Zaloguj się, aby obserwować  
Szarik_PL

Neverwinter Nights 2

8336 postów w tym temacie

Dnia 16.06.2009 o 13:03, Bongo777 napisał:

Nie ma potrzeby rozpoczynania gry od nowa ponieważ sejfy sa zachowane a dodatki sa traktowane
jako osobne kompanie , zmienia sie tylko szata graficzna ekranu poczatkowego.
A co do zmian jest ich sporo jeśli chodzi o nowe dodane postacie itp.
Dodatki nie przedłużają przygód z NW2 ale sa powiązane z postaciami z NW2 - są to nowe
fabuły które różnią się od siebie i to właśniejest ok w NW.


No, nie tak do końca ok. Spodziewałem się że choć jeden dodatek zakończy raz na zawsze wydarzenia z kampanii głównej. Ale cóż, szkoda.
Po za tym wnerwiają mnie opcje dialogowe. Przy charyzmie 19 na czysto + bonusy to jakieś 30 i dyplomacji na wysokim poziomie człowiek nie może użyć opcji dyplomacja ponieważ każda taka próba to niepowodzenie, albo notka że sukces nie możliwy. Po diabła dali tę opcję skoro nie można z niej skorzystać ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jestem świeżo po zakupię Platynowej kolekcji- NW 2 + Maska Zdracjy, i zauważyłem, że po zainstalowaniu dodatku, zaczynają się ściągać z neta aktualizacje, a min. Gniew Zehira. To jakiś bonus za zarejestrowanie/kupno gry?
I mam jeszcze jedno pytanie- ile godzin grania potrzebne jest by ukończyć z ręką na sercu NW2, SoZ a MZ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.06.2009 o 22:30, Bithda napisał:

I mam jeszcze jedno pytanie- ile godzin grania potrzebne jest by ukończyć z ręką na sercu
NW2, SoZ a MZ?

Myślę, że spokojnie 80. Przynajmniej tyle mi to zajęło :)
Oczywiście chodzi mi o podstawkę + dodatki :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.06.2009 o 22:30, Bithda napisał:

Jestem świeżo po zakupię Platynowej kolekcji- NW 2 + Maska Zdracjy, i zauważyłem, że
po zainstalowaniu dodatku, zaczynają się ściągać z neta aktualizacje, a min. Gniew Zehira.
To jakiś bonus za zarejestrowanie/kupno gry?


Nie, to po prostu patche do gry.

Dnia 20.06.2009 o 22:30, Bithda napisał:

I mam jeszcze jedno pytanie- ile godzin grania potrzebne jest by ukończyć z ręką na sercu
NW2, SoZ a MZ?


Nigdy nie liczyłem ale myślę że 80 co najmniej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.06.2009 o 22:33, Thalanthas napisał:

> Jestem świeżo po zakupię Platynowej kolekcji- NW 2 + Maska Zdracjy, i zauważyłem,
że
> po zainstalowaniu dodatku, zaczynają się ściągać z neta aktualizacje, a min. Gniew
Zehira.
> To jakiś bonus za zarejestrowanie/kupno gry?

Nie, to po prostu patche do gry.
> I mam jeszcze jedno pytanie- ile godzin grania potrzebne jest by ukończyć z ręką
na sercu
> NW2, SoZ a MZ?

Nigdy nie liczyłem ale myślę że 20 co najmniej.

Czyli mogę liczyć, że ściągnie mi się Sotrm of Zehir i Mysteries of Westgates?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.06.2009 o 22:36, Bithda napisał:

Czyli mogę liczyć, że ściągnie mi się Sotrm of Zehir i Mysteries of Westgates?


Takie rzeczy tylko w Erze. ;-) Mam na myśli że ściągają ci się poprawki do gry, a nie same gry. Tak dobrze to nie ma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.06.2009 o 22:39, Thalanthas napisał:

> Czyli mogę liczyć, że ściągnie mi się Sotrm of Zehir i Mysteries of Westgates?

Takie rzeczy tylko w Erze. ;-) Mam na myśli że ściągają ci się poprawki do gry, a nie
same gry. Tak dobrze to nie ma.

Ale ja przy aktualizacjach najpierw miałem NW 2 ikone, potem NW 2 MZ a teraz mam GZ... O co tu chodzi? :D
PS: Przyznam, że aktualizacje się długo ściągają, jestem przy 1.22, ile jeszcze tego jest?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.06.2009 o 23:11, Thalanthas napisał:

Ostateczna wersja jest 1.22(1588)


Wielka szkoda ponieważ wprowadza tyle byków, że aż strach w to grać. Powiem szczerze. Jeśli chcemy przejść podstawową kampanię to bez instalacji jakiegokolwiek dodatku. Dopiero po jej zakończeniu doinstalujmy maseczkę, a później gniew. Polecam to nowemu koledze. Nie instaluj Maski bez przejścia podstawki. Wiele, naprawdę wiele na tym stracisz.

Jeśli wpakujemy wszystko na raz stracimy mnóstwo dialogów pomiędzy członkami teamu w podstawce, jak również nie wykujemy wielu przedmiotów ponieważ ingrediencje do tego niezbędne nie wypadają z przeciwników, a w sklepach ich ilość jest znikoma. Za przykład niech posłużą skóry zwierząt. Bardzo powszechne w podstawce, ale już po instalacji Gnewu i spathowaniu, wyparowują w tajemniczych okolicznościach.

Następny mankament to dialogi mówione. Mam po angielsku cała rozmowę Duncana z Sandem. Khelgar też w paru momentach nawija po angielaku. Ludzie, za co daliśmy te 90 złotych ? Za kicz, bubel czy jak ?

Lista błędów jest naprawdę długa. Nie możemy używać specjalnych opcji dialogowych opartych na charyzmie, bo każda próba to niepowodzenie, albo sukces niemożliwy. W takim razie to tylko zapychacz, więc lepiej nie brać krasomówcy, lecz młotka który mówi: "Ja zgnieść..." i pierze po łbach maczugą. Wpływ (współczynnik ukryty) nie ma wpływu na dialogi z Elanee bo... te dialogi są zamknięte i koniec. Ona nie chce o tym mówić i tyle... Nie zależnie od wpływu jaki na nią posiadamy. Akcje postaci także zostały ograniczone. Brak ekspresji taniec i flirt. Dostępne w podstawce i masce, po spathowaniu już ich nie ma.

Ta... Dostajemy mnóstwo nowych featów, parę klas, ale i tak się w tym gubimy. Z resztą i tak tego nie weźmiemy, ponieważ są inne przydatne zdolności....

Moim zdaniem dodatki do kitu. Miła atmosfera, ciekawa fabuła, ale mechanika wszystko stawia pod gruba kreską zwaną minus.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Co daje Wieża Dziewiątki, a co Wieża Magów w Twierdzy? Jestem niesamowitym rycerzem i w sumie nie wiem w co inwestować :P

btw moja postać to czarownik (6), niesamowity rycerz (10), w jakiej klasie polecacie rozwijać się dalej? Dziewiątka, Uczeń Czerwonego Smoka, Czarownik, Paladyn? Moja postać to Aasimar, mam tylko podstawkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.06.2009 o 09:39, Budo napisał:


Co daje Wieża Dziewiątki, a co Wieża Magów w Twierdzy? Jestem niesamowitym rycerzem i
w sumie nie wiem w co inwestować :P

btw moja postać to czarownik (6), niesamowity rycerz (10), w jakiej klasie polecacie
rozwijać się dalej? Dziewiątka, Uczeń Czerwonego Smoka, Czarownik, Paladyn? Moja postać
to Aasimar, mam tylko podstawkę.

Wieże nie dają nic, poza różnymi handlarzami, i przedmiotami do kupienia.
Ja biorę Wieżę Maga.

Ja bym dalej rozwijał czarownika, w końcu jeszcze nie doszedłeś do 9 poziomu czarów...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.06.2009 o 09:46, Asthariel napisał:

Ja bym dalej rozwijał czarownika, w końcu jeszcze nie doszedłeś do 9 poziomu czarów...


No nie, ale z drugiej strony po co mi to, i tak nie mam już miejsc na paskach, a nie chce mi się bawić z trzema, czy czteram paskami i potem w walce tylko pauza i szukanie czarów, nigdy tego nie lubiłem. Paski skrótów lepiej były rozwiązane z jedynce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.06.2009 o 10:58, Budo napisał:

> Ja bym dalej rozwijał czarownika, w końcu jeszcze nie doszedłeś do 9 poziomu czarów...


No nie, ale z drugiej strony po co mi to, i tak nie mam już miejsc na paskach, a nie
chce mi się bawić z trzema, czy czteram paskami i potem w walce tylko pauza i szukanie
czarów, nigdy tego nie lubiłem. Paski skrótów lepiej były rozwiązane z jedynce.

Skoro tak, to paladyn (z tego co pamiętam, ma fajne premie z charyzmy), i UCS (bodaj +2 siły na 2 poziomie). Tylko nie pamiętam, na którym pal ma te premie, można zrobić 1pal/2UCS,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zacząłem grać wczoraj drowem warlockiem, idzie przyzwoicie, aczkolwiek życia często brakuje, akurat miałem udać się do Neverwinter.

Jakieś porady dla Chaotycznie Dobrego warlocka? Jaką klasę prestiżową możnaby mu dać? Z tego co widziałem, większość warlockowatych jest tylko dla złych postaci :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.06.2009 o 12:47, Ostrowiak napisał:

Jakieś porady dla Chaotycznie Dobrego warlocka?

Odnoś się do ludzi z szacunkiem, nie oszukuj itp. Jak dobrze pamiętam, to nagroda w punktach doświadczeniach jest mniejsza jeżeli jesteś dobry i robisz złe uczynki. I odwrotnie: jeżeli jesteś zły, nie rób dobrych uczynków.

Dnia 22.06.2009 o 12:47, Ostrowiak napisał:

Jaką klasę prestiżową można by mu dać?

Jeżeli masz Gniew Zehira to Piekielnego Czarnoksiężnika, jeżeli nie masz dodatku, to polecam czystego czarnoksiężnika.

Dnia 22.06.2009 o 12:47, Ostrowiak napisał:

Z tego co widziałem, większość warlockowatych jest tylko dla złych postaci :P

Jednego warlocka o tego typu charakterze spotkasz na pewno ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam już tego serdecznie dość. Przeszedłem całą podstawkę do momentu gdy Khelgar ma zostać mnichem. Oczywiście zostać nie chce bo mam na niego za mały wpływ. Nie rozumiem tego. Przez całą grę zbierałem dla niego same plusy, żadnych minusów i ciągle za mało. Wiem, że po instalacji maski tracimy sporo punktów, ale aż tak ?

Wstyd pytać zna ktoś może ten cheat który dodaje wartość influence dla niego ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.06.2009 o 21:23, Tymonius napisał:

Mam już tego serdecznie dość. [...]


Nie wiem o czym mówisz.. Sam przeszedłem podstawkę mając zainstalowaną Maskę - i Khelgara mnichem zrobiłem (a zaraz potem wczytałem sejva, bo był w tym słabszy niż w profesji wojownika).

Nie wiem jak jest w grze bez Maski - ale przeszedłem całoś, nie miałem żadnych większych problemów (choć fakt - kilka ang. tekstów było).

Przedmioty sobie wyrabiałem - zarówno z rud jak i skór, wiele testów persfazji przeszedłem (niektóre zdarzało się oblać). Wpływ na Elanee działał normalnie - najpierw nie chciała ze mną gadać, potem zaczęła.

No chyba, ze problemy, o których piszesz (i pisałeś wcześniej) nie są przez Maskę tylko Gniew.. choć tekst
>Nie instaluj Maski bez przejścia podstawki
raczej świadczy o czymś innym..

Fakt - grę przechodziłem dawno - z rok temu to było, może jakieś późniejsze patche coś spartoliły - nie wiem..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po raz trzeci podchodzę do NWN2. Tym razem mój wybór padł na łowcę (styl wlaka dwoma broniami) i zastanawiam sie jak rozwinać swoją postać. W związku z tym mam kilka pytań.

1. Czy epicki łowca dostaję jakieś dodatkowe atuty i zdolności? Bo w instrukcji do MZ nic na ten temat nie pisze.
2. Co sądzicie o czymś takim łowca 13 poziomu (znikanie z oczu mi wtedy nie potrzebne, a czary też nie powalają), mistrz broni 7 poziomu i 6 poziomów barbarzyńcy?
3. A co o takim. Łowca 18 lvl, Mistrz Broni 7lvl, Złodziej Cienia z Amn 5lvl. (Chodzi mi o atak z zaskoczenia), a moze zamiast 3 lvl łowcy i 5 Złodzieja Cieni zrobić 8lvl Zabójcy?

Z góry dzięki za odpowiedzi ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Żaden z twoich przykładów nie jest dobry. Jeśli bierzesz łowce to tylko i wyłącznie dajesz mu 21 poziomów bo inaczej się po prostu nie opłaca. Na 21 lvl łowca może wziąć atut Zguba wrogów który daje: "każda broń używana do walki z ulubionym wrogiem jest traktowana jako broń zagłady dla tego gatunku stworzeń (+2 do trafienia i dodatkowe 2k6 obrażeń)". Dlatego proponuję 21 lvl łowca i 7 Mistrz broni a reszta jak chcesz. Co prawda to tylko propozycja, a ty zrobisz jak chcesz. Ewentualnie możesz dać zamiast MB 9 lvl Zabójcy. Ty zdecyduj czy chcesz grać bez tego atutu czy nie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować