o 09:23, Budo napisał:

Problem jest taki, że jak odpaliłem konsolę wczoraj, to nic nie działało, restart kompa.
Spróbuję jeszcze dzisiaj, albo będę musiał uwierzyć na ślepo w to co jest w necie, albo
instrukcji, bo to sprzeczne informacje.


A wyłączyłeś konsolę
DebugMode 0
i na końcu " ` "

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

/.../

Spoko, już opanowałem rano sprawę. Kurde, co za głąby tłumaczyły tę grę i puściły taką instrukcję, już przynajmniej kilka blędów znalazłem, nawet po tych mega community patchach są nieprzetłumaczone dialogi, albo w ogóle brak dialogów czasem. Kpina. Muszę wpisywać kody na exp, żeby zobaczyć jakie umiejętności klasowe ma klasa, którą chcę grać, bo komuś nie chciało się przyłożyć do tłumaczenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam kilka pytań odnośnie rozwoju Czarnoksiężnika. Mam obecnie 7 poziom. Na 9 będę już mógł wziąć Piekielnego Czarnoksiężnika, 3 poziomy bo chyba więcej się nie opłaca. Czy potem rozwijać zwykłego Czarnoksiężnika czy wybrać UCS? Jaką bronią walczyć? Myślałem żeby wziąć atut broni egzotycznych i biegać z dwiema katanami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.06.2009 o 19:34, MetaL2 napisał:

Pomoże mi ktoś? Bo teraz mam trochę czasu żeby pograć, a nie wiem jak awansować:/


Nie wiem czy Ci to nie przeszkadza, ale takie bieganie po klasach wiąże się z utratą doświadczenia.
Ja się trzymałem jednej klasy, ale pewnie teraz wziąłbym jakąś prestiżową... ale jedną. Z tego co widziałem to chyba UCS jest dobrym wyborem. W jakim celu chcesz wziąć najpierw Piekielnego Czarnoksiężnika i to tylko "na chwilkę"? :)?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Fajnie wygląda;) A poza tym w instrukcji pisze, że nowe umiejętności zdobywa się tylko do 3 poziomu. Potem nic nowego nie ma. Z tego co wiem, klasy prestiżowe nie dają kary za wieloklasowość. Może się mylę, ale tak mi się wydaje.

Edit
Gram półelfem. Moje statsy:
Siła 14
Zręczność 14
Kondycja 15
Inteligencja 10
Mądrość 10
Charyzma 18

Mógły mi ktoś pomóc w sprawie tych broni? Dwie katany czy może coś lżejszego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.06.2009 o 20:03, MetaL2 napisał:

Fajnie wygląda;) A poza tym w instrukcji pisze, że nowe umiejętności zdobywa się tylko
do 3 poziomu. Potem nic nowego nie ma. Z tego co wiem, klasy prestiżowe nie dają kary
za wieloklasowość. Może się mylę, ale tak mi się wydaje.

Edit
Gram półelfem. Moje statsy:
Siła 14
Zręczność 14
Kondycja 15
Inteligencja 10
Mądrość 10
Charyzma 18

Mógły mi ktoś pomóc w sprawie tych broni? Dwie katany czy może coś lżejszego?

Czarnoksiężnik nie ma wiele pozytku z bronii, po prostu. Jak już, to lepiej inwestować w lekkie, i rapiery bądź krótkie mieczyki. Nie mieszaj klas, czysty warlock jest najlepszy. I powtarzam - bronie się nie przydadza, i tak będziesz głównie atakował Niesamowitym Uderzeniem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czyli jeśli już, inwestować w zręczność, finzeję w walcę i krótkie mieczyki? Z UCS chyba w takim razie zrezygnuje, ale z Piekielnego Czarnoksiędza nie;) Specjalnie dla niego zacząłem Czarnoksiężnikiem. Dzięki za pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.06.2009 o 20:57, MetaL2 napisał:

Czyli jeśli już, inwestować w zręczność, finzeję w walcę i krótkie mieczyki? Z UCS chyba
w takim razie zrezygnuje, ale z Piekielnego Czarnoksiędza nie;) Specjalnie dla niego
zacząłem Czarnoksiężnikiem. Dzięki za pomoc.

Piekielny może być, nic nie stracisz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co to znaczy, że zbroja ma ryzyko nieudanego czaru -0,2? Większość armorów ma ryzyko w procentach, a ten, który sobie upatrzyłem ma takie coś. Kosztuje prawie 100 000, więc chciałbym wiedzieć co to oznacza, zanim go sobie sprawię. Chodzi o koszulkę kolczą niesamowitego rycerza od Deekina.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.06.2009 o 12:21, Budo napisał:

Co to znaczy, że zbroja ma ryzyko nieudanego czaru -0,2? Większość armorów ma ryzyko
w procentach, a ten, który sobie upatrzyłem ma takie coś. Kosztuje prawie 100 000, więc
chciałbym wiedzieć co to oznacza, zanim go sobie sprawię. Chodzi o koszulkę kolczą niesamowitego
rycerza od Deekina.


Jak wiesz 0,2 odpowiada 20% całości. Znak "-" oznacza w przypadku tej zbroi zmniejszenie szansy na zepsucie zaklęcia mistycznego.
Sprawdź w panelu postaci szansę na zepsucie zaklęcia zakładając Twojemu ludkowi zwykłą koszulkę kolczą a potem zbroję od Deekina a wszystko się wyjaśni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

/.../

Nie chcę marnować atutu do zbroi na armor, który nawet nie wiem jak działa i kosztuje sporo ;]
Ale dzięki za wyjasnienia, mogliby to oznaczać w jednolity sposób, wtedy nie byłoby problemów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Aha i jeszcze jedno. Warto zamieniać Khelgara w mnicha ?? Jako wojownik sprawuje się wręcz perfekcyjnie, a nie wiem czy taka zmiana wyjdzie mu na dobre.
Sorry za dubla, ale nie mogę już edytować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.06.2009 o 00:30, Wojtas94 napisał:

/ciach/


Zakładam, ze masz Soza. Wtedy postać gdy ma 0 lub mniej PŻ nie ginie od razu tylko traci przytomność. Wtedy te "liczby z minusem" to twoje punkty życia. O ile pamiętam to te na górze określają ile ich masz (tak można mieć na minusie), a te na dole przy jakiej ilości utrata przytomności zamieni się w śmierć.

Jeśli natomiast o Khelgara chodzi to lepiej zostawić go jako woja.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co poradzacie robić w twierdzy? Nie mam zbyt wiele siana, w zasadzie to już prawie mi się wszystko skończyło, obsadziłem sklep (

Spoiler

Deekin

), kuźnię (zbroje i broń), oprócz tego mam jednego sierżanta. Ale pytanie- skąd wziąć więcej sierżantów i jak ulepszyć gospodę, kościół i wieżę. Oprócz tego górnik (Pentin) marudzi mi, że odejdzie, nie bardzo wiem co robić, żeby go zatrzymać. Macie jakieś inne ciekawe opcje dotyczące zbierania ludzi do twierdzy, czy Galen mógłby być sklepikarzem zamiast
Spoiler

Deekina

?
aha i co z tymi pożal się Tormie poszukiwaczami przygód, ja ich spławiłem, bo jeszcze by się skaleczyli...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.06.2009 o 11:42, Budo napisał:

Co poradzacie robić w twierdzy?


Inwestuj we wszystko na co Cię stać, przede wszystkim w bronie i zbroje dla Szarych Płaszczy bo zwiększy to ich skuteczność.

Dnia 14.06.2009 o 11:42, Budo napisał:

Ale pytanie- skąd wziąć więcej sierżantów


W tym poście:
http://forum.gram.pl/forum_post.asp?tid=112&pid=5761
możesz sprawdzić gdzie i kiedy można szukać różnych postaci do twierdzy.

Dnia 14.06.2009 o 11:42, Budo napisał:

i jak ulepszyć gospodę,


Musisz zaprosić Joy ale będziesz mógł to zrobić dopiero w III Akcie.

Dnia 14.06.2009 o 11:42, Budo napisał:

kościół i wieżę.


Te budynki można rozbudować dopiero w III Akcie.

Dnia 14.06.2009 o 11:42, Budo napisał:

Oprócz tego górnik (Pentin) marudzi mi, że odejdzie, nie bardzo
wiem co robić, żeby go zatrzymać.


Nie pamiętam już tego dokładnie ale wydaje mi się że wystarczy go przekonać umiejętnościami socjalnymi lub zastraszyć:)

Dnia 14.06.2009 o 11:42, Budo napisał:

Macie jakieś inne ciekawe opcje dotyczące zbierania
ludzi do twierdzy, czy Galen mógłby być sklepikarzem zamiast

Spoiler

Deekina

?


W III Akcie możesz przyjąć do twierdzy jeszcze jedną handlarkę (drowkę - jej obecność chyba uniemożliwia zdobycie atutu historycznego mówiącego o tym jakim to wspaniałym byłeś zarządcą twierdzy), będzie ona przebywała w sklepie razem z Deekinem więc nie musisz między nimi wybierać jeśli się na nią zdecydujesz.

Dnia 14.06.2009 o 11:42, Budo napisał:

aha i co z tymi pożal się Tormie poszukiwaczami przygód, ja ich spławiłem, bo jeszcze
by się skaleczyli...


Lepiej ich ostrożnie wysyłać na misje, ich raporty są idiotyczne ale na koniec przysyłają jakiś magiczny przedmiot (nic szczególnego ale zawsze jest to mieć albo nie mieć).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jak zainstalowac to gowno - nwn2_pc_polish_from106972_to106980.rtp , wrzucenie tego do katalogu z gra i wlaczenie launchera-> aktualizacja nie dziala, nadal mam 1.06 972 .. i co za debil robi takie patche?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować