Zaloguj się, aby obserwować  
ja33no

Warhammer 40k DoW, Winter Assault, Dark Crusade i Soulstorm

24392 postów w tym temacie

Dnia 14.03.2008 o 18:43, askorti napisał:

mam pytanie...czy w SS zmieniło się coś u Tau? bo w gruncie rzeczy to moja ulubiona rasa
w grze ^^


-Kilka dziwnych nerfów a la Krooty żądają 200 rekwy
-Burakuda-chyba 1750HP,dobre obrażenia na pojazdy na budynki,przegrywa z piechotą AV
-TC ma nową ikonkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.03.2008 o 18:51, szweider napisał:

-TC ma nową ikonkę.

I nie majta ręką jak flamerem pali^^ ("stożek" zamiast "koła" jak to było uroczo w changelogu napisane;p)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.03.2008 o 17:22, ChrisBgnr napisał:


tak uważasz?
na starym kompie dow działał na ful detal w dc już średnie/low
wa musiałem zmniejszyć liczbę trupów ale dobra to twoje zdanie co mi do tego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.03.2008 o 17:59, Mroku21 napisał:

Phi bug Deceivera pozwala mieć 2x GK (i resztę limitowanych jednostek też) :P.

No to wprost świetnie... Naprawdę, aż trudno uwierzyć, że ta gra miała jakiekolwiek betatesty. Jak mogli nie zauważyć aż tak dużych błędów. No chyba, że je zauważono, ale nic z nimi nie zrobiono.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pierwsze wrażenia po grze w SS:
1. Estetyczne:
Ikony na ekranie mapy gryzą po oczach pikslami. Wyglądają gorzej niż podstawowe kursory w Windzgrozie. Kto to wypuścił w takiej formie?!
- Większość grafik postaci np. w wyborze kampanii, jest jeszcze gorsza niż w oryginale... Ja im się to udało?
2. Gameplay:
-Jednostki latające są ciekawe, ale wprowadzone jakby na siłę. Sa niezbalansowane pomiędzy frakcjami.
- Kampania SP, ca za idiota ustalił usuwanie budynków ze zdobytego terenu? Za każdym razem trzeba od nowa rozbudowywać całość. Co z tego, że turę wcześniej postawiło się trzy bazy? Kretynizm wymuszający stratę czasu. Naprawdę są inne sposoby by obrzydzić SP i zachęcić do multi...

W skrócie szybki patch poprawiający takie niedoróbki. Bo jak na razie DC bije SS o głowę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pierwsze wrażenia po grze w SS:
1. Estetyczne:
Ikony na ekranie mapy gryzą po oczach pikslami. Wyglądają gorzej niż podstawowe kursory w Windzgrozie. Kto to wypuścił w takiej formie?!
- Większość grafik postaci np. w wyborze kampanii, jest jeszcze gorsza niż w oryginale... Ja im się to udało?
2. Gameplay:
-Jednostki latające są ciekawe, ale wprowadzone jakby na siłę. Sa niezbalansowane pomiędzy frakcjami.
- Kampania SP, ca za idiota ustalił usuwanie budynków ze zdobytego terenu? Za każdym razem trzeba od nowa rozbudowywać całość. Co z tego, że turę wcześniej postawiło się trzy bazy? Kretynizm wymuszający stratę czasu. Naprawdę są inne sposoby by obrzydzić SP i zachęcić do multi...

W skrócie szybki patch poprawiający takie niedoróbki. Bo jak na razie DC bije SS o głowę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Eh...znowu te gej knighty popsuły mi humor. Litości! Kiedy dostane to SS?? ;|
Mniej techa...boskie...święty artefakt potrzebny by zrobić gej knighty...bomba! Już mnie nie będą wkurzały pojawiając się w pierwszych minutach gry, a gracze grający marinsami robili to nagminnie(i robią nadal w DC).

Greysad
Ale ogólnie balans w Soulstormie jest podobno dobry, nieprawdaż?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.03.2008 o 22:24, Greysad napisał:

1. Estetyczne:
Ikony na ekranie mapy gryzą po oczach pikslami. Wyglądają gorzej niż podstawowe kursory
w Windzgrozie. Kto to wypuścił w takiej formie?!
- Większość grafik postaci np. w wyborze kampanii, jest jeszcze gorsza niż w oryginale...
Ja im się to udało?

...Lol wut?Dokładniej?

Dnia 14.03.2008 o 22:24, Greysad napisał:

2. Gameplay:
-Jednostki latające są ciekawe, ale wprowadzone jakby na siłę. Sa niezbalansowane pomiędzy
frakcjami.

Dokładnie to je wprowadzono,by zareklamować Codex:Apocalipse.Fajną są,bo...za dużo nie wnoszą do gry^^

Dnia 14.03.2008 o 22:24, Greysad napisał:

- Kampania SP, ca za idiota ustalił usuwanie budynków ze zdobytego terenu? Za każdym
razem trzeba od nowa rozbudowywać całość. Co z tego, że turę wcześniej postawiło się
trzy bazy? Kretynizm wymuszający stratę czasu. Naprawdę są inne sposoby by obrzydzić
SP i zachęcić do multi...

...lol.Kampania w DC to porażka.Tutaj to te usuwanie budynków jest fajne-przynajmniej nie zaczynasz z bazą na pół mapy i robisz wesoło jednostki T4

Dnia 14.03.2008 o 22:24, Greysad napisał:


W skrócie szybki patch poprawiający takie niedoróbki. Bo jak na razie DC bije SS o głowę.

Słyszałeś o balansie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.03.2008 o 22:25, Greysad napisał:

- Większość grafik postaci np. w wyborze kampanii, jest jeszcze gorsza niż w oryginale...
Ja im się to udało?

Według mnie to są akurat w większości lepsze od tych starych. Np. nowa ikona u dowódców IG, nekronów czy Tau wyglądają IMO dużo lepiej. Zwłaszcza generał IG, który w DC był trochę skopany... Poza tym to też w dużym stopniu kwestia gustu.

Dnia 14.03.2008 o 22:25, Greysad napisał:

2. Gameplay:
-Jednostki latające są ciekawe, ale wprowadzone jakby na siłę. Sa niezbalansowane pomiędzy
frakcjami.

Praktycznie każda z nich pełni nieco inną funkcję, poza tym jedna jednostka latająca według mnie aż tak wiele nie zmienia...

Dnia 14.03.2008 o 22:25, Greysad napisał:

- Kampania SP, ca za idiota ustalił usuwanie budynków ze zdobytego terenu? Za każdym
razem trzeba od nowa rozbudowywać całość. Co z tego, że turę wcześniej postawiło się
trzy bazy? Kretynizm wymuszający stratę czasu. Naprawdę są inne sposoby by obrzydzić
SP i zachęcić do multi...

Na forum Relica jeden z pracowników wyjaśnił, że ta zmiana miała na celu wyeliminowanie nudnych sytuacji, gdy gracz przed zakończeniem potyczki starał się zająć jak najwięcej punktów, aby potem przy obronie na starcie mieć jak najwięcej surowców=łatwa wygrana. Za to mamy zdolności rasowe, które przejmujemy po pokonaniu danej fortecy wroga.

Dnia 14.03.2008 o 22:25, Greysad napisał:

W skrócie szybki patch poprawiający takie niedoróbki. Bo jak na razie DC bije SS o głowę.

Szybkiego patcha nie będzie. Nawet poprawa bugów ma nastąpić dopiero z patchem balansującym, bo jak Relic powiedział są one zbyt duże na hotfixa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

MinTTie jak czytam te Twoje wypowiedzi to mi się śmiać chce.
Jaracz nie jest najlepszym graczem chaosem... nawet za takiego się nie uważa... ja się uważam za najlepszego gracza na świecie CHAOSEM !!!
Chaos jest teraz super mega silny... jest silniejszy niż w DC, ba! on jest silniejszy niż w podstawce !!!
Po prostu musisz nauczyć się grać =)

Pozdrawiam bardzo serdecznie i do widzenia :*

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sorki, chodziło mi o Ramidaga!
Balans w SS jest znacznie lepszy niż w DC... jak nie znasz się to lepiej się nie wypowiadaj, bo to jest żałosne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.03.2008 o 02:21, kameT napisał:

MinTTie jak czytam te Twoje wypowiedzi to mi się śmiać chce.
Jaracz nie jest najlepszym graczem chaosem... nawet za takiego się nie uważa... ja się
uważam za najlepszego gracza na świecie CHAOSEM !!!
Chaos jest teraz super mega silny... jest silniejszy niż w DC, ba! on jest silniejszy
niż w podstawce !!!
Po prostu musisz nauczyć się grać =)

Pozdrawiam bardzo serdecznie i do widzenia :*


najlepszym to chyba w quick starcie :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.03.2008 o 03:26, McGr3g napisał:

najlepszym to chyba w quick starcie :P

Nie. Chaos miał zawsze potężne T1, a teraz na dodatek dostał w nim buffa, co w połączeniu z ideą opóźnionego techu w SS sprawia, że faktycznie jest mocniejszy. Kiedyś po prostu jak się nie chciało/nie umiało mikrować to było go go go zerki go go go psm i haha wygrałem (wiem coś o tym;]), a teraz trzeba troszkę bardziej się wykazać;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.03.2008 o 09:26, ChrisBgnr napisał:

> najlepszym to chyba w quick starcie :P
Nie. Chaos miał zawsze potężne T1, a teraz na dodatek dostał w nim buffa, co w połączeniu
z ideą opóźnionego techu w SS sprawia, że faktycznie jest mocniejszy. Kiedyś po prostu
jak się nie chciało/nie umiało mikrować to było go go go zerki go go go psm i haha wygrałem
(wiem coś o tym;]), a teraz trzeba troszkę bardziej się wykazać;p



mowilem o kamecie a nie o chaosie. ja jestem bardzo zadowolony z chaosu, gdyby jeszcze mi auto dzialalo wychwalalbym ta gre pod niebiosa jako powrot na wlasciwa droge.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.03.2008 o 10:49, Maciek2194 napisał:

Są już jakieś mody do SS? Lord Avatar mówi że są a ja nigdzie nie umiem znaleśc. Jak
znajdziecie choć jeden to podajcie linka. Dzięki


jeden mod do SS to coś z samolotami i transportem:
http://dawnofwar.filefront.com/file/Transport_Aircraft_For_SoulStorm_M od_ALPHA;87781

ps. próbowałem naprawić ten link ale się nie dało

a oto drugi mod o nazwie Full Scale(taki sam jest do DC jeśli znasz ten do DC to powinieneś wiedzieć o czym bęfdzie ten) http://dawnofwar.filefront.com/file/FULLSCALE_for_SOULSTORM_MOD;87605

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować