Zaloguj się, aby obserwować  
Szarik_PL

Neverwinter Nights 2

8336 postów w tym temacie

Dnia 19.12.2006 o 17:05, PolishWerewolf napisał:

Sam gram nim (a raczej Kapłanką :P) i stwierdzam, że nie stanowi aż takiej potęgi na nieumarłych.
Tylko w początkowych etapach. Czary leczące obszarowo są za słabe. Znacznie potężniejszy jest
w takim wypadku Młot Bogów.

No może tak jest. Ale i tak możliwość jednoczesnego leczenia członków swojej drużyny i atakowanie nieumarłych jest, według mnie, ciekawą i przydatną możliwością. :)

Dnia 19.12.2006 o 17:05, PolishWerewolf napisał:

po powrocie ze Studni Starej Sowy.

Czyli jeszcze trochę mi brakuje. Ale to dobrze, zdążę dojść do 10 poziomu. Bo wcześniej nie mógłbym wybrać tej klasy prestiżowej z powodu braku atutu Cichociemność (bo to chyba o niego chodzi - w instrukcji jest Dyskrecja...)

Dnia 19.12.2006 o 17:05, PolishWerewolf napisał:

Czyli tracisz najlepsze przedmioty w sklepach jakie są dostępne na SP.

Możesz nie psuć mi nastroju? :P Chciałem kupić sobie EK, ale jest dla mnie niestety zbyt droga. Wolę mieć podstawkę i zostawić sobie te kilkadziesiąt złotych.

Dnia 19.12.2006 o 17:05, PolishWerewolf napisał:

Jednak równie potężne można znaleźć.

Znając moje szczęście, raczej nic mi się nie trafi. :D No ale może za którymś razem coś się trafi. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.12.2006 o 17:16, matiz123 napisał:

No może tak jest.

Jak wspomniałem w początkowych etapach. W dalszych, gdy wojownik ma grubo ponad 200hp to leczenie 30hp nic mu nie da.

Dnia 19.12.2006 o 17:16, matiz123 napisał:

Czyli (...)

Polecam jeszcze dokładne przyjrzenie się liście atutów możliwych do wyboru w samej grze.

Dnia 19.12.2006 o 17:16, matiz123 napisał:

Możesz nie psuć mi nastroju? :P

Nie miałem zamiaru

Dnia 19.12.2006 o 17:16, matiz123 napisał:

Chciałem (...)

Mi się cudem od sierpnia udało zebrać... :)

Dnia 19.12.2006 o 17:16, matiz123 napisał:

(...)

Przedmioty w sporej części NIE są generowane losowo. Te potężniejsze na pewno będą tam gdzie ich miejsce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To faworyzowanie EK, a zwyklej jest lekko mówiąc irytujące, niedlugo wytną z gry połowę ras/klas i wstawią je tylko do kolekcjonerki :/ Ale ja nie o tym chciałem...

SPOLIER

Nasher mówil, ze za zabicie Lorne''a dostanę ziemię i tytuł szlachecki... kiedy dostanę tą ziemie? Jestem po oczyszczeniu chalupy Aldanona i na razie nie dostalem mojej "nagrody" :P

SPOILER STOP

Pozdro :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.12.2006 o 17:19, PolishWerewolf napisał:

Polecam jeszcze dokładne przyjrzenie się liście atutów możliwych do wyboru w samej grze.

Właśnie problem w tym, że w grze przy opisie Złodzieja Cienia z Amn też jest napisane, że wymagany jest atut Dyskrecja. A podczas wyboru atutów nie widzę takiego. :/ A wydaje mi się, że powinienem móc się tego nauczyć, bo raczej nie ma do Dyskrecji jakichś wyjątkowo trudnych do spełnienia wymagań. Tak samo jest z Tancerzem Cieni - w instrukcji napisane jest, że do tej klasy prestiżowej wymagany jest atut Ruchliwość, a w grze jest to Mobilność. I tu na pewno jest niezgodność, bo przy kolejny poziomie mogłem wybrać Tancerza Cieni.

Dnia 19.12.2006 o 17:19, PolishWerewolf napisał:

Przedmioty w sporej części NIE są generowane losowo. Te potężniejsze na pewno będą tam gdzie ich miejsce.

To też mi się nie podoba. Według mnie, powinna być większa (jeśli nie całkowita) losowość, jesli chodzi o zdobywane przedmioty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.12.2006 o 17:21, Walec87 napisał:

To faworyzowanie EK (...)

Płacisz, to masz. Nikt nie każe Ci kupować. Narazie jedyne co zobaczyłem "faworyzowanego w EK", to dwa dodatkowe sklepy na SP. W MP wszystko się wyrówna.

Dnia 19.12.2006 o 17:21, Walec87 napisał:

SPOLIER

Jak oczyścisz Twierdzę. Musisz najpierw jeszcze zdobyć kryształ od ostatniego ocalałego Lorda.

Dnia 19.12.2006 o 17:21, Walec87 napisał:

SPOILER STOP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.12.2006 o 17:25, matiz123 napisał:

(...)

To z Mobilnością zostało odkryte już w części 1 gry, gdzie też był ten problem niezgodności opisów, z instrukcją i samymi atutami. Tutaj to zostało niestety powtórzone. Dlatego przed wzięciem atutu radzę Ci grę zapisać.

Dnia 19.12.2006 o 17:25, matiz123 napisał:

To też mi się nie podoba. (...)

W 1 części też nie wszystkie było losowane. Wiadomo, to, co zostawiają potwory jest generowane losowo. Jednak spora część skrzyń i Bossowie zostawiają to samo. Nie uprzyjemnia to gry, fakt. Ale nie ma powodów do narzekań potem. NWN został stworzony głównie pod MP.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja w pierwszą część niestety nie grałem. :( Mam nadzieję, że błąd z nazwami niektórych atutów zostanie poprawiony w patchu 1.03. :) Ok, wszystkie moje wątpliwości zostały wyjaśnione, aktualnie nie mam więcej pytań, więc idę grać. :D Czeka na mnie kilkadziesiąt orków do ubicia. :P I dwa poziomy do osiągnięcia (ja już chcę być Złodziejem Cienia z Amn). :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ciągle zadanie Czystki w Dokach... :/
Na screenie jest pokazana ca3a sytuacja. Bandyci sobei stojąobok stra?ników miejskich. Nie moge ich zatakowaa, ani porozmawiac. Co mam w3aściwie w tym zadaniu zrobia?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak można odwołać przywołanego Chowańca?
I jeszcze jedno podobne pytanie: jak przerwać Zwierzęcą Postać, jaka przybiera Elanie i jak nie pozwolić jej na spontaniczne przybieranie tej postaci?
Przy kształtowaniu postaci nie zwróciłem uwagi na głos a teraz denerwuje mnie każde odezwanie mojego bohatera. Czy w trakcie rozgrywki mogę jakoś to zmienić bo grę już zaawansowałem i nie chcę się cofać do początku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.12.2006 o 20:08, zolenderek napisał:

Jak można odwołać przywołanego Chowańca?

Identycznie jak w NWN1. Prawy klawisz na chowańcu i z menu "Odeślij".

Dnia 19.12.2006 o 20:08, zolenderek napisał:

I jeszcze jedno podobne pytanie: jak przerwać Zwierzęcą Postać, jaka przybiera Elanie i jak
nie pozwolić jej na spontaniczne przybieranie tej postaci?

Kolega już wszystko napisał (używanie umiejętności). Natomiast błyskawiczny powrót do postaci ludzkiej nestępuje gdy z menu postaci wybierzesz "Anuluj..." Końcówki dosłownie nie pamiętam - albo polimorfię, albo postać zwierzęcą, albo coś jeszcze.
To jest naprawde logicznie zrobiona gra.

ps. Najbardziej raduje mnie ekonomia, która jest tak dobra jak w IWD1/2 czyli nie można kupić większości niezłych przedmiotów w sklepie i klepie się biedę lub nędzę.
Nawet współczuję posiadaczom EK bo u nich dodatkowe przedmioty w sklepach prawie na pewno łamią podstawowy balans gry (takie dodatki są na szybkiego robione zwykle już po testach alfa, w których wyłapuje się zasadnicze bugi).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.12.2006 o 20:08, zolenderek napisał:

Przy kształtowaniu postaci nie zwróciłem uwagi na głos a teraz denerwuje mnie każde odezwanie
mojego bohatera. Czy w trakcie rozgrywki mogę jakoś to zmienić bo grę już zaawansowałem i nie
chcę się cofać do początku.

Prawdopodobnie pomoże Ci edytor o nazwie LETO. Przed edycją plików zapisu wykonaj ich kopie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Problemo...

Pokonałem jaszczuroczłeka Batha i co? Drużyna uwięziona na jakiś malusim terenie, a rozmowy nie mogę zacząć żadnej. Mam tak już tam zostać? :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chciałem sprawdzić czy mój "złomek" odpali NWN 2 uprzejmie korzystając z linka dołączonego przez Night Elf-a,
Szczerze mówiąc nie lubię, żeby obce programy grzebały mi w kompie, zwłaszcza takie co do których nie mam pewności/źródła. Wyświetla mi się komunikat, że muszę zainstalować jakieś trzy programy, chcę się tylko upewnić czy to bezpieczne bo wyskakuje mi ostrzeżenie z centrum zabezpieczen XP.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.12.2006 o 23:56, Karister napisał:

Problemo...

Pokonałem jaszczuroczłeka Batha i co? Drużyna uwięziona na jakiś malusim terenie, a rozmowy
nie mogę zacząć żadnej. Mam tak już tam zostać? :P


OK, brawo dla twórców. Bug najwyższych lotów, który (skutecznie) przeszkadza w prześciu trybu single. Jak dotąd coś podobnego widziałem tylko w Sacred (tutaj już pomagały tylko kody).

Są 3 sposoby na rozwiązanie problemu"
1) niektórym udaje się przejść między kamieniami barykady i zapomnieć o sparwie, zostawiając niedokończony quest.
2) kod w konsoli, ale brak mi bliższycgh informacji, które by w moim przypadku okazały się pomocne.
3) metoda najpewniejsza -wyłączenie PRZED WALKĄ GnaG.

No i zapewne 4) czekanie na patcha...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.12.2006 o 00:14, sodolis napisał:

Szczerze mówiąc nie lubię, żeby obce programy grzebały mi w kompie, zwłaszcza takie co do których
nie mam pewności/źródła.

To nie pozwalaj na to.
Wymagania są proste. Procesor Intela powyżej 2 GHz lub Celeron 2.6 MHz lub Athlon XP 2000+ lub Duron 1800 MHz.
Nie będą działać stare Pentium 1,6 GHz i słabsze, zwykłe Athlony do 1400 MHz, stare Durony do 1200 MHz (z powodu braku intelowskiej instrukcji SSE).
Bardzo kiepsko będzie z powodu wydajności z Athlonami XP 1700+ i Duronami 1600 MHz. Być może gra się odpali, ale będzie szarpać CPU.
Do tego 512 MB fizycznej ram plus drugie tyle wirtualnej. Dlatego najlepiej mieć 1 GB ram lub więcej.
Każda karta graficzna od GF 6600 i Radeona 9700 Pro w górę.
Odpada cała seria kart Nvidia GF FX 5xxx, GF4, GF3, GF2, itd. oraz Radeony 9250 i wszystkie z mniejszymi numerkami. Radki 9600 Pro/XT są na granicy uruchomienia i działania w najgorszej jakości obrazu. Odpada też taki wynalazek jak GF 6200 i 6250 - te karty są za słabe, żeby uciągnęły obraz podobnie jak Radeon 9600, tylko bardziej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dzięki za naprostowanie ;) pod choinkę będę musiał sobie kupić jakąś lepszą kartę graficzną, mam nadzieję, że znajdę jeszcze coś na AGP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 20.12.2006 o 01:17, Olamagato napisał:

Nie będą działać stare Pentium 1,6 GHz i słabsze, zwykłe Athlony do 1400 MHz, stare Durony
do 1200 MHz (z powodu braku intelowskiej instrukcji SSE).
Bardzo kiepsko będzie z powodu wydajności z Athlonami XP 1700+ i Duronami 1600 MHz. Być może
gra się odpali, ale będzie szarpać CPU.


A jak z Sempron 2300 512 ram i radek 9550 ? kiepściuchno co ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować