Zaloguj się, aby obserwować  
ja33no

Warhammer 40k DoW, Winter Assault, Dark Crusade i Soulstorm

24392 postów w tym temacie

Przed chwilą skończyłem partyjkę ig :P
Żeby rozgniatacz nie wytłukł mi kaskrinów czasem, rzuciłem mu pod nogi ogrynów z priestem, trzymali się dzielnie gdy zostało ich 3 (plus priest) walnąłem fanatyzm i się chłopaków odrodziło sporo :D
Tutaj ich nieoceniona pomoc.

Poza tym nie ma jak wpakowanie gwardzistów do chimer a potem desant w bazie...rozwałka totalna...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.01.2008 o 11:25, ChrisBgnr napisał:

No jak wysyłasz samych Ogrynów na "większą bitwę" to zdecydowanie masz rację;]


Masz mnie za aż takiego naba? Oczywiście, że nie wysyłam ogrynów samych, tylko ze wsparciem, ale to jest jedyna jednostka cc gwardii i przeważnie wróg rozpieprza ich najpierw... co oznacza krótkie ich życie w większości walk. Już Kasrkini z Priestem mają lepsze możliwości przetrwania w bitwie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.01.2008 o 13:17, morthi napisał:

czy przypadkiem nie masz zlotej kolekcji?


Obie gry są z eXtra Klasyki. DoW kupiłem już dośc dawno temu, potem ostra jazda w Dark Crusade. Zbliża się Soulstorm, więc chciałem uzupełnić serię i kupiłem WA.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.01.2008 o 08:45, Budo napisał:

Aha Wilk---> (...)

Opieram się na ogólnej wypadowej (czyli uzupełnienie do maxa + czas budowy).

Dnia 30.01.2008 o 08:45, Budo napisał:

Co do kapłana- w większych bitwach on po prostu oznacza 10 sekund życia ogrynów na polu bitwy ;]

Nie, oznacza zabicie 2 składów jednostek do walki na odległość.

Co do masy - w bitwie Ogryni leżeli mi rzadziej od Nobów/Termosów. Nie opierałem się w tym momencie na statystyce ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.01.2008 o 15:18, PolishWerewolf napisał:

Opieram się na ogólnej wypadowej (czyli uzupełnienie do maxa + czas budowy).


Filozujesz.

Dnia 30.01.2008 o 15:18, PolishWerewolf napisał:

Nie, oznacza zabicie 2 składów jednostek do walki na odległość.


Oczadziałeś chyba Ogryni jednego składu marines nigdy w 10 sekund nie ściągną..

Dnia 30.01.2008 o 15:18, PolishWerewolf napisał:

Co do masy - w bitwie Ogryni leżeli mi rzadziej od Nobów/Termosów. Nie opierałem się w tym
momencie na statystyce ;)


Jak mogą Ci mniej latać skoro mają dwa razy mniejsza masę od Nobów? Ogryny latają po całym polu bitwy, maja taką masę jak marines- potestujemy z whirlwindem to zobaczysz ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.01.2008 o 15:29, Budo napisał:

Filozujesz.

Że co? Oo

Dnia 30.01.2008 o 15:29, Budo napisał:

Oczadziałeś chyba Ogryni jednego składu marines nigdy w 10 sekund nie ściągną..

A kto mówił, że sami Ogryni to robią?... Wyłączony ze strzelania oddział do walki na odległość = martwy oddział do walki na odległość w tempie ekstremalnym.

Dnia 30.01.2008 o 15:29, Budo napisał:

potestujemy z whirlwindem to zobaczysz ;]

A potestujemy, zobaczymy jak też Twoi Termosi się utrzymają pod Bazylem / BB ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.01.2008 o 15:41, PolishWerewolf napisał:

Że co? Oo


Filozujesz :)
Ogrynów jest mniej, mają mniej życia i mają dłuższy reinforce... ciężej jest trzymać w bitwie w miarę pełen oddział.

Dnia 30.01.2008 o 15:41, PolishWerewolf napisał:

A kto mówił, że sami Ogryni to robią?... Wyłączony ze strzelania oddział do walki na odległość
= martwy oddział do walki na odległość w tempie ekstremalnym.


Rozmawiamy o jednym squadzie, więc resztę można odłożyć- w sensie zakładanie jakie inne jednostki ich wspierają.

Dnia 30.01.2008 o 15:41, PolishWerewolf napisał:

> potestujemy z whirlwindem to zobaczysz ;]
A potestujemy, zobaczymy jak też Twoi Termosi się utrzymają pod Bazylem / BB ;]


Trzeba będzie testować pod bronią o takiej samej sile obalania, żeby było porównanie- najwyżej z własnego whirla będę ładował, friendly fire ma chyba taką samą siłę co strzelanie do wroga... (albo Ty do obu squadów z bazyla, ale poczekamy trochę zanim trafi xD).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.01.2008 o 15:57, Budo napisał:

Ogrynów jest mniej, mają mniej życia i mają dłuższy reinforce... ciężej jest trzymać w bitwie w miarę pełen oddział.

Priest i ich obrażenia tą sprawę załatwiają. Jeszcze komuch w pobliżu ze składem GMów, i mają niełamiące się morale. Ogrynów w kwestii prędkości pokonują jedynie PSMi, Banshee (i ewentualnie Ogary).

Dnia 30.01.2008 o 15:57, Budo napisał:

Rozmawiamy o jednym squadzie, więc resztę można odłożyć- w sensie zakładanie jakie inne jednostki ich wspierają.

To jak mówimy o jednym - z jednym sobie na pewno poradzi jeden skład Ogrynów ;]

Dnia 30.01.2008 o 15:57, Budo napisał:

(albo Ty do obu squadów z bazyla, ale poczekamy trochę zanim trafi xD).

A bo to trudno trafić? ;] Obie drużyny na Wstrzymanie ognia, niech się przemieszają ze sobą, a ja każe strzelić w Twój :>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

w 4 misji jak prubuje urzyc tej artyleri to zaczyna ladowac po chwili przestaje i znowu zaczyna i przestaje i tak w kolko i wogole nie moge jej urzyc jak to mozliwe?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pisze się "próbuje" i "użyć".

Dnia 30.01.2008 o 16:17, Davidskrk napisał:

jak to mozliwe?


Normalnie. :>

Musisz zmienić im postawę ( z obronnej bodajże na inną) i będzie jak trzeba - pamiętam, że też miałem ten problem. <;

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.01.2008 o 17:15, Pawlo09 napisał:

Może mi ktoś wymienić dostępne 4 rasy w Dawn of War?


-Kosmiczni Marines
-Chaos
-Orkowie
-Eldarowie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.01.2008 o 17:23, szweider napisał:

> Może mi ktoś wymienić dostępne 4 rasy w Dawn of War?

-Kosmiczni Marines
-Chaos
-Orkowie
-Eldarowie


Dzięki wielkie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.01.2008 o 13:51, Budo napisał:

Masz mnie za aż takiego naba?

nie

Dnia 30.01.2008 o 13:51, Budo napisał:

Oczywiście, że nie wysyłam ogrynów samych, tylko ze wsparciem, ale to jest jedyna jednostka cc gwardii i
przeważnie wróg rozpieprza ich najpierw... co oznacza krótkie ich życie w większości walk.

nie

Dnia 30.01.2008 o 13:51, Budo napisał:

Już Kasrkini z Priestem mają lepsze możliwości przetrwania
w bitwie.

nie

Nie ja powinienm pisać takie rzeczy (z racji poziomu skilla) ale jeżeli wierzysz w to co piszesz to mogę powiedzieć tylko L2M;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.01.2008 o 18:36, Iroks1 napisał:

kaski, ogryni, cs =gg



Najpierw do tego dojdź!


...NIE DA SIĘ ZJECHAĆ IG,GDY JEST NA FULL POWER!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.01.2008 o 18:39, szweider napisał:

> kaski, ogryni, cs =gg


Najpierw do tego dojdź!


...NIE DA SIĘ ZJECHAĆ IG,GDY JEST NA FULL POWER!!!

nie da sie zjechać ig które ma t3 :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.01.2008 o 18:40, Iroks1 napisał:

> ...NIE DA SIĘ ZJECHAĆ IG,GDY JEST NA FULL POWER!!!
nie da sie zjechać ig które ma t3 :P



A Free Slugga Spam to co?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.01.2008 o 18:42, szweider napisał:

> > ...NIE DA SIĘ ZJECHAĆ IG,GDY JEST NA FULL POWER!!!
> nie da sie zjechać ig które ma t3 :P


A Free Slugga Spam to co?

to przypadek ekstremalny ale na to ig moim zdaniem też ma sposoby :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować