Zaloguj się, aby obserwować  
ja33no

Warhammer 40k DoW, Winter Assault, Dark Crusade i Soulstorm

24392 postów w tym temacie

Dnia 27.01.2008 o 16:31, Teokrata napisał:

mam nadzieje... zeby bylo zabawnie znam goscia co nie potrafi Necronami podbic drugiej prowincji
na poziomie latwym -


...owned

Dnia 27.01.2008 o 16:31, Teokrata napisał:

tez w to nie wierzylem ale on serio nie potrafi... poprostu LOL i tyle...
ale nerf musi byc !!!


Spokojnie będzie...wśród nerfów pamiętam 2 rzeczy

-NL będzie gorzej skakać
-Obeliski dają 15% przyspieszenia budowy oddziałów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 27.01.2008 o 16:34, szweider napisał:

Spokojnie będzie...wśród nerfów pamiętam 2 rzeczy

-NL będzie gorzej skakać
-Obeliski dają 15% przyspieszenia budowy oddziałów.


hmmm brzmi sensownie ;-))) a jest gdzies lista zmian jakie maja byc w Soulstormie ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.01.2008 o 16:31, Teokrata napisał:

> Z "no brain"Cronem najlepiej ma prawdopodobnie Ork,ale z myślącym nikt nie ma szans:(Dobrze,że

> puszki dostaną nerfa.

mam nadzieje...
zeby bylo zabawnie znam goscia co nie potrafi Necronami podbic drugiej prowincji na poziomie
latwym - tez w to nie wierzylem ale on serio nie potrafi... poprostu LOL i tyle...
ale nerf musi byc !!!


czy to wogole jest mozliwe? czego on moze nie umiec, przeciez tam wogole oporu nie ma :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 27.01.2008 o 16:39, Krizard napisał:

czy to wogole jest mozliwe? czego on moze nie umiec, przeciez tam wogole oporu nie ma :P


no ja rowniez wierzylem ze to nie mozliwe, ze Necroni to samograjaca maszynka do zabijania zwlaszcza na poziomie latwym, ale on serio nie dal rady, to chyba beznadziejny przypadek jakis... albo za duzo gral w RTSy typu command&conquer i teraz wychodzi gdzie jest potrzebny skill, a gdzie nie ;-PPP DOW ROXXX ;-)))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.01.2008 o 16:34, szweider napisał:

-NL będzie gorzej skakać
-Obeliski dają 15% przyspieszenia budowy oddziałów.


I dalej:
- budowa każdego kolejnego generatora będzie droższa o 5 (słownie: pięć) energii więcej niż dotychczas.
- FO na starcie będą mieć 550 hp (czyli mniej niż NW.. ale nie jestem pewien czy to o FO chodziło).
- Scaraby będą latać (co też jest swoistym nerfem, z uwagi na to, że będą atakować tylko jednostki latające). :P

Ok. lista prawdopodobnych zmian Neca w SS:

Some info on the Necrons, I think you'll like it:
*Gens now add 25 power to their cost, not just 20.
*The time display has been altered to correctly show their time bonus. Instead of showing the completely wrong display using 20% increments, it show the portion of the total bonus (which is a 66.7% reduction) received by adding 15% to the display. It still reduces times by 10% behind the scenes as it always has. Critical Locations have been reduced from a 15% bonus to 10%.
*The monolith does not become more durable as it is upgraded (this was a bug anyways).
*Flayed Ones become more durable with monolith upgrades. Every addon built adds 150 to their health, which is now only 550. These stack, so three fully upgraded monoliths brings them to 1450 HP. Sounds nasty until you consider that's a late T3, possibly T4 situation and is insanely expensive (which is even more expensive with more expensive generators). So they're no longer overpowered when they roll out, but they scale.
*The Necron Lord's jump capacity has been reduced to 1 and 2/3 charges.
*You cannot delete troops possessed by the Deceiver, so don't worry about that exploit. I'm not going to say anything else about him so I don't spoil it for those who'd still like some surprises (I have no idea what he looks like because that resource isn't in the demo of course, so don't bother asking).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.01.2008 o 16:34, szweider napisał:

-NL będzie gorzej skakać
-Obeliski dają 15% przyspieszenia budowy oddziałów.


Do tego większe skalowanie ceny genów :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.01.2008 o 17:54, Everial napisał:

Ja się tylko boje tego skalowania FO. 1450 hp to więcej niż mają termoludki po upach nawet...



"so three fully upgraded monoliths brings them to 1450 HP."

Czy to wystarczy za odpowiedź?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.01.2008 o 18:00, Dyzio Diablo napisał:

Czy to wystarczy za odpowiedź?


Wiem, ale przyjmijmy 1 monol: t1=> 550, t2=>700, t3=>850, t4=>1000. To i tak mało nie jest. Poza tym, nie wiem jak to kolo liczył. Jak to jest tak jak u mnie, to przy 3 monolach to będzie razem jeszcze + 600, czyli 1600hp, chyba, że aktywny monol się nie liczy. Jak tak, to 850... hym, jeśli nie dostaną innych upów, to dalej niż w t2 raczej się ich nie zauważy :P.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie. Wszędzie można przeczytac, że włączenie Szybkiego Ruchu u Eldarów zmniejsza w istotny sposób ich celnośc. Mnie interesuje jak to w pływa na walkę w zwarciu u Wyjących Banshee. Chodzi mi o to, że mam równiez wrażenie, że przy tej opcji otrzymują mniej obrażeń a trafiają tak samo. Chodzi o sytuację w której mój oddzał WB tłucze np. bandę Orków lub IG w CC a po obu stronach tej sieczki stoją jednostki strzelające. Może mnie ktoś oswieci jeśli się mylę...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.01.2008 o 18:38, benjiro napisał:

Mam pytanie. Wszędzie można przeczytac, że włączenie Szybkiego Ruchu u Eldarów zmniejsza w
istotny sposób ich celnośc. Mnie interesuje jak to w pływa na walkę w zwarciu u Wyjących Banshee.
Chodzi mi o to, że mam równiez wrażenie, że przy tej opcji otrzymują mniej obrażeń a trafiają
tak samo. Chodzi o sytuację w której mój oddzał WB tłucze np. bandę Orków lub IG w CC a po
obu stronach tej sieczki stoją jednostki strzelające. Może mnie ktoś oswieci jeśli się mylę...


Ta stronka powinna wszystko wyjaśnić: http://wiki.reliccommunity.com/Dawn_of_War:_Player%27s_Guide

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mnie osobiście marzy się coś co zostało zastosowane w Mark of Chaos, czyli krótki opis jednostek wraz z ich pochodzeniem oraz stopniem w hierarchii danej rasy/frakcji (bo mamy już 3 ludzkie armie). Pod względem przygotowania stanowiłoby to kilkadziesiąt stronic tekstu a na pewno zyskałby na tym klimat rozgrywki. Krótka historia kontaktu ludzi z daną rasa też by nie zaszkodziła. Wiem, że takie dane każdy mógłby uzyskac w kodexach. Niemniej, mnie by taki bonusik nie przeszkadzał. Dobre jest wrogiem lepszego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.01.2008 o 20:40, Everial napisał:

Hym, ten PE, to jakaś bzdura, snajper by go jednym strzałem zmiótł :P. W łeb i po sprawie :P

RTSy nie mogą być realistyczne, Everialu. Bo jakby tak patrzeć - 1 celny strzał z dowolnej broni mógłby załatwić każdą jednostkę piechoty w grze, nawet bestie i inne takie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.01.2008 o 20:43, benjiro napisał:

Mnie osobiście marzy się coś co zostało zastosowane w Mark of Chaos, czyli krótki opis jednostek
wraz z ich pochodzeniem oraz stopniem w hierarchii danej rasy/frakcji (bo mamy już 3 ludzkie
armie). Pod względem przygotowania stanowiłoby to kilkadziesiąt stronic tekstu a na pewno zyskałby
na tym klimat rozgrywki. Krótka historia kontaktu ludzi z daną rasa też by nie zaszkodziła.
Wiem, że takie dane każdy mógłby uzyskac w kodexach. Niemniej, mnie by taki bonusik nie przeszkadzał.
Dobre jest wrogiem lepszego.


Kontakty ludzi z innnymi?? JEEE, to obcy/mutanci/heretycy(niepotrzebne skreslić), trzeba ich zniszczyć!! I na tym te oficjalne kontakty polegają :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.01.2008 o 20:45, PolishWerewolf napisał:

> Hym, ten PE, to jakaś bzdura, snajper by go jednym strzałem zmiótł :P. W łeb i po sprawie
:P
RTSy nie mogą być realistyczne, Everialu. Bo jakby tak patrzeć - 1 celny strzał z dowolnej
broni mógłby załatwić każdą jednostkę piechoty w grze, nawet bestie i inne takie.


No ale popatrz na takich SMów np. Pełne ciężkie pancerze(poza skałtami), mobliność, duża siła ognia. Albo Tau: pancerze niepełne, ale chroniące najważniejsze/najbardziej narażone części ciała, do tego jeszcze większa mobilność i siła ognia, ale mniejsza wytrzymałość. A tu sobie biegają jakieś hipki bez zbroi itp? To oni mniej hp niż Krooci powinni mieć, bo Krooci są twardzi, tak jak Orkowie. Jak się chce to się da. A ta armia jest tak absurdalna jak krucjata dzieci imo :PP. Jak widać, jak się chce, to się da :P. Albo te zbroje płytowe bez hełmu :P. W intro musieli dać trafienia w pancerz, bo inaczej z łba tej laski zostałaby jedna wielka dziura i nic więcej ;P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.01.2008 o 20:53, Everial napisał:

No ale popatrz na takich SMów np. Pełne ciężkie pancerze(poza skałtami), mobliność, duża siła ognia.

I jednocześnie duża wytrzymałość.

Dnia 27.01.2008 o 20:53, Everial napisał:

Albo Tau: pancerze niepełne, ale chroniące najważniejsze/najbardziej narażone części ciała, do tego jeszcze większa mobilność i siła ognia, ale mniejsza wytrzymałość.

Nie wyobrażam sobie Tau z obecną siłą ognia a wytrzymałością Termosów... Oo

Dnia 27.01.2008 o 20:53, Everial napisał:

A tu sobie biegają jakieś hipki bez zbroi itp?

RTS. 3 słowa tłumaczą wszystko.

Dnia 27.01.2008 o 20:53, Everial napisał:

To oni mniej hp niż Krooci powinni mieć, bo Krooci są twardzi, tak jak Orkowie.

A co powiesz w takim razie o Gwardii, która prawdę mówiąc powinna paść od jakiegokolwiek strzału, w dowolnym miejscu?

Dnia 27.01.2008 o 20:53, Everial napisał:

Jak się chce to się da. A ta armia jest tak absurdalna jak krucjata dzieci imo :PP.

Po raz kolejny mówię - RTS.

Dnia 27.01.2008 o 20:53, Everial napisał:

Albo te zbroje płytowe bez hełmu :P.

Większość dowódców zasuwa po polu walki bez hełmu. Jakby brać to realnie - FC powinien paść od strzału z wyrzutni rakiet, Mekaniaka powinny dawno rozerwać wyładowania jakie ma w plecaku, Priest nie byłby w stanie unieść swojej piły. To tylko gra Everialu, nie prawdziwe pole walki.

Budo-> Nowy Shas'O, to zapewne ten z Intra, więc bez zmian tylko inny kolor.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować