Zaloguj się, aby obserwować  
ja33no

Warhammer 40k DoW, Winter Assault, Dark Crusade i Soulstorm

24392 postów w tym temacie

Dnia 14.05.2007 o 19:26, Everial napisał:

> szczerze ? to ja tez jestem za tym by tier 2 wymagalo zbrojowni bo ja i tak gram marines
+
> zbrojownia ];->>> > tylko, ze wtedy tacy necroni, tau albo eldarzy beda zawsze
tier do przodu przed chaosem czy
> space marines...

A co szkodzi wrócić do większego kosztu?? Np nie 200/200, ale 320/320?? Nie uważasz, że tak
byłoby dobrze??


tylko ze wtedy niektore rasy (np Tau czy Eldar) nie beda mialy za duzo szans by zatrzymac chaosowych marines z HB a teraz musze sie liczyc ze jesli zrobie zbrojownie i potezne HB to opoznie sobie techa, wiec tak szczerze i obiektywnie - lepiej jest tak jak jest, chaos ma albo marines z HB albo zerki a nie jedno i drugie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A ja myślę, że właśnie CSM i SM mają NAJWIĘKSZY BALANS ;-) Resztę można by dobuffować(IG) no i nerfnąć resztę ;-) Orkowi by sie na przykład przydał nerf imba bannerków ;-D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.05.2007 o 19:37, Dyzio Diablo napisał:

Nie przesadzasz Ever? Z powodu ceny T2 jaką proponujesz 75% walki toczyłabysię w T1


A to źle?? :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.05.2007 o 19:44, Kubacube90 napisał:

A ja myślę, że właśnie CSM i SM mają NAJWIĘKSZY BALANS ;-) Resztę można by dobuffować(IG) no
i nerfnąć resztę ;-) Orkowi by sie na przykład przydał nerf imba bannerków ;-D


Co do Banerków, to buffnąc im hp, ale nerfnąć dmg po upach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.05.2007 o 19:50, Everial napisał:

> Nie przesadzasz Ever? Z powodu ceny T2 jaką proponujesz 75% walki toczyłabysię w T1

A to źle?? :P

w.g. mnie duuzo lepiej bo nie srało by się bzmyślne jednostek, a przejście w t2 oznaczało by że walka się rozkręca już na dobre i żadna ze stron nie ma przewagi, więc trzeba coś cięzszego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.05.2007 o 20:07, Iroks1 napisał:

w.g. mnie duuzo lepiej bo nie srało by się bzmyślne jednostek, a przejście w t2 oznaczało by
że walka się rozkręca już na dobre i żadna ze stron nie ma przewagi, więc trzeba coś cięzszego


Tylko czy DC nie straciłby "nieco" na dynamice gdyby aż tak podniesiono koszty T2? Nawet nie chcę myśleć ile chcielibyście za T3. -_-"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To był by krok w stronę DoWa ("czystego") i trochę DoWPro - trochę mnie to w DC drażni - nie ma czasu się nacieszyć poszczególnymi tierami - tylko te teache...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.05.2007 o 20:33, Dyzio Diablo napisał:

> w.g. mnie duuzo lepiej bo nie srało by się bzmyślne jednostek, a przejście w t2 oznaczało
by
> że walka się rozkręca już na dobre i żadna ze stron nie ma przewagi, więc trzeba coś cięzszego


Tylko czy DC nie straciłby "nieco" na dynamice gdyby aż tak podniesiono koszty T2? Nawet nie
chcę myśleć ile chcielibyście za T3. -_-"


Akurat t3 kosztuje dobrze, tylko trzebaby zrówanć, że u wszystkich 400/300, a nie, że niektórzy tylko 300/300

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 14.05.2007 o 22:14, Everial napisał:

Akurat t3 kosztuje dobrze, tylko trzebaby zrówanć, że u wszystkich 400/300, a nie, że niektórzy
tylko 300/300


tak naprawde wystarczy zrobic wszytkim koszt tier 2 w formie 300/200 lub lepiej - 250/250 - zebranie energii spowolni znacznie techa a trzeba bedzie czyms obronic te generatory - i wykopac te FO do T2 !!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.05.2007 o 23:37, Teokrata napisał:

tak naprawde wystarczy zrobic wszytkim koszt tier 2 w formie 300/200 lub lepiej - 250/250 -
zebranie energii spowolni znacznie techa a trzeba bedzie czyms obronic te generatory - i wykopac
te FO do T2 !!!


To jest myśl. Mnie się podoba. Dla mnie bardziej kusząca jest 300/200 i FO do T2. tak po stawianiu jednego gena można iść już do T2 a tak trzeba by drugiego zrobićlub poczekać chwile i nie dać sie zabić. Popieram.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.05.2007 o 08:44, koperon napisał:

wystarczy jakby t2 wymagało zbrojowni...


Tak, ale nie wszystkie rasy mają zbrojownie i t2 osobno. Ten zwiększony koszt byłby właśnie dla nich.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.05.2007 o 14:04, Ziomuś SmS napisał:

Ciekawe wnioski :) ale Relic i tak was nie posłucha :P Bo ONI wiedzą lepiej :P


Bo Relic jest goopi :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.05.2007 o 14:04, Ziomuś SmS napisał:

Ciekawe wnioski :) ale Relic i tak was nie posłucha :P Bo ONI wiedzą lepiej :P


sam Relic mial podobne wnioski skoro w patchu podniusl koszt T2 u marines o 5 energii by spowolnic tech... moze sie juz zoorientowali ze 5 energii wiecej to za male spowolnienie - ja jestem za tym zeby T2 u kazdej rasy (wiec takze zbrojownia u Tau czy Eldarow) kosztowalo 250/250 - niech bedzie mniej rekwizycj bo i tak trzeba bedzie wydac na wojo oraz geny zas 250 energii po prostu bedzie wymagalo czasu i kilku genow do uzbiernia - wtedy Necroni nie beda potrzebowali Rozdzieraczy przed T2 bo nie bedzie tak szybkiego techowania i bedzie tak jak powinno byc IMHO.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

najlepiej to by było tak
t2=350/250 WIEM cena dobitna, ale TO oznaczało by że ZADNA armia nie może pokonać drugiej coś jak front I WW na zachodzie
t3=400/300 tu mamy już front II WW przy czym, dalej nie ma rozstrzygnięcia
t4=500/500 czemu? bo po upach na sure już mamy na pewno 100 zarobku samego requ i armie są już ogromne i potrzeba "tajnej broni"

Ceny dobitne i zaporowe, koniec z techem, czas na prawdziwą walkę, chcesz techować? powodzenia, i nareżcie walka o każdy pkt była by opłacalna bo 12 requ w albo tamtą stronę to była by duuza róznica, hero stał by się prawdziwym hero, bez którego atak na wroga kończyłby się klęską
u sm wrócić do dawnych techów dla jednostek, szarżę GK wykopać duzo dalej np t3, czachy na starcie niewidzialne+dodać up do hp
tau bez zmian
nec to tylko fo wykopac do t2
eldarsi, bez zmian przy czym 2 kamienie max do koszar, nie że w koszarach mozemy robić smoki,banshee,żniwiaże,pajęczarze i co tam jeszcze macie :)
chaos zerki albo mniejsze dmg albo cap (np 3) lub wieszy koszt min 280/150 (to jest bardzo mocne a tańsze od termosów)
orki, nie wiem nigdy nimi nie grałem po patchu, nigdy przeciw nim

nec koszty tierów o 300 energi więcej, rozdzieracze t2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.05.2007 o 15:44, Iroks1 napisał:

eldarsi, bez zmian przy czym 2 kamienie max do koszar, nie że w koszarach mozemy robić smoki,banshee,żniwiaże,pajęczarze
i co tam jeszcze macie :)


Chodzi ci o to by w każdym Portalu Aspektu można było rekrutować maksymalnie dwa różne oddziały? Ciekawi
pomysł... i głupi. :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.05.2007 o 15:59, Dyzio Diablo napisał:

Chodzi ci o to by w każdym Portalu Aspektu można było rekrutować maksymalnie dwa różne oddziały?
Ciekawi
pomysł... i głupi. :P

czemu głupi? eldarsi są ukierunkowani przecie nie ma armi uniwersalnych tak jak to czesto się widzi
zapomnialem o ig techy 1/2 lub 1/3 tańsze ale t4 tak samo drogie jak u innych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować