Zaloguj się, aby obserwować  
ja33no

Warhammer 40k DoW, Winter Assault, Dark Crusade i Soulstorm

24392 postów w tym temacie

buu kolejny gwardzista dał sobie spokój ... :/ ja jeszcze wytrwałem i sie nie zrażam tak łatwo :)

oby do kwietnia, nerf nerf ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

po dzisiejszej grze gwardią moja opinia o niej się diametralnie zmieniła - cs imba, komuch i jego skill imba, ogryni z priestem imba ( a 2 bb na raz to już w ogóle imba imb)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

/.../

Oks, jak znajdę jakąś gierę to podrzucę, pewnie jutro z rańca :)

Xantor---> oszalałeś? Ogryni imba? Bez jaj, ta jednostka jest słabsza od wszystkich odpowiedników... komuch jest silny, ale bez niego gwardia to zwykłe mięcho armatnie.. i ma poniżej 500 życia (375?), czyli mniej niż wielu zwykłych piechurów w innych armiach.. to najlepiej wszystko ig pozabierać, zostawić tylko guardsmenów...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.01.2008 o 22:23, Budo napisał:

Xantor---> oszalałeś? Ogryni imba? Bez jaj, ta jednostka jest słabsza od wszystkich odpowiedników...
komuch jest silny, ale bez niego gwardia to zwykłe mięcho armatnie.. i ma poniżej 500 życia
(375?), czyli mniej niż wielu zwykłych piechurów w innych armiach.. to najlepiej wszystko ig
pozabierać, zostawić tylko guardsmenów...


zgadzam sie z każdym twoim słowem budo, ogryni słabo klepią, są właściwie tylko do wiązania, nie należy na nich polegac jesli chodzi o zabijanie ... cs imba? a ile ten cs kosztuje? samym generałem NIC nie zrobisz a kazdy priest komuch czy psyker kosztują krocie ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.01.2008 o 22:30, PolishWerewolf napisał:

Ogryni są uznawani za 3 co do siły piechotę do CC w grze... ;)


...dobry dowcip..
Są słabsi od posessed, termosów, gk, ogarów, banshee po upach, burszujów, kto wie, czy asm albo zerki by ich nie wykończyły (przez długi reinforce i słabe morale), że o Pariasach nie wspomnę. Jak dla mnie Ogryni to klimatyczna jednostka i lubię ich, ale są słabi...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.01.2008 o 22:40, Budo napisał:

> Ogryni są uznawani za 3 co do siły piechotę do CC w grze... ;)

...dobry dowcip..
Są słabsi od posessed, termosów, gk, ogarów, banshee po upach, burszujów, kto wie, czy asm
albo zerki by ich nie wykończyły (przez długi reinforce i słabe morale), że o Pariasach nie
wspomnę. Jak dla mnie Ogryni to klimatyczna jednostka i lubię ich, ale są słabi...


Racja, ogryni to lipa ale za to kasrkini to bardzo dobra jednostka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Tzn- nie róbmy z nich chłopców do bicia, bo jednak coś potrafią.
Ale sa słabsi od odpowiedników z t3 i nawet niektórych niższych jednostek...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hmm... bardzo słabi. Oddział ogrynów z kapłanem załatwia drednota czy oddział termosów szturmowych. Bardzo słabiutcy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.01.2008 o 22:40, Budo napisał:

Są słabsi od posessed,

Zgadza się.

Dnia 29.01.2008 o 22:40, Budo napisał:

termosów,

Kwestia dyskusyjna. Termosi mają potwornie długie uzupełnianie i prędkość biegu wolna...

Dnia 29.01.2008 o 22:40, Budo napisał:

gk,

Od samych GK są mocniejsi. Od GK z kapciem już może być problem.

Dnia 29.01.2008 o 22:40, Budo napisał:

ogarów,

To są jednak 4-ci ;P

Dnia 29.01.2008 o 22:40, Budo napisał:

banshee po upach,

Ogryni > 2x Banshee...

Dnia 29.01.2008 o 22:40, Budo napisał:

burszujów,

Ogryni > Noby...

Dnia 29.01.2008 o 22:40, Budo napisał:

czy asm albo zerki by ich nie wykończyły

Budo... Nie załamuj mnie psychicznie... :D

Dnia 29.01.2008 o 22:40, Budo napisał:

(przez długi reinforce i słabe morale),

Od morali masz Priesta.

Dnia 29.01.2008 o 22:40, Budo napisał:

że o Pariasach nie wspomnę.

Jedna z 3 jednostek do CC, pokonująca Ogrynów.

Dnia 29.01.2008 o 22:40, Budo napisał:

Jak dla mnie Ogryni to klimatyczna jednostka i lubię ich, ale są słabi...

Jak Ogryni kładą Dreda, to rzeczywiście są słabi ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.01.2008 o 22:40, Budo napisał:

Są słabsi od posessed, termosów, gk, ogarów, banshee po upach, burszujów, kto wie, czy asm
albo zerki by ich nie wykończyły (przez długi reinforce i słabe morale), że o Pariasach nie
wspomnę. Jak dla mnie Ogryni to klimatyczna jednostka i lubię ich, ale są słabi...


celność około 60% morale 400 maks 6 w squadzie, wymagają wykupienia mozliwosci kupowania, kiepsko leją bez upa w tac command, długo sie podnoszą i wogóle :) ale i tak trzeba ich robic, na spki jak znalazł, no i wytrzymałe to ale nie dość jak dla mnie, powinni miec dalej daemon armour ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Taaaaaa buff Ogryni bo są za słabi - mają pokonywać PSM, biegać 3x szybciej, regenerować się jakby mieli Kapcia i koniecznie mieć upa do niewidzialności........
Buff Orks bo jak nimi gram to przegrywam...........
Nerf SM bo..... bo TAK!

;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.01.2008 o 23:12, Mekus napisał:

celność około 60%

W strzelaniu, w CC mają 100% celność.

Dnia 29.01.2008 o 23:12, Mekus napisał:

kiepsko leją bez upa w tac command,

Wcale nie tak słabo. Wystarczająco mocno, aby zdjąć trochę wrogiego wojska.

Dnia 29.01.2008 o 23:12, Mekus napisał:

długo sie podnoszą i

I jeszcze trudniej ich powalić ze względu na masę.

Dnia 29.01.2008 o 23:12, Mekus napisał:

powinni miec dalej daemon armour ;)

Tak, i przegrywać z GK w 2 sekundy... Pancerz Termosa jest odpowiedni dla Ogrynów. Chyba że mówisz o PSM, ale to by się nie wiązało z całą resztą wypowiedzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.01.2008 o 22:23, Budo napisał:

Xantor---> oszalałeś? Ogryni imba? Bez jaj, ta jednostka jest słabsza od wszystkich odpowiedników...
komuch jest silny, ale bez niego gwardia to zwykłe mięcho armatnie.. i ma poniżej 500 życia
(375?), czyli mniej niż wielu zwykłych piechurów w innych armiach.. to najlepiej wszystko ig
pozabierać, zostawić tylko guardsmenów...


Ogryni z priestem imba :) szybcy silni i na 10 sec nieśmiertelni czego więcej chcieć :) brakuje im w sumie tylko pancerza demon high. Co do komuch to prosze - walić jesgo skill przy zwykłych gwardzistach to jest dla nich po prostu konieczne ale to że działa on na karski to jest przegięcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.01.2008 o 07:04, PolishWerewolf napisał:

I jeszcze trudniej ich powalić ze względu na masę.


Błąd- mają małą masę (18). Dla porównania- ogary 20, Noby 40, Termosy 30, Posessed 30, zwykli Marines 18!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

/.../

Nie załatwią termosów szturmowych. Dreda bez kapłana też nie wezmą, bo złamie im się morale, z kapłanem nie wiadomo- w piątek będzie okazja potestować dokładne możliwości gwardii.

Aha Wilk---> nie opieraj się na statach jak tam nie zaglądasz bo to już któryś raz- Termosy ma krótszy reinforce od ogrynów :P

Co do kapłana- w większych bitwach on po prostu oznacza 10 sekund życia ogrynów na polu bitwy ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.01.2008 o 08:45, Budo napisał:

Co do kapłana- w większych bitwach on po prostu oznacza 10 sekund życia ogrynów na polu bitwy
;]

No jak wysyłasz samych Ogrynów na "większą bitwę" to zdecydowanie masz rację;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Biorąc pod uwagę, ze na forum właśnie się zje... funkcja "szukaj" (sorry, ale tempo dizałania całej strony gram.pl nawet umarłego doprowadziłoby do pasji), pisze co nastepuje:

Problem a Winter Assault. Mam zainstalowany DoW, patch 1.4, instaluję WA i przy próbie uruchomienia dostaję komunikat: "Błąd! Nie można odnaleźć dawn of War! Instalacja wydaje się błędna. Zainstaluj ponownie Dawn of War i Winter Assault."
I tak instaluję już 2 dni... o co tu chodzi?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ogryni słabi...Ogryni słabi...Ogryni słabi...n/c

Ogrynów nigdy się nie wysyła samych...już na dzień dobry są silne,a Kapłan daje im jeszcze większą moc.GWARDIA MUSI ROBIĆ KARSKINÓW I OGRYNÓW!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować