Zaloguj się, aby obserwować  
ja33no

Warhammer 40k DoW, Winter Assault, Dark Crusade i Soulstorm

24392 postów w tym temacie

Dnia 06.09.2009 o 16:08, zBiK93ck napisał:

Gdzie mogę znaleźć ciekawe herby i sztandary do ściągnięcia (oprócz stron wh40k ei8ht
i dawn of war filefront)? Bo na googlach trudno znaleźć.


Dla wtajemniczonych -> http://wh40k.ei8ht.net/forums/index.php

Na stronie był tylko ułamek materiałów dostępnych na forum.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.08.2009 o 09:49, Kawel napisał:

Winter Assault, kampania Ładu, misja czwarta.

Czy ktoś wie, jak zmusić Land Raidera do pozostania w jednym miejscu i nie pchania się
w największy ogień?


Nie ma takiej opcji. To SM - oni uwielbiają iść pod lufy z pieśnią na ustach. Land Raider będzie sunął do przodu nawet jeśli staniesz na głowie. Jedyne co zatrzyma go na chwilę to większa wymiana ognia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.09.2009 o 13:37, Lord_Avatar napisał:

Nie ma takiej opcji. To SM - oni uwielbiają iść pod lufy z pieśnią na ustach. Land Raider
będzie sunął do przodu nawet jeśli staniesz na głowie. Jedyne co zatrzyma go na chwilę
to większa wymiana ognia.


Da się. Generał od IG ma w tej misji skilla, którym o dziwo da się go zawrócić na jakiś czas pod nogi Generała. Nie zawsze działa, bo Landa pomimo swojej masy musi omijać nawet zwykłych Boyzz. xP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.09.2009 o 08:01, dizzy1942 napisał:

Da się. Generał od IG ma w tej misji skilla, którym o dziwo da się go zawrócić na jakiś
czas pod nogi Generała. Nie zawsze działa, bo Landa pomimo swojej masy musi omijać nawet
zwykłych Boyzz. xP


Hyyy? O_o

Musiałem nie zwrócić uwagi na tego skilla. Kto by tam zawracał Land Raidera?! :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hej!
Mam problem odnosnie gry sieciowej w soulstorm-ie. Jak wiadomo gra "wola" o klucze do pozostalych czesci. Tak wiec po wpisaniu klucza do podstawki pojawia sie puste pole z wymaganym kluczem do winter assault. Jednak wpisywany kod nie chce sie "zalaczyc", a juz cd-key od Dark Crusade''a ladnie smiga. I w tej sytuacji jestem pozbawiony 4 nacji, poniewaz mam frakcje jedynie z dark crusade'a i soulstorm'a. Wiec wie moze ktos jak rozwiazac problem z "nieakceptowaniem" klucza od winter assault? Bo gra bez 4 nacji, w tym tych bardziej ciekawych jak dla mnie staje sie bez sensu.
Pozdro i dzieki za wszystkie dopowiedzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Słyszałem, że W40k jest bardzo podobne do Company of Heroes - a właściwie to odwrotnie - gdyż obie gry są robione przez to samo studio. I tutaj nasuwa się pytanie: czy jeśli CoH mi się podoba, to czy zakupić sobie W 40k: Uniwersum?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzenie rejestru pod kątem klucza który tam figuruje lub reinstall gry, ew. skorzystanie z race unlockera. Każdy wariant był tu omówiony i przedstawiony co najmniej kilka razy więc poszperaj w razie problemów i pytań.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.09.2009 o 17:11, RamboPL napisał:

Słyszałem, że W40k jest bardzo podobne do Company of Heroes - a właściwie to odwrotnie
- gdyż obie gry są robione przez to samo studio. I tutaj nasuwa się pytanie: czy jeśli
CoH mi się podoba, to czy zakupić sobie W 40k: Uniwersum?


Stwierdzenie że obie gry są do siebie bardzo podobne to jedno z najbardziej żałosnych uproszczeń w świecie gierkowym, można by rzec, cytując kochanych polityków, "nadużycie semantyczne". Musiałeś je zapewne usłyszeć od osoby, która nigdy nie miała styczności z którąś z tych gier, albo kimś pokroju redaktorów CDA, którzy po trzech godzinach grania uważają już, że zdążyli obiekt recenzji "rozkminić" i poznać aż po sam szpik kości. Owszem, bardzo ogólnie pojęta mechanika jest zbliżona: RTS nowej generacji, zdobywanie punktów wymuszające agresywną rozgrywkę, dynamika, blah blah blah.A tak naprawdę obie produkcje różni bardzo wiele i nie mam tu na myśli odmiennych uniwersum :>

Raz, CoH jest zdecydowanie uproszczoną rozgrywką, DoWy wymagają lepszego planowania i bardziej... hmmm... drobiazgowego? micro. Tu nie masz niesławnego retreat buttona w zapasie, gdy coś Ci nie wyjdzie. Za to masz multum specjalnych umiejętności, które są przydatne w CoHu, ale niezbędne w DoWie, o ile chcesz wyjść ponad poziom easy. Trudniej jest także z tego powodu, że Dawn (podejrzewam że tłumaczyć to można starszeństwem) nie ma czegoś takiego jak chowanie się przeszkodami czy zdobywanie budynków - tu pociski się bierze na klatę! Acha, i na pewno jest szybszy... także dlatego, że punkty kontrolne nie muszą być połączone.

Dwa, IMHO w Młotku bardziej rozbudowany jest base building. Dwa i pół: przy czym należy dodać, że nie uświadczysz czegoś na modłę CoHowych doktryn.

Trzy: co można z kolei wytłumaczyć tym, że w Kompanii dostajemy łącznie mniej stron niż wszystkie 9 ras wszystkich czterech części Warhammera, a CoHowe teamsy są... no, dość mocno podobne względem siebie. Okej, jasne, są różnice, Brytole są twardzi w defensie, Panzer Elite to (wcale nie sugeruję się nazwą! ^^'') sama elita o skrajnie ofensywnym profilu. Ale dopiero gdy zestawisz ze sobą Marynaty i Boyzów, gdy porównasz poowoolnych Necrów z okrutnie wręcz dynamicznymi Uszatymi (tymi Złymi) to poczujesz różnicę. Zwłaszcza że niektóre rasy wymagają "specjalnego traktowania": czasami jest to bezpłciowy wymysł jak Wiara siostrzyczek, czasami bardzo udany system jak orkowe WAAGH. W CoHu tylko owe doktryny jakoś poważniej różnicują style gry poszczególnych stron oraz...poszczególnych graczy.

Cztery wreszcie, nie oczekuj takich kampanii jak w Kompanii. Soulstorm i DC oferują tylko ciąg skirmishy ubranych w fabularne wdzianko. Tutaj in-plus na pewno wypada CoH, choć ostatnio dużo psioczenia słyszałem na wymysły Rericowców w "Tales of Valor" (z którą styczności nie miałem, nie mam i mieć nie mam zamiaru).

Ufff... chyba wyczerpująco odpowiedziałem ^^'' Ogólnie mówiąc, skromnym mym zdaniem obie giery nie są specjalnie do siebie podobne, niemniej ja zachęcam do poznania Młotka, zwłaszcza skoro teraz za niezłą cenę możesz dostać wszystkie części. Nawet więc jeśli pod koniec swych dziejów seria zanotowała trochę tendencję schyłkową, nadal uznaję ją za lepszą choćby od nieszczęsnego ostatniego dziecięcia (raczej bastarda) Rerica. Spróbuj.

P.S. Gwoli wyjaśnienia nadmienię, że ja akurat jestem zagorzałym antyfanem Company, więc weź poprawkę na moją tendencyjność ;>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.09.2009 o 18:05, RamboPL napisał:

Grałem u kumpla dosyć długo i gra podoba mi się o wiele bardziej niż CoH :)


Bo i co ma się nie podobać? Kulki świszczą, demony ryczą, a odrąbane kończyny wesoło wirują w powietrzu póki nie upadną z radosnym plaśnięciem na ziemię :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio napadła mnie mania grania w WH40k Soulstorm. Wszystko jest fajnie i miło, ale w pewnym momencie stwierdziłem, że dobrze byłoby ściągnąć sobie jakieś nowe mapki, ponieważ standardowe trochę mi się już znudziły. Otóż moje podstawowe pytanie brzmi:
Jak mam zainstalować owe mapy? Przeczytałem już parę instrukcji postępowania ale żadna w moim przypadku nie działa, a może raczej nie mogę sprawić by działała, bo folder, do którego mam rzekomo rozpakować plik z mapami nie istnieje. [ Program Files/THQ/(gamename)/DXP2/data/scenarios/mp ] to jest ścieżka, którą w teorii powinienem podążyć i rozpakować mapy do folderu MP, a przynajmniej tak wyczytałem. Problem u mnie polega na tym, że nie istnieje już sam folder scenarios! Dodatkowo w żadnym innym folderze z grą nie znalazłem nic wartego większej uwagi...prawie wszystkie są puste...dodam tylko, że gra działa bez zarzutów i jest oryginalna.
Czy wie ktoś co powinienem zrobić? Dodam może jeszcze tylko, że posiadam Windows Vista (niektóre rzeczy wykonuje się na Viście inaczej niż na XP) i mam zainstalowane wszystkie oficjalne dodatki do "jedynki" WH40k.
Za odpowiedź z góry thx.
Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.09.2009 o 18:37, Dark_Assasin napisał:

(ciach)

Przy DoWie powszechne jest, że (zarówno przy mapach, jak i modyfikacjach) ścieżkę dostępu trzeba przy pierwszym podejściu uzupełnić brakującymi folderami. Czyli w Twoim przypadku w "DXP2/data/" tworzysz katalog "scenarios", w nim "mp" i tu wrzucasz pobrane mapy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.09.2009 o 20:52, ChrisBgnr napisał:

> (ciach)
Przy DoWie powszechne jest, że (zarówno przy mapach, jak i modyfikacjach) ścieżkę dostępu
trzeba przy pierwszym podejściu uzupełnić brakującymi folderami. Czyli w Twoim przypadku
w "DXP2/data/" tworzysz katalog "scenarios", w nim "mp" i tu wrzucasz pobrane mapy.

Chrisu co się dzieje że przez jakieś 2 dni nie można na forum spamu wejść? :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.09.2009 o 19:27, Infinitas napisał:

Chrisu co się dzieje że przez jakieś 2 dni nie można na forum spamu wejść? :/


Już działa. Pewnie jakieś problemy z serwerem .boo.pl... xPP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.09.2009 o 15:35, RamboPL napisał:

Czy jest różnica wersji Warhammera Uniwersum w Platynowej Kolekcji, a Złotej Kolekcji?


Niczym się nie różnią. Tylko uniwersum w złotej kolekcji będzie mieć bogatszą zawartość dodatkowa typu płyta z muzyką z gry itp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Soundtrack.
Czy jakiś dobry człowiek mógłby mi wysłać na mejla motywy przewodnie wszystkich ras z DC w ramach wdzięczności za napisanie poradnika :)? Sam se nie wyciągnę z plików, bo mam Ubuntu i z grania nici

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować