Zaloguj się, aby obserwować  
ja33no

Warhammer 40k DoW, Winter Assault, Dark Crusade i Soulstorm

24392 postów w tym temacie

Dnia 10.01.2007 o 14:58, Mroku21 napisał:


Nie to nie jest oficjalne info, ale siedzę na różnych forach i śledzę dyskusje osób biorących
udział w balansowaniu gry. No i wynika z nich, że trzeba będzie poczekać do Wielkanocy, może
krócej.

Ale ci ludzie nie są chyba pracownikami Relica, więc ich data to jedynie domysły.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.01.2007 o 15:09, Czedwik napisał:

Ale ci ludzie nie są chyba pracownikami Relica, więc ich data to jedynie domysły.


Ale biorą bezpośredni udział w balansowaniu gry, zresztą wejdź na dow.rox.pl i poczytaj.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No przekonałem się-zieloni mnie zasypali swoją ilością......a vs Chaos??Kult(ur)yści padają błyskawicznie,CSM to kiepska wersja Sm,tyle że liczniejsza.Czarownik czarami denerwuje,ale szybko oberwuje(Łał!!!Jestem poetą:D).Zerki??Komiarz ich bije.CL??Bawię się z nim w berka. Horrory się GK boją.Obliberator dostaje serie prześwietleń przez bebol.Plugawiciel zwykle dużo nie stoi.Predator tyż.Opętani-jak obliberator.BT???Zwiewam,żeby tracił życie,a DP??Też jak obliberator:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.01.2007 o 23:14, Grond napisał:

A co do mojego honoru. Tak, mam go.


Taaaa??Super,bo ja też staram się być honorowy(zara,zara-kto miał ten tekst"Duty and Honour"??A-Gwardia!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nic dziwnego że długo poczekamy na patcha bo tak osłabiając lorda całkowicie ostro osłabia sięrase bo posiadam 1 hero tylkoznowuż ostro osłabiając NW całkowicie trace szanse na wygraną bbo nie mam innego rodzaju zwykłej piechoty, rozdzieracze fakt o 10 dmg mniej mogli by mieć i tak szybko morale rozwalają :) (ale duzo ciezej znów by im było lać siepaczy thorna) dmg nw na 2 poziomie jest duze no bo co bym zdziałał innym rasom od t3 w górę (i tak jak kazdy się rozwinie to cięgie baty mi robi) nieśmiertelni beznadziejni na piechote rozsądna siła na pojazdy bez zastrzeżeń (pozatym maja malo hp szybko padają wczoraj nawet w grze bylo to widać :) co do pojazdów to tylko ten 3 ostatni na coś się przydaje inne mało dmg mało hp pancerza wogóle nieprzydatne chyba że do budynków niszczenia tera może imba są necroni od t1 wymiatają ale z czasem gry i w t4 to już ostre baty dostąją
poza tym gron nie lubisz mojego lodra bo ja ci chamsko robie włączam spowa i od tyłu atak :) i -50% szybkości robi swoje :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Stare to,ale odpowiem....człowieku,każdą rasę twórcy starali się we wszystkim zbalansować(niestety wyszły dwie imby-tau i cronsi,ale co do pierwszego wątpliwości).Gwardi każą płacić za hangary??Spójrz na eldarów-oni muszą instalować kamienie niemal do wszystkiego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

acha zapomniałem dodać nie jest tak że kulka wskrzesza ile wlezie w multi jest limit przy max 20 pkt jednostek mozna mieć 35

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.01.2007 o 23:14, Grond napisał:

Everial: No ten... Gram IG. Jest to najsłabsza rasa w DC. Może i ma ona jakieś imby
(Zabójca, który jest
świetny i jest pewną rekompensatą za brak jednego, silnego bohatera z uberskillami, zostanie
znerfowany w patchu, a Basiliski które są często jedyną rzeczą która ratuje IG też zostaną
znerfowane), ale to nie zmienia faktu, że cała rasa ogólnie wypada słabo. Szczególnie w t1,
czyli na samym początku. Ty grasz Tau, i po grach 1vs1 ze mną strasznie krzyczałeś, "jakie
to IG imba". Więc tym razem zagrałem jako Tau na twoich zasadach. Tau ma jedno z silniejszych
t1 (praktycznie wszystkie ich jednostki w t1 za wyjątkiem SS są imba albo bardzo trudne do
skontrowania). Jeżeli widze, że ktoś gra Nekronami/Tau i jeszcze mówi coś o BALANSIE to granat
sam się odbezpiecza. Zrobiłem coś, co wielu Tau uważa za rzecz normalną. Zrushowałem Everiala
Vespidami, a chwilę potem 2x Kroot. Takim czymś rozpieprzyłem mu eco, a jak przyszełd Predator
ze swoimi CSM i CL to było już pozamiatane. Twoja baza powiedziała nam gg. Potem zrobiłem coś
co Tau playerzy KOCHAJĄ. Devilfish spam! Weee! Yaaay! Niewidzialny transporter z imba dmg oraz
niewidzialnością za śmieszne pieniądze. Ile razy, gdy po pokonaniu armii Tau wkraczałem zwycięsko
do jego bazy pojawiał się jeden Devilfish, drugi, trzeci, czwarty, piąty itd. Potem 1 (słownie
JEDEN) Skyray. z MB. Poszło bodajże 2-3 razy w waszą bazę, jednak gdyby poszło w waszą armię
to byłoby jedno wielke "EEEMMMBBBAAA!". Potem cóż... Gdy Predator bawił się z wami ja rozwinąłem
baze, kompletnie zaniedbaną przez ten "imba rush" by wytechować do Crisisów, jednocześnie niszcząc
waszą wspólną bazę. A potem co? Crisisy w kilka sekund zjadły lp2, baraki i hq waszej trzeciej
bazy. No bez jaj. Wyobrażałem sobie radośc na twarzach Tau playerów, kiedy pod nieobecność
mojej armii w bazie wlatywali mi Crisisami i rozpieprzali wszystko w drzazgi. W czasie gdy
ich armia była pokonywana przez mój regiment. Cóż, cel uświęca środki? ("no micro... no skill...
use imba!"). Chciałem tylko Ci uświadomić, jak cholernie imba jest Tau, bez względu na Twój
styl gry (słabe t1... lol. Pozwoliłbym Ci zrobić tylko kilka squadów FW. Oni oczywiście nie
są imba? 210 req tak? Cóż... Niewiele jak na jednostke która wtfpwnuje wszystko co inne rasy
w t1 mogą kupić).


FW nie niszczy wszystkiego z t1 tylko walcząc z nimi trzeba pomyśleć, czyli zawsze rzucać się do CC, bo w starciu 4 marines i 3 FW 1 marnies padnie w czsie dobiegania do FW ale reszta wejdzie w niehonorową walkę według Kasty Ognia CC, poztym trzeba myśleć nie uzupełnia się grupek tylko robi się więcej z prostego powodu: większa mobiloność, można zająć więcej grupek w CC i morale jest podzielone, czyli gdy jedną grupę kosi druga nie traci morale a gdy kosi 1 większą grupe morale tracą wszyscy. Pozatym też uważam że FW są za mocni i dlatego nigdy ich nie spamuje, bez ulepszeń w t1 powinni zadawać o 15dmg mniej natomiast z ulepszeniami tyle co zadają, ale w zamian za to powinni widzieć trochę więcej gdyż bez scouta są ślepi jak krety. Krootoxy powinny mieć mniej życia i słabszy pancerz ale mieć większy wpływ na morale, Devilfishe powinny być droższe i zajmować 2 miejsca tak jak LSy, Broadside''y powinny mieć więcej życia, crisisy mniej zadawać miotaczem i mieć mniej życia ale się regenerować, knarlok powinnien mieć więcej życia bez metalurgii i mieć lepszy pancerz.

Co do IG: to plasmy GM powinny zadawać mniej jednak oni powinni być darmowi(przynajmniej przy zbudowaniu tak jak NW), mieć mniej życia, ale zajmować 1 capa, w końcu są ich MILIARDY! Działka dla drużyny ciężkich broni powinny by dostępne w t2 po jakmiś ulepszeniu, ogryni powinni zajmować 2 capa i powinni mieć limit 2, Kasrkini powinni wykrywać niewidzialne, natomiast chimera, hellhound i ten robot powinni być bardziej odporni na ogień średnich broni, LR miec słabszy rodzaj pancerza a BB powinien mieć 15000 hp, bo w jego opisie pisze, że w może wytrzymać niewyobrażalnie dużo co nie jest do końca prawdą. I tyle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

czy ja wiem ever za free gwardziści tak ale capa zostawić bo jak by cie taki ig zasypał to by była masakra 8 oddziałow max bez upgraedu a 3 oddziały marinesów z 2 ckm to by nie przezyli bb zwikeszyc nie no tu przesadziłeś monola zwiekszyć minimum 500 dmg powinien zadawać a ten 240 góra ale bb wiecej hp i pancerz grubszy czym bys to rozwalił owszem balans tak ale nie popadanie z jednej skrajności w drugą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.01.2007 o 16:25, szweider napisał:

GM jest dobre takie,jakie jest-no może przydałoby się trochę więcej HP.Gdyby mieli limit 1
byliby MEGA WIELKĄ IMBĄ


Dlatego powinni zdawać mniej z ulepszonych broni i miec mniej życia. Coś za Coś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

I tak by to nie pomogło.Na wroga wybiegała by fala 8 razy większa od ilości orków-i wtedy każdy,nawet nekron miałby przewalone

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tnij cytaty...

FW to zdecydowanie za silna jednostka do T1. Za 210 req masz oddział, który zabija wszystko z T1 zanim to dojdzie. Teoretycznie można użyc Jumpa. Wtedy rzeczywiście można dojśc z FW do CC. Ale to nic nie daje, ponieważ jednostki z jump packiem już nie są tańsze od FW, a czasem są droższe i wymagają dodatkowego budynku. Co sprawia, że FW jest więcej więc sprawne wymicrowanie jest banalne. Jeden oddział ucieka drugi strzela-cała filozofia. Można też założyć, że ma się tyle oddziałów FW ile przeciwnik ma jednostek CC z jumpem. I wtedy wydaje się, że jest się na straconej pozycji. Nic bardziej mylnego. Bo wtedy do akcji wchodzi TC ze swoją spowalniającą pułapką, która nie ma freez time''a. Rzucenie takiej pułapki w środek oddziału CC kończy się tym, że FW sobie odbiegną i spokojnie zabiją skutecznie spowolnionych przeciwników. Czyli wśród rzeczy, które wymieniłeś co do Tau nie podałeś dodania freeza dla umiejętności TC.

Tez grałem Tau po wyjściu DC i ja mam trochę inne pomysły niż Ty. Oczywiście z takimi sprawami jak osłabienie flamera Crisisa, czy osłabienie FW się zgadzam. Devilfishe powinny miec infiltrację, ale nie powinny atakować i wciąż zajmowac 1 capa (LS''y też tyle zajmują). Krootoxy z capem 3. Prócz tego usunąć tak duży dmg sond przy wykopywaniu się (nie widziałem aby ktoś tego używał, ale słyszałem o tym problemie). Dac Tau wieżyczki. Zamienic Broadsidy z Crisisami na miejsca aby w T2 Tau miało AV z prawdziwego zdarzenia, czyli osłabienie Crisisa, a z Broadsida zrobic jedną jednostkę szybszą i silniejszą. Ulepszyć Knarlocka, który imo teraz jest żałosny jak na jednostkę reliktową. No i ograniczyć spam HG. I już sama sprawa Tau vs Nekro aby umiejętność zwiadowców obniżała obronę Nekro. Należałoby też coś zrobic z Vespidami, bo oni każde koszary posyłają do piachu na samym początku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.01.2007 o 16:41, gloody napisał:

Tnij cytaty [...] No i ograniczyć spam HG. I już sama sprawa Tau vs Nekro aby umiejętność
zwiadowców obniżała obronę Nekro. Należałoby też coś zrobic z Vespidami, bo oni każde koszary
posyłają do piachu na samym początku.


Może zrobic cenę zaporową dla vespidów np. 200/175 przynajmniej zrobienie gena na samym początku tez nie pozwoliłoby od razu ich wytrenowanie. A z tym freezem to chodzi ci że niby pułapka działa od razu?? Bo nie działa aktywuje się jak znika i trwa to około 7 sec.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z knarlockiem jest różnie-zależy wszystko od ścieżki,jakiej wybierzesz:
Mon''tka-knarlock jest słaby(8200HP-TO MA BYĆ "DUŻA ILOŚĆ HP"???)
Kauyon-po małym badaniu knarlock ma porządną liczbę-11000HP.Na dodatek krootoxy po tym badaniu mają....8725HP???Sami powiecie,że kilka takich monola rozwali??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z knarlockiem jest różnie-zależy wszystko od ścieżki,jakiej wybierzesz:
Mon''tka-knarlock jest słaby(8200HP-TO MA BYĆ "DUŻA ILOŚĆ HP"???)
Kauyon-po małym badaniu knarlock ma porządną liczbę-11000HP.Na dodatek krootoxy po tym badaniu mają....8725HP???Sami powiecie,że kilka takich monola rozwali??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.01.2007 o 17:10, gloody napisał:

Freez time - czas potrzebny na "naładowanie" umiejętności. Aby trzeba było odczekac przed kolejnym
użyciem.


to trwa koło 10 sec

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować